سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲ / 19 March, 2024
مجله ویستا

اتاق خواب لوکس


اتاق خواب لوکس
معمولا در تلویزیون سینما اتاق خواب های بزرگ و لوکس افراد ثروتمند را مشاهده می کنیم که اوقات استراحت خود را به راحتی در ان سپری می کنند . بهترین مارک ها ، بهترین وسایل ، لوازم روشنایی زیبا و پارچه های ابریشمی اتاق خواب لوکس انها را تکمیل می کند .
امروزه مبحث اتاق خواب های لوکس اندکی تفاوت کرده و در طراحی انها به جای شلووغی بسیار به فکر مرتب بودن و هماهنگ بودن هستند . در ابتدا باید لوازم ضروری اتاق خواب را مشخص نمود که می توان این لوازم را از اجناس زیابی عتیقه فورشی ها نیز تامین نمود . به یاد داشته باشید که ایجاد یک اتاق خواب لوکس واقعا هزینه بر است .
مهم ترین موضوع در چنین اتاق خوابی کیفیت و مارک وسایل مورد استفاده می باشد . کافیست به شوهای تلویزیونی در مورد افراد ثروتمند دقت کنید تا متوجه شوید به چه میزان لوازم گران قیمت نیازمندید البته بسته به فضای اتاق .
یکی از راه های موثر برای لوکس تر نشان دادن اتاق استفاده فراوان از رنگ سفید است .
می توانید بر روی دیوارها طراحی کنید اما نقش ها باید شاهانه و با رنگ های درخشانی مانند قرمز باشند . و در صوتر طراحی راه راه بهتر است رنگ های طلایی و نقره ای و برنزی را مد نظر قرار دهید . این طرح در قصرهای و خانه های اشرافی انگلیسی زیاد استفاده می شود . تابلوهایی از نقاش های معروف به دیوار نصب کنید البته می تواند تابلوی کپی باشد مهم نقش معروف ان است . برای ایجاد نمای متمایز از فولاد ضد زنگ و گاهای پلاستیک استفاده نمایید . استفاده از کریستال در چنین اتاق هایی چندان باب نیست .
نکته مهم لوکس و چشم گیر بودن تمامی مبلمان است . لوستر و دویار کوب حتما در این اتاق ها وجود دارد و از نوع گران و زیبای ان نیز استفاده می کنند . از قالی های ایرانی با طرح های خولت جدید بهره مند شوید و تخت خواب های دارای ستون یا زائده های کناری مرسوم می باشد . تلویزیون و دستگاه سی دی را به هیچ وجه فراموش نکنید .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید