جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

۲۱ فروردین


  ۲۱ فروردین
● متولد فروردین (بره):
اگر سفر می کنید روز سختی می باشد. بنابراین قرارهایتان را خوب بررسی کنید و تغییری در آن ها ایجاد نکنید. شاید خودتان را فریب دهید. سعی کنید امروز در کنار کسانی باشید که برایتان ارزش دارند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
گاهی اوقات نسبت به افراد دیگر حساس تر می شوید . به همین خاطر نقش یک فرد صلح برقرارکن را دارید . گاهی متوجه می شوید که باید به رفتارهای خودتان بیشتر توجه کنید.مواظب باشید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز همه چیز هماهنگ است و توانایی و دیدگاه های زیادی به دست می آورید. در مورد بعضی مسائل شک داشتید اما در هر صورت ادامه دهید و آن چیزی را که می خواهید به دست می آورید. این موضوع آن قدر ساده و پیش پا افتاده است که باور نمی کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
یک نفر از این که مسائل را از دیدگاه شما می بیند،امتناع می کند.شما با مهربانی و ملایمت با او برخورد کرده اید اما اکنون بهتر است کمی جدی تر باشید.همیشه آماده اید تا به دیگران کمک کنید،اما شاید این بار آنها از این خصوصیت شما سوءاستفاده کرده باشند.بنابراین احساس گناه نکنید!
● متولدین مرداد (شیر):
افکار شما متوجه تعطیلات و مسافرت های بلندمدت و برنامه های دیگری است که پیش رو دارید. تقریباً غیر ممکن است که از وسوسه نزدیک شدن به بروشورهای تعطیلات، خلاص شوید و حتی ممکن است یک قدم بیشتر برداشته و برای سفر آینده تان بلیط رزرو کنید، شانس در همه این ها نقش خود را ایفا خواهد کرد و احتمالاً‌ به شما موقعیتی عالی پیشنهاد خواهد شد که از دست نخواهد رفت.
● متولدین شهریور (سنبله):
هر چقدر امروز یک نفر شما را محدود تر می کند بیشتر دوست دارید ازدستش فرار کنید.سعی کنید با سیاست رفتار کنید و اگرنه بعداً به خاطر این حرکت باید جواب پس بدهید.مصاحبت جالبی پیدا می کنید،فوق العاده،جذب او می شوید و نمی توانید حتی یک لحظه هم چشم از او بردارید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز هیچ معلوم نیست افراد خاص زندگی تان تصمیم به انجام چه کاری دارند،پس شروع به غیبت نکنید.یک چیز حتمی است،آنها طوری رفتار می کنند و یا طوری شما را گیر می اندازند که اصلاً توقع آن را ندارید.امروز رفتار همکاران با شما متغیر است و ممکن است در نهایت به آزار شما منجر شود.سعی کنید که به تمامی اوضاع نخندید و آن را در این مرحله چندان جدی نگیرید.
● متولدین آبان (عقرب):
مردم شاید فکر کنند شما خشن و خشک هستید اما آنها حساسیت بیش از حد شما را نمی بینند.از کسانی که تصمیم دارند احساسات شما را جریحه دار کنند دوری کنید.اگر از نظر احساسی فکر می کردید می توانید به یک نفر تکیه کنید اشتباه می کردیدواینکه باز هم به آن ها فرصت دهید یا نه به خودتان مربوط می شود.
● متولدین آذر (کمان):
زمان هائی هستند که افکار شما خیلی مثبت و الهام بخشند و امروز از آن روزهاست. ظاهر سیاره به شما کمک می کند که ایده های عملی خوبی که قابل فهم برای عموم ولی در عین حال علائم الهام بخشی در آنها دیده می شود پیدا کنید. بهتر است قبل از این که ایده های را بروی کاغذ بیاورید اول نظر خیلی ها را بپرسید و سوالات زیادی بکنید چون آنها هم خیلی الهامات زیادی در این زمان دارند و می توانند به شما کمک کنند.
● متولدین دی (بز):
نگرانی های کاری را کنار بگذارید. شاید این هفته دوستتان شما را دعوت کند تا از شما پذیرایی کند بنابراین دعوت را با صحبت های بیهوده کاری خراب نکنید. در هر صورت همان قدر که کار و حرفه مهم است. زندگی عشقی نیز ارزش دارد. این طور نیست؟
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز این طور نخواهد بود که فقط کار باشد و هیچ تفریحی نباشد چیزی که پیش می آید باید شما را به هدف خاصی سوق دهد . مثلاً‌ نتیجه مثبتی در روحیه شما داشته باشد . در آخر روز می توانید منتظر خبرهای شگفت انگیز یا پیشرفت های جدیدی در زندگی شخصی تان باشید.
● متولدین اسفند (ماهی):
اگر با احیتاط نباشید امکان ندارد پیام درهمی بدهید. شاید بدین علت باشد که یک ارتباط یک قدم به جلو می رود و دو قدم به عقب . قبل از این که بخواهید تصمیم بگیرید که دلگرمی بیشتری باید مطالب را در ذهنتان روشن کنید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید