چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

شیرآب های حمام


شیرآب های حمام
در حالت کلی شیر آب وسیله ای برای کنترل میزان آب جاری شده از لوله یا منبع آب می باشد . اما امروزه شیرهای دوش و وان که در حمام به کار می روند از تکنولوژی بالاتری برخوردار می باشند . انها نه تنها میزان اب را کنترل می کنند بلکه وجود حالت فورانی بیشتر در آنها باعث شست و شوی بهتر و احساس لذت بیشتری از استحمام می گردد . همچینین می توانید از شیر اب هایی که دارای تصفیه کننده هستند استفاده نمایید و مطمئن باشید که اب پاکیزه تری را به خصوص برای شستن دهان مصرف می کنید .
بهتر است از شیرهایی که همزمان اب گرم و سرد را تامین می کنند استفاده کنید و استفاده از شیرهای اتوماتیک نیز به دلیل کاهش چکه توصیه می شود .
امروزه مدل ها و عملکردهای شیرها بسیار متنوع شده و برای اثبات این حرف کافیست سری به بازار بزنید تا بینید انواع شیرالات در قیمت های مختلف با امکانات مختلف موجود می باشند . علاوه بر کارایی به ظاهر شیر و هماهنگی ان با سایر لوازم نیز دقت کنید .
حتی در صورت محدود بودن بودجه انتخاب شیر مناسب را در اولویت کار قرار دهید . دقت کنید دکور حمام شما سنتی است یا مدرن ، جنس کمدها و وان چیست ، نقش و رنگ دیوارها و سقف چیست ، سپس شیر مورد نظر خود را انتخاب کنید .
اصولا دوش و شیر ان را به صورت دیواری نصب می کننداما عده ای نیز ترجیح می دهند که شیر بر روی سقف نصب شود تا احساس ریزش باران به انها دست دهد . بعضی نیز ترجیح می دهند که شیرها داری شلنگی باشد که بتوان ان را با دست حرکت داد .
جنس شیرهای اب نیز متنوع است . دقت کنید تا جنسی مقاوم و هماهنگ با دکور انتخاب نمایید . از بهترین انواع شیر برای حمام می توان به نوع کرومی و برنجی اشاره نمود . هنگام انتخاب شیر حتما با افراد متخصص مشورت کنید .
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید