جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

طراحی مرسدس کلاس G با بهره گیری از مدل AMG


طراحی مرسدس کلاس G با بهره گیری از مدل AMG
طراحی کلاس G مرسدس یا همان Class - Gبر اساس طراحی قدیمی که در سال ۱۹۷۰ میلادی برای استفاده از ارتش در کشورهای اروپایی مطرح شد، طراحی شده است. اکنون و در سال ۲۰۰۸ میلادی مرسدس به کمک یار قدیمی خود یعنی AMG آخرین نسل از این خودروی زیبا که همچنان با طراحی کلاسیک و قدیمی خود دارای جذابیت خاص خود است را روانه بازار نموده است که با کد G۵۵AMG شناخته می شود. این غول AMG دارای توان تولیدی نزدیک به ۵۰۰ اسب می باشد که مهار آن برای همگان به راحتی امکان پذیر نمی باشد، که دارای شتابی معادل ۵‎/۵ ثانیه برای رکورد ۶۰ ۰- مایل می باشد که در نوع خود بسیار کم نظیر بوده است. AMG برای مشتریان خود خودرویی را آماده نموده است که در تمامی جهات ارتقا پیدا کرده است.
در بخش کابین طراحی جدید AMG دارای صندلیهای مجزا با روکش چرم و طراحی جدید و همچنین داشبورد آن مانند همیشه با روکش چرم و طرح چوب می باشد. همچنین آستر جدید داخلی سقف که از آنتراسیت Alcantara ساخته شده است برای سرنشینان مخصوصا در تابستان ها فضایی راحت، ساکت و دلنشین را ایجاد می نماید که برخی از این راحتی را مرحون عایق بندی خوب خودرو می باشد که در کنار آن صندلی های Cimatized با تنظیم مستقل برای هر سرنشین می باشد راحتی بسیار خوبی را به سرنشینان خودرو می دهد.
مرسدس سال ها تجربه و کار خود را در رابطه با سیستم مسیر یاب ماهواره ای و همینطور ارتباطات خود را در اختیار مشتریانش قرار داده است که به نامAPS Command نام گذاری شده است و در این خودروی مجلل و لوکس به کار رفته است، همچنین AMG یک سیستم صوتی و تصویری قوی که دارای یک صفحه نمایش۶‎/۵ اینچی قابل لمس و دارای قابلیت پخش DVD به همراه کنترل صوتی ضبط، تلفن همراه و ورودی کابل USB به همراه اتصال Ipods و یک حافظه ۴ گیگابایتی امکان ذخیره سازی فایلهای صوتی و تصویری دلخواه خود و یا هر گونه فایل دیگری را دارد. کابین AMG G۵۵ به همراه سیستم تعلیق آن چنان فضای راحتی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد که در حال حرکت در هر نوع جاده ای با هر نوع دست انداز و موانع عبوری دیگر تمامی سرنشینان خودرو در آن احساس امنیت می نمایند به صورتی که اگر در یک جاده به نسبت دارای ناهمواری های زیادی باشد و شما در خودرو نشسته باشید احساس خواهید کرد که در حال حرکت در اتوبان می باشید.
منبع : روزنامه ابرار اقتصادی


همچنین مشاهده کنید