جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

جعبه‌ای به جای کابینت


جعبه‌ای به جای کابینت
جعبه‌ها به صورت‌های مختلف تکی یا مجموعه‌ای می‌توانند چاره‌ای برای کمبود کابینت در فضای آشپزخانه نیز باشند بنابراین اگر روی یکی از دیوارهای آشپزخانه شما هنوز فضای خالی باقی مانده و به‌رغم کمبود فضای کافی، کابینتی برای آن قسمت در نظر گرفته نشده و در ضمن تهیه کابینتی دیگر مستلزم صرف هزینه گزافی است، از این جعبه‌های معجزه‌آسا کمک گرفته و همزمان چندین کاربرد را از آنها داشته باشید.
بنابراین با توجه به موقعیت مکانی دیوار و همچنین سیستم آشپزخانه و دیگر کابینت‌ها، ابعاد و شکل جعبه یا جعبه‌های مورد نظر را محاسبه کرده و سفارش ساخت آنها را به نجار بدهید یا خودتان دست به کار شوید.
در صورت تمایل، از نجار بخواهید که فضای داخل جعبه را نیز طبقه‌بندی کند؛ به این ترتیب کاربرد آن افزایش می‌یابد. در تصویرزیر نمونه‌ای از جعبه جایگزین کابینت را ملاحظه می‌کنید که نه‌تنها از خود جعبه برای قراردادن لوازم استفاده کرده‌اند بلکه با نصب چند گیره در زیر جعبه، جایی برای آویزان کردن فنجان‌ها و لیوان‌های دسته‌دار فراهم شده است. علاوه‌براین، ابتکار جالب‌تر اینکه با رنگ‌آمیزی فضایی به شکل مستطیل و به رنگ مشکی روی دیواره جعبه، آن قسمت را به تخته سیاهی برای نوشتن نکات ضروری و یادآوری لوازم و موارد مورد نیاز تبدیل کرده‌اند.
منبع : همشهری آنلاین


همچنین مشاهده کنید