پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

دکوراسیون حمام و دستشویی


دکوراسیون حمام و دستشویی
حمام و دستشویی در بعضی از خانه ها تنها به عنوان فضایی کاربردی شناخته میشود که شایسته توجه و وقت گذاشتن نیست. با این وجود بهسازی اتاقی که هر روز مورد استفاده تمام اعضای خانواده قرار گرفته و تقریبا تمام مهمانان آنرا میبینند میتواند برای این فضای فراموش شده بسیار مفید باشد.
شاید شما از تزئین دستشویی و حمام بدتان نمی آید اما نمیدانید چگونه سادگی آنرا حفظ کرده و یا نمیتوانید در مورد چگونگی این تزئین تصمیم بگیرید، مطلب زیر میتواند برایتان مفید باشد.
▪ نکاتی درباره دکوراسیون
روشهای متعددی برای آراستن حمام وجود دارد اما کار مشکل، انتخاب تنها یکی از این روشهاست. اگر ایده شما شامل وسایل و خرده ریزها و دیگر وسایل گران قیمت تزئینی است، حتما قبل از قرار دادن تمام اقلام مورد نظرتان در اتاق، به تناسب و ترکیبات ممکن این موارد فکر کنید. ممکن است افزودن یک عنصر تزئینی از نظر شما بسیار عالی باشد، اما تناسب این شیء با باقی وسایل حمام مانند آینه، قفسه داروها و…تناسبی نداشته باشد.
یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزئین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هردو اینها متفاوت از پرده حمام و فرش هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می آورد. بهترین راه، استفاده از حداکثر دو نقش متناسب از نظر رنگ، طرح –مثلا گل و گیاه یا ماهی- و بافت، با یکدیگر در فضای حمام است.

http://nobelak.blogfa.com/post-۲۲۲.aspx


همچنین مشاهده کنید