جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

اتاق نشیمن


اتاق نشیمن
امروزه به دلایل گوناگون اتاق نشیمن با پذیرایی ادغام شده
عموماً فضای نشیمن نوری طبیعی دارد ...تلویزیون در آنجاست...شومینه...بعضی موارد کتابخانه...مبل راحتی.و............
یک اتاق با توجه به مورد استفاده های که دارد آرایش شود اجزای استفاده شده در اتاق باید در فرد اشتیاق و شادابی فرا هم آورد تا باعث بی حوصلگی او نشود.
هارمونی و توازن در اجزای اتاق و اشیای به نمایش گذاشته شده در اتاق جزو عوامل بسیار مهم محسوب میشود.
اولین موضوع د ر طراحی دکور یک اتاق نشیمن تعداد افراد استفاده کننده از ان مکان است وه امکان وجود مهمان در ان فضا.... که این بستگی دارد به موقعیت اجتماعی صاحب خانه...با توجه به این موضوع میتوانید از مبل مان و فضای اتاق خود به نحو احسن استفاده کنید.
اگر اتاق یا فضای نشیمن شما دارای امکانات جذابی مثل شومینه یا منظره جالبی است میتوانید مبل مان و وسایل را دور ان بچینید .
بعد از در نظر گرفتن مبل مان با توجه به رنگ ان شکل ان و جنسیت میتوانید پرده رنگ اتاق را انتخاب کنید .در وهله آخر میتوانید از اشیای تزئینی که نشان دهند سلیقه شماست استفاده کنید.
به نظر من مهم ترین مرحله در دکوراسیون این است بدانیم صاحب خانه یا فردی که قرار است از فضا استفاده کند دارای چه رو حیاتی میباشد و از نظر سنی در مرحله ای از زندگی قرار دارد.
رنگ مورد علاقه او چیست....وضعیت مالی وی به چه گونه است؟.....موقعیت اجتماعی؟
آیا رفت آمد در خانه او زیاد است؟......و........چون تمامی این عوامل و عوامل دیگری که در حال حاضر در ذهنم نیست می تواند به ما خیلی کمک کند..
شاید کار قشنگی نباشه ولی من هر جا میروم اول از همه به محیط زندگی فرد یا محیط کارو... توجه میکنم و میتوانم از روی انتخاب و سائل و نحوه چیدمان به شخصیت وی پی ببرم.

http://interiordesignnow.blogfa.com


همچنین مشاهده کنید