جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

۱۲ آبان


 ۱۲ آبان
● متولد فروردین (بره):
پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
با همسرتان بحث های جدی می کنید و آنها آماده اند تا عقاید و نظراتشان را برای تان بیان کنند شاید کمی نگران شوید اما هیچ دکدام از آنها نگران کننده نیست.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز قادرید که بسیار جدی و عمیق فکر کنید، گرچه که ممکن است درگیر نگرانی هایی شوید. از این که ذهنتان را معطوف به گذشته ها کنید، مطالب بسیاری می آموزید، خصوصاً مواردی که به تازگی اتفاق افتاده است. این کار به شما نشان می دهد که در حال حاضر چگونه باید رفتار کنید. ممکن است تشخیص دهید که تاریخ در خطر تکرار دوباره است، مگر این که شما دست به اقدام کاری برای جلوگیری از آن کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
ذهن تان فعال است.فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
● متولدین آبان (عقرب):
سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.
● متولدین آذر (کمان):
امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.
● متولدین دی (بز):
اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .
● متولدین اسفند (ماهی):
الهام های اخیر گشایش های جدیدی بین شما و شریک زندگی تان پدید آورده است . دوباره توجه تان را به بیرون (مسایل بیرونی ) برگردانید. اگر کار شما هنری است پی می برید که فرصت های بازار کارتان از منبع شگفت انگیزی می آید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید