جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

تو چه رنگی هستی ؟


تو چه رنگی هستی ؟
در صورتی که تاریخ تولد شما در:
۲ دی تا ۱۱ دی باشد رنگ شما قرمز است
۱۲ دی تا ۲۱ دی باشد رنگ شما نارنجی است
۲۲ دی تا ۴ بهمن باشد رنگ شما زرد است
۵ بهمن تا ۱۴ بهمن باشد رنگ شما صورتی است
۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن باشد رنگ شما آبی است
۲۰ بهمن تا ۲۹ بهمن باشد رنگ شما سبز است
۳۰ بهمن تا ۹ اسفند باشد رنگ شما قهوه ای است
۱۰ اسفند تا ۲۰ اسفند رنگ شما کبود است
۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند رنگ شما لیمویی است
اول فروردین ماه باشد رنگ شما سیاه است
۲ فروردین تا ۱۱ فروردین باشد رنگ شما ارغوانی است
۱۲ فروردین تا ۲۱ فروردین باشد شما سرمه ای هستید
۲۲ فروردین تا ۳۱ فروردین باشد شما نقره ای هستید
۱ اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت باشد شما سفید هستید
۱۱ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت باشد شما آبی رنگ هستید
۲۵ اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلایی رنگ هستید
۴ خرداد تا ۱۳ خرداد باشد رنگ شما شیری است
۱۴ خرداد تا ۲۳ خرداد باشد رنگ شما خاکستری است
۲۴ خرداد تا ۲ تیر باشد رنگ شما خرمایی است
۳ تیر تا باشد رنگ شما خاکستری است
۴ تیر تا ۱۳ تیر باشد رنگ شما قرمز است
۱۴ تیر تا ۲۳ تیر باشد رنگ شما نارنجی است
۲۴ تیر تا ۳مرداد باشد رنگ شما زرد است
۴ مرداد تا ۱۳ مرداد باشد رنگ شما صورتی است
۱۴ مرداد تا ۲۲ مرداد باشد شما آبی هستید
۲۳ مرداد تا ۱ شهریور باشد شما سبز هستید
۲ شهریور تا ۱۱ شهریور باشد رنگ شما قهوه ای است
۱۲ شهریور تا ۲۱ شهریور باشد شما کبود رنگ هستید
۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور باشد شما لیمویی هستید
۱ مهر باشد شما زیتونی هستید
۲ مهر تا ۱۱ مهر باشد رنگ شما ارغوانی است
۱۲ مهر تا ۲۱ مهر باشد رنگ شما سرمه ای است
۲۲ مهر تا ۱ آبان باشد رنگ شما نقره ای است
۲ آبان تا ۲۰ آبان باشد رنگ شما سفید است
۲۱ آبان تا ۳۰ آبان باشد شما طلایی رنگ هستید
۱ آذر تا ۱۰ آذر باشد شما شیری رنگ هستید
۱۱ آذر تا ۲۰ آذر باشد شما خاکستری رنگ هستید
۲۱ آذر تا ۳۰ آذر باشد رنگ شما خرمایی است
۱ دی باشد رنگ شما نیلی است
▪ قرمز: با نمک و دوست داشتنی هستید مشکل پسند ید، با روحیه و بشاشید ، اما در عین حال می توانید بد اخلاق هم شوید. قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید. آدم هایی را که راحت صبحت می کنند را دوست دارید. این آدم ها باعث می شوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
▪ شیری رنگ: اهل رقابت و بازی هستید، دوست ندارید ببازید ولی همیشه بشاش هستید. قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید. به سادگی عاشق نمی شوید.
▪ نیلی: بیشتر متوجه نگاهتان هستید. در انتخاب عشق استانداردهای بالایی دارید. هر راه حلی را با دقت و تفکر انتخاب می کنید. به ندرت مرتکب اشتباه احمقانه می شوید. دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید پیدا کنید.
▪ خاکستری: جذاب و فعال هستید. هرگز احساس تان را پنهان نمی کنید. هر آنچه که درونتان است آشکار می سازید. اما ضمنا می توانید خودخواه هم باشید.می خواهید مورد توجه باشید . نمی خواهید به طور نابرابر با شما بر خورد شود . شما می دانید در زمان مناسب چه بگویید ، بسیار خوش اخلاق هستید.
▪ سبز: خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی نیستید. اما گاهی اوقات با کلمات به عواطف دیگران آسیب می رسانید. دوست دارید مورد توجه و علاقه دیگران باشید ولی اغلب اوقات تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرتان می مانید.
▪ طلایی: می دانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم بشاشی هستید . زیاد بیرون می روید. بسختی فرد مورد نظرتان را پیدا کنید ولی وقتی او را یافتید تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمی شوید.
▪ صورتی: همواره در تلاش هستید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید. اما به سادگی قانع نمی شوید. دارای افکاری منفی هستید و در جست و جوی عشقی شور انگیزید مانند آنچه در قصه هاست.
زرد: شیرین و معصومید. مورد اعتماد بسیاری از مردم و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتشان هستید. خوب تصمیم می گیرید و انتخاب درستی در زمان متناسب دارید. همواره در فکر روابط محبت آمیز به سر می برید.
▪ خرمایی: با هوشید. می دانید چه چیزی درست است. می خواهید همه چیز را مطابق میل خودتان باشد و گاه می توانید به دلیل عدم توجه دیگران مشکل ساز باشید. اما در مورد عشق تان صبور هستید.
▪ نارنجی: در مقابل اعمالتان مسوولیت پذیر هستید. می دانید چگونه با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی دارید و برای رسیدن به آنها تلاش بسیار می کنید. فردی آماده رقابت هستید. دوستانتان برایتان بسیار مهم هستند. قدر آن چه را که دارید می دانید.
▪ ارغوانی: اسرار آمیز هستید. به هیچ وجه خود خواه نیستید. زود و آسان نظرتان جلب می شود. روزتان با توجه به خلق تان می تواند غمگین ویا شاد سپری باشد. بین دوستان محبوب هستید. به سادگی امور را فراموش می کنید.
▪ لیمویی:آرام هستید. اما به سادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض می کنید. نمی توانید به یک کار بچسبید . اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه دیگران جلب میکنید.
▪ نقره ای: خیال پرداز و با مزه اید. دوست دارید چیز هایی جدید بیاموزید. علاقه دارید خود سازی کنید. به سادگی همه چیز را می آموزید. صحبت با شما راحت و آسان است. از شما می توان نصایح خوبی شنید. وقتی موضوع دوستی در میان باشد ، متوجه می شوید به کسی نمی توان اعتماد کرد.
▪ سیاه: یک مبارز هستید. دارای انگیزه بالایی هستید. اما تغییر در زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی می گیرید ، روی تصمیتان تا مدت ها پا فشاری می کنید. زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه است.
▪ زیتونی: روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و دوستانید. خشونت را نمی پسندید. مهربان و بشاش هستید. گاه به دیگران حسادت می کنید. تصمیم های شما درست و منطقی است.
▪ قهوه ای: فعال و ورزشکارید. برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک بشوند. زمانی که متوجه می شوید نمی توانید به چیزی که می خواهید دست یابید، به سادگی تسلیم شده و آن را رها می کنید.
▪ آبی: اتکا به نفس کمی دارید. خیلی ایراد گیرید. هنرمند هستید. معمولا درمسائل عشقی ناموفقید. چون در این مورد از مغزتان فرمان می گیرید نه از قلبتان .
▪ سرمه ای: جذابید. عاشق زندگی خود هستید. نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید. خیلی زود گیج می شوید. زمانی که از دست کسی عصبانی هستید ، به سختی می توانید او را ببخشید.
▪ سفید: آرزو و اهدافی بزرگی در زندگی دارید . گاه حسادت می ورزید. نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید. اما همه این حالت شما را دوست دارند.
▪ کبود: احساسات شما به سادگی و ناگهانی تغییر می کند. اغلب تنها هستید چون دوست ندارید زیاد در میان جمع باشید. مسافرت را دوست ندارید. انسان صادقی هستید. ولی حرف مردم را زود باور می کنید. از پچ پچ و غیب دیگران آزرده خاطر می شوید.


روزنامه صبح خبر جنوب ۲۴/ اردیبهشت /۱۳۸۷
مریم ابدالی
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید