پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

میوه مورد علاقه‌تان کدام است؟


میوه مورد علاقه‌تان کدام است؟
خودشناسی
فرض كنید ظرفی پر از انواع میوه های مختلف جلو شماست. میوه مورد علاقه تان را بردارید ولی دقت كنید! ممكن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود. در حقیقت این تست روانشناسی به سادگی نشان می دهد كه شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.
▪ سیب:
اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردی افراطی هستید كه از روی انگیزه آنی و بدون فكر قبلی كاری را انجام می دهید. رك گو هستید و از مسافرت لذت می برید. می توانید خیلی خوب رهبری یك گروه را به عهده بگیرید و كارها را پیش ببرید. اشتیاق زیادی برای زندگی كردن دارید كه این انگیزه شما از نظر اطرافیانتان بی همتاست.
▪ پرتقال:
فردی صبور و پر طاقت هستید كه اراده تان بسیار قوی است. دوست دارید كارها را به آهستگی ولی بطور جدی انجام دهید. خجالتی هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید. شریك زندگی خود را با دقت و تمام احساس قلبی‌تان انتخاب می نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگاری اجتناب می‌كنید.
▪ هلو:
رفتار دوستانه‌ای دارید. رك گو و پر حرف هستید كه به جذابیت شما می افزاید. رفتار ناشایست دیگران را خیلی سریع می‌بخشید و فراموش می كنید. برای رفاقت ارزش زیادی قائلید و رگه هایی از استقلال طلبی و بلند پروازی در شخصیت شما دیده می شود كه باعث شده شخصی زرنگ و فعال جلوه كنید. كمال طلب، احساساتی، صادق و با وفا هستید. به هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.
▪ گلابی:
اگر تمام توجه تان را به كاری معطوف كنید می توانید آن را با موفقیت انجام دهید. گاهی در انجام كارهایتان بی ثبات و متغیر هستید و مایلید كه از نتایج سعی و تلاش خود خیلی سریع مطلع شوید. از شركت در بحث‌های خوب و مفید لذت می برید. بی طاقت هستید و زود هیجان زده می شوید. با توجه به اینكه به سرعت دوستی‌های خود را بر هم می زنید نگهداری رفقا برای شما چندان ساده به نظر نمی‌رسد.
▪ گیلاس:
اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگی همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب‌های زندگی مواجه می‌شوید. به جای داشتن درآمد جزیی به شیوه ای برای دریافت مقدار زیادی پول فكر می‌كنید. ذهن خلاقی دارید و به دنبال فعالیت های خلاقانه هستید. یك شریك زندگی صادق و باوفا محسوب می‌شوید ولی ابراز احساسات برایتان كار ساده ای نیست. خانه شما در حكم پناهگاهتان است و از هیچ چیز به اندازه اینكه در كنار فامیل های نزدیك و افراد موردعلاقه تان باشید، لذت نمی برید.
▪ موز:
فردی با محبت، ملایم، خونگرم و دلسوز هستید. اغلب اوقات از كمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید و كمی احساس ترس در شما دیده می شود. برخی مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوءاستفاده می‌كنند. شریك زندگی خود را تحت هر شرایطی كه از نظر روحی و جسمی داشته باشید، می‌پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلی قرار دارد.
▪ نارگیل:
جدی، متفكر و اندیشمند هستید. اگرچه از روابط اجتماعی تان لذت می برید ولی در انتخاب شریك زندگی بسیار سخت گیر هستید. در كارهایتان سرسختی و سماجت دارید ولی لزوماً بی پروا نیستید. زیركی، تیزهوشی و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتی شماست. باید مطمئن شوید كه در هر زمینه‌ای و بویژه از لحاظ شغلی در رأس امور قرار دارید. شریك زندگی شما باید فرد باهوشی باشد. احساسات در زندگی برای شما مهم است ولی بطور حتم برایتان همه چیز نیست!
▪ انگور سیاه:
بطور كلی فرد مؤدبی هستید. به سرعت عصبانی می شوید ولی خیلی سریع به حالت اولیه باز می گردید. از زیبایی در هر نوع آن لذت می برید. فرد محبوبی هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمندی دارید. میل زیادی برای زندگی در شما موج می زند و از انجام هر كاری كه می كنیم لذت می برید. شریك زندگیتان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرد.
▪ آناناس:
به سرعت تصمیم می گیرید و در انجام كارهایتان سریع و چابك هستید. تغییرات شغلی شما را نمی ترساند كه این موضوع یكی از برتری های شخصیت شماست. توانایی استثنایی در سازماندهی كارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمی هراسید. سعی دارید در روابط خود با دیگران متكی به نفس، صادق و درستكار باشید.
دوستان خود را خیلی سریع انتخاب نمی كنید ولی اگر شخصی را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود. به ندرت احساساتی می شوید و شریك زندگیتان اغلب تحت تأثیر یكرنگی شما قرار می گیرد ولی اجازه ندهید كه به دلیل عدم توانایی شما در ابراز محبت نا امید شود.

ترجمه: آناهیتا درودیان
منبع : روزنامه ایران


همچنین مشاهده کنید