جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

رضایت‌مندی شخصی کارآفرین‌ها، لبخند رضایت بر لبان یک مشتری است


رضایت‌مندی شخصی کارآفرین‌ها، لبخند رضایت بر لبان یک مشتری است
رمز موفقیت هر کارآفرین پشتکارشه و اینکه بچسبه به هدف و کارش. پشتکار بسیار مهمه و اگر کسی بخواد در اولین شکست ناامید بشه، طبیعتا هرگز یک کارآفرین موفق نخواهد بود.
بسیاری از کارآفرینان در زندگیشان ریسک می‌کنند و این در حالیست که چون اطرافیان آن‌ها از درک این ریسک عاجز هستند فشار روانی زیادی بر کارآفرین می‌آورند. مثلا ترک کار همیشگی و سازمانی کارآفرین یا قرض کردن از بانک در حالی که سوددهی شرکت درآینده هیچ تضمینی نداره...
اصولا موسسان شرکتی که شرکت‌هایشان به پول‌های نجومی می‌رسد، یک شرکت را برای رسیدن به پول ایجاد نمی‌کنند، بلکه یکی از هدف‌های بسیار بزرگ آنها حل کردن یک مشکل و سرویس دادن به مشتری است. اینکه سرویس‌دهی و خدمات یک شرکت، لبخند رضایت رو بر لبان یک مشتری بیاره یا خدمات و کالایی که تسهیلاتی رو برای مشتری به وجود بیاره یا جهانی رو تغییر بده، رضایت‌مندی شخصی بیشتری برای این کارآفرین‌ها داره تا اینکه چشمشان هر روز به حساب بانکی باشد.
مساله جالب دیگر اینه که عده بسیاری از کارآفرین‌ها در ابتدا ممکنه اصلا و هرگز فکر اینکه شرکتشان روزی جهانی بشود و به این درجه از بزرگی برسد را نمی‌کرده‌اند و به طور کلی گیج بوده‌اند از درک پتانسیلی که ممکن است ایده‌شان داشته باشد، اما به مرور زمان و بر اساس بزرگ‌تر کردن تیم و وارد کردن تعداد بیشتری کاربلد، شرکت را گسترش داده‌اند. اما آنچه که مهم است گام نخستین است که شخصی همت کند و بخواهد ایده اش را به مرحله ظهور برساند و برای رسیدن به هدفش دست به هر راه و کوششی بزند.
منبع : خبرگزاری ایسنا


همچنین مشاهده کنید