جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

۲۱ خرداد


  ۲۱ خرداد
● متولد فروردین (بره):
افرادی غیر منتظره به دیدن شما می آیند. شاید همسایگان تان باشند. البته این مهمان هر کسی باشد شما با روحیه شادی از آن ها استقبال می کنید. همسرتان هم تمام مدت به شما کمک می کند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
از کار سخت ناراحت نمی شوید اما تفریح را هم دوست دارید. اگر حوصله تان سر برود ممکن است در کارهای دیگر افراط کنید. مراقب باشید که بعداً از این افراط ها پشیمان نشوید. در چند روز آینده به شما خوش می گذرد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به نفع شما عمل می کنند اما در پشت صحنه به نفع شما قدم بر می دارند. به خاطر داشته باشید که آن ها از شما حمایت می کنند. به زودی از کمک های آن ها تشکر می کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
می توانید احساساتتان را بیان کنید. در حقیقت بیش از حد انتقادگر هستید اما حالا می توانید رک گو و انعطاف پذیر باشید.
● متولدین مرداد (شیر):
تمام برنامه ها و رویاهایی که در سر داشته اید اکنون نتیجه می دهند. دیگران این توانایی را ندارند که مانند شما به همه نکات توجه کنند. بنابراین از روش خودتان استفاده کنید. بیش از آن چیزی که فکر می کنید توانایی دارید.
● متولدین شهریور (سنبله):
به راحتی می توانید احساس خود را بیان کنید و آن طور که دوست دارید، رفتار کنید. ذهنتان سریع تر از قبل فعالیت دارد بنابراین حامی خوبی دارید، نقشه هایتان به زودی عمل می شود.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز زود تصمیم می گیرید قبل از اینکه فکر کنید، خوشبختانه اکنون که از این موضوع باخبر شدید، می توانید شرایط بهتری را برای خودتان فراهم کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
می توانید حرف هایتان را به خوبی بیان کنید و از اعماق وجود، از عکس العمل دیگران باخبر هستید، به خاطر داشته باشید که اگر حرفی بزنید، نمی توانید آن را عوض کنید. بنابراین به احساساتتان اهمیت بدهید که خیلی مهم هستند.
● متولدین آذر (کمان):
دیگران اعتقاد دارند که خودشان درست می گویند و شما اشتباه می کنید. افراد متفاوتی را ملاقات می کنید که دارای افکار جالبی هستند اما شما تا خودتان چیزی را خلق نکنید، از آن استفاده نمی کنید. سعی کنید با پذیرفتن نظرات دیگران، از جر و بحث جلوگیری کنید.
● متولدین دی (بز):
هر چقدر بتوانید انعطاف پذیر باشید، رابطه بهتری را با دیگران برقرار می کنید. راه برایتان آزاد است، هر راهی را که بخواهید می توانید در پیش بگیرید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
در مورد اهداف تان با جدیت فکر می کنید. اگر نمی خواهید نظرات دیگران را بپذیرید، اکنون زمان مناسبی است تا ایده هایی را برای خودتان خلق کنید. از هیچ چیز نترسید و از واقعیت فرار نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
خستگی ناپذیر هستید. می توانید برای خودتان، تفریح ایجاد کنید و زندگی را از حالت روزمرگی در آورید. سعی کنید منطقی باشید و نیازهایتان را برآورده کنید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید