پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

ظرفشویی آشپزخانه


ظرفشویی آشپزخانه
ظرفشویی ها نقش مهمی در دکوراسیون اشپزخانه ایفا می نمایند . هر روز استفاده های زیادی از ظرفشویی می شود و به دلیل تحمل این فشار باید از کارآیی ظرفشویی انتخاب شده مطمئن باشیم . پس در انتخاب ظرفشویی فقط به ظاهر آن توجه نکنید بلکه کارآیی و کیفیت و جنس آن نیز اهمیت زیادی دارد .
در مورد انتخاب مدل ظرفشویی با مشکلی مواجه نخواهید بود چون تنوع آن در بازار به حدی است که حتما کالایی مطابق با سلیقه خود پیدا می کنید . البته علاوه بر موارد کاربردی ، ظرفشویی ها نقش دکوراسیونی مهمی را نیز ایفا می کنند . امروزه انواع ظرفشویی ها از نظر جنس و مدل و جلا در بازار وجود دارد .
ظرفشویی های امروزی به صورت پیچیده تری طراحی می شوند و تنها شامل کاسه ظرفشویی و شیر آب نمی باشند . آنها شامل چندین کاسه ظرفشویی با سایزهای مختلف ، تصفیه کننده ها ، تخته آشپزخانه ، خشک کن ،اسپری ، جا صابونی و ....... می باشند . حتی از نظر جنس نیز این ظرفشویی ها بسیار متنوع بوده و انواع فلزات لعاب دار ، فلزات ضد زنگ و پلاستیک برای ساختن آنها به کار می رود .
قبل از خرید ظرفشویی باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید . مهم ترین نکته توجه به سایز ظرفشویی ، هم عرض و هم طول آن می باشد . بعد از تعیین سایز در مورد جنس انتخابی خود تصمیم گیری نمایید .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید