جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

بیستم مرداد


 بیستم مرداد
● متولد فروردین (بره):
امروز عطارد پس روی می کند. امروز مدارک مهمی را امضا می کنید و با ماشین زیاد به این طرف و آن طرف نروید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
عطارد امروز پس روی می کند . از حالا به بعد مراقب امضاء کردن اسناد و حتی مسافرت ها باشید. حتماً ماشین را خوب بررسی کنید . با این کار خیلی از مشکلات را حل کنید. سعی نکنید با عجله در کارها همه چیز را خراب کنید .
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز عطارد پس روی می کند و از آنجایی که سیاره حاکم بر شماست بسیار مهم می باشد شاید یک گام به جلو بردارید و چند قدم به عقب،‌اگر سعی کنید صبرتان را از دست ندهید هیچ چیزی نیست که نتوانید در آن موفق شوید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز عطارد پس روی می کند و اگر با متولدین ماه های خرداد یا شهریور در ارتباط هستید تمام وقت تان را صرف آرام کردن آنها کنید.هر مسافرتی که داشته باشید خسته کننده و سخت خواهد بود.هیچ چیز مهمی را قبل از این که تمام موارد را بخوانید،امضاء نکنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز مریخ وارد علامت خاکی شهریور شده و تاکید برروی پول شما دارد. این امر شما را بسیار مشتاق می کند که هر چه سریع تر موقعیت های مالی خود را ثابت کنید. متاسفانه شما بسیار ولخرجی خواهید کرد و تعادل حساب بانکی تان را به هم خواهید زد. در حال حاضر بسیار از این کار لذت خواهید برد، ولی چند ماه آینده از این کار احساس پشیمانی خواهید کرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز مراقب باشید زیرا عطارد پس روی می کند.سعی کنید هر چقدر می توانید با دیگران روراست و صادق باشید و از مشکلات جلوگیری کنید.اگردر مورد نقشه ای فکر می کنید اکنون بهترین فرصت است تا دوباره آنرا بررسی کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
مری کوری در مسیر بازگشتی خود امروز وارد علامت باکره می شود که باعث ایجاد مشکلاتی در روابط تان در چند روز آینده خواهد شد.مراقب باشید چیزهایی را که نباید بگوئید، نگوئید خصوصاً اگر این امر باعث بروز مشکلی جدی می شود.درحال حاضر سکوت و عدم اعتماد بهترین بخش شجاعت می باشد و شما آن را به خاطر خواهید سپرد متولد مهر عزیز!
● متولدین آبان (عقرب):
امروز فعالیت های سیاره ای زیاد است.ابتدا عطارد پس روی می کند.بنابراین برخی از کارها به کندی پیش می روند.سپس مریخ وارد برج سنبله می شود،این قسمت از چارت شما به ایده ها و علایق مشترک شما با دیگران مربوط می شود.اکنون این قدرت را دارید که با اراده زیاد از باورهای تان دفاع کنید.شاید هم به افرادی هم فکر ملحق شوید و از این که افکار و ایده های تان را با همدیگر مقایسه می کنید،لذت می برید.
● متولدین آذر (کمان):
خود را برای یک دوره سخت آماده کنید چون امروز مرکوری حرکت پس گرد دارد وتا اول سپتامبر به این حرکت ادامه خواهد داد. پس منتظر سوء تفاهم ها و تاخیرها بخصوص اگر در حال سفر هستید باشید. با داشتن یک برنامه دوم در صورتی که برنامه اول درست پیش نرفت از بروز اختلال جلوگیری کنید. حرف مرا یادداشت کنید چون باعث می شود از خیلی مشکلات جلوگیری نماید.
● متولدین دی (بز):
عطارد تصمیم دارد بار دیگر ، چند هفته ای را پس روی کند. می دانید که باید به هنگام رانندگی و امضای قرار داد مراقب باشید. هم چنین یادتان باشد که نقشه های اجتماعی تان نیز درهم و برهم می شوند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
عطارد امروز حرکت قهقرایی دارد و برنامه های مالی یا قرارهای اجتماعی احتمالاً به کندی پیش می روند و شاید متوقف شوند . اکنون فرصت دارید تا نظر شخصی خود را تغییر دهید زیرا شما می دانید که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد . اما زیاد با عجله عمل نکنید زیرا از تمام اتفاقات با خبر نیستید . تا زمانی که از همه چیز با خبر نیستید نمی توانید نتیجه گیری کنید .
● متولدین اسفند (ماهی):
عطارد امروز پسروی می کند و شما هنگام استارت زدن ماشین به اشکال مواجه خواهید شد . آن وقت یک قدم زدن سریع برای شما خیلی بهتر است . انعطاف یکی از مهمترین نکات شماست و هنگامی که شما در حال اشغال یک موقعیت برجسته هستید دیگران دنبال دم خویش می دوند.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید