سه شنبه, ۲۹ اسفند, ۱۴۰۲ / 19 March, 2024
مجله ویستا

تجدید دکوراسیون حمام


تجدید دکوراسیون حمام
برای تجدید دکوراسیون حمام می توانید با نصب لوازم لوکس مثل سیستم های فشاری اب یا دوش های مدرن نمایی زیبا ایجاد کنید یا برای شروع تنها اسپری های بدن با جلد زیبا خریده و در محوطه حمام قرار دهید . حمام را به محیطی برای ارامش و تمدد اعصاب تبدیل نمایید . امروزه حتی عده ای افراد که حام های بزرگی دارند تلویزیون و دستگاه پخش سی دی را نیز در حمام قرار می دهند .
هنگام تجدید دکوراسیون حمام در ابتدا دقت کنید تا در صوتر امکان فضای حمام را افزایش دهید و بعد از ان به فکر نصب کابینت ها و قفسه های زیبا در ان باشید .
بر روی یکی از قفسه های دیواری تعدادی از قاب عکس های خانوادگی با قاب های یکسان یا تعدادی مناظر مشابه اما با قاب های یکسان را قرار دهید . صابون ها و لوازم ارایشی خود را درون کاسه های شیشه ای رنگ امیزی شده ، سفال ها یا ظرف های سنتی و زیبا قرار دهید و کنار انها را با شیشه ها و مروارید های بدلی رنگی پر نمایید . در کاسه ها را زنجیرها و ربان های رنگی و زیبا ببندید . در اطراف وان و یا بر روی قفسه ها و یا بر روی پیشخوان کنار دست شویی شمع های زیبا و معطر قرار دهید . به این ترتیب حمام شما ظاهری رمانتیک پیدا می کند .
در صورتی که حمام به اندازه کافی بزرگ است می توانید میز کوچک یا یک صندلی حصیری زیبا را نیز درون حمام بگذارید . اگر قاب عکسی در حمام اویزان کرده اید در بالای ان یک چراغ نصب نمایید و در گوشه های مختلف حمام چراغ هایی با ولتاژهای کم نصب کنید . همچنین سعی کنید تا کابینت های دیواری نصب شده در حمام شیشه ای باشند .
تجدید رنگ نیز گام موثری است . رنگ روشن برای پس زمینه و رنگ های درخشان تر برای کابینت ها و سایز لوازم . هنگام تجدید دکوراسیون حمام حتی با تغییر جای لوازم و اضاف کردن چند چیز کوچک دکوری می توانید نمایی نو ایجاد کنید . یکی از کارهای موثر در تغییر جلوه حمام استفاده از گلدان های گل در حمام است اما سعی کنید از گلدان های زیبا و متفاوتی استفاده کنید . یکی از بهترین گزینه ها باکس های گل می باشند . ( این باکس ها برای نقاط مختلف منزل کاربرد دارند و به زودی راجع به اونها یک بحث جدا می کنیم ) یا از گلدان های دیواری استفاده کنید . گلدان ها و گل های شیشه ای دست ساز نیز منظره زیبایی ایجاد می کند . این گلدان ها را بر روی پیشخوان یا اطراف وان یا کنار در وردی قرار دهید . استفاده از اینه های تراشکاری شده با قاب های زیبا نیز تاثیر چشمگیری دارد .
یکی از اسان ترین راه ها برای تغییر نمای حمام تعویض در کابینت ها و کمدهاست .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید