پنجشنبه, ۲۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 13 June, 2024


بستر تبلیغات رسانه‌ای در نمایشگاه گردشگری تهران ضعیف شده است
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ / خبرگزاری ایسنا / استانها

بستر تبلیغات رسانه‌ای در نمایشگاه گردشگری تهران ضعیف شده است

یک فعال گردشگری گفت: فعالیت رسانه‌های حوزه گردشگری در نمایشگاه ضعیف و ضعیف‌تر شده‌ است و بسیاری از این نشریات در سال‌های گذشته تقریبا نیمی از سالن نمایشگاه گردشگری را به خود اختصاص می‌دانند، اما امسال غرفه‌های کم رنگی در این حوزه فعال هستند و بستر تبلیغات رسانه‌ای ضعیف شده است.