پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

نکاتی از رازهای زندگی


نکاتی از رازهای زندگی
بزرگترین راز زندگی ما قانون جذب است. قانون جذب بیان می‌کند هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند. بنابراین وقتی تو راجع به چیزی فکر می‌کنی، در عین حال مشابه همان افکار را به سوی خودت جذب می‌کنی.
افکار، مغناطیسی هستند و بسامد دارد. وقتی افکاری در سرت بپرورانی، آنها به سوی کائنات فرستاده می‌شوند و به طور مغناطیسی تمام چیزهای مشابهی را که بسامدی یکسان دارند به سوی خود جذب می‌کنند. هر چیزی بیرون فرستاده می‌شود، به منبع، یعنی خودت برمی‌گردد.
تو حکم دکل مخابراتی انسانی را داری که با افکارت بسامدی را پخش می‌کنی. اگر دلت می‌خواهد چیزی را در زندگی تغییر دهی، با استفاده از تحول فکری، بسامد را تغییر بده.
افکار فعلی خودت زندگی آینده‌ات را خلق می‌کند. در مورد هرچه بیشتر فکر کنی و بر آن تمرکز داشته باشی، به صورت زندگی‌ات بر تو ظاهر می‌شود.
افکار تو به موضوعات تبدیل می‌شوند.
قانون جذب، قانون طبیعت است و درست همچون قانون جاذبه بی‌غرض.
هیچ چیز نمی‌تواند وارد تجربه‌ات شود، مگر آن را از طریق افکار سمج احضار کنی.
برای اینکه بدانی چه فکری می‌کنی از خودت در مورد احساست سؤال کن. احساسات ابزاری با ارزش هستند که فوری ما را متوجه هرآنچه در ذهنمان می‌گذرد، می‌کنند.
غیرممکن است که آدم احساس بدی کند و در عین حال افکاری خوب داشته باشد.
افکارت بسامد تو را مشخص می‌کنند و احساست بی‌درنگ به تو می‌گویند که روی چه بسامدی هستی. وقتی حال و هوای بدی داری روی بسامدی هستی که موضوعات بد بیشتری را جذب می‌کنی. وقتی حال و هوای خوبی داری، قدرتمندانه موضوعات خوب بیشتری را به سوی خود جذب خواهی کرد.
تغییردهنده‌های راز، مثل خاطرات خوشایند، طبیعت یا موسیقی مورد علاقه‌ات، می‌توانند احساسات تو را دگرگون کنند و بی‌درنگ بسامد تو را تغییر دهند.


اقدس صفری – کارشناس ارشد مشاوره
منبع : انجمن صرع ایران


همچنین مشاهده کنید