پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

بانک تجارت


بانک تجارت
● سرویس پیام کوتاه
▪ تعریف:
سرویس پیام کوتاه تجارت sms banking از خدمات نوین بانک تجارت بوده که درجهت گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته راه‌اندازی گردیده است.
بانک تجارت مفتخر است تا به تمامی هموطنان عزیزی که دارای تلفن همراه بوده و امور بانکی خود را در این بانک به انجام می‌رسانندبهره‌مندی ازسرویس مذکور را توصیه نماید.
سرویس پیام کوتاه تجارت به شما مشتریان گرامی این امکان را می‌دهد که دروقت و هزینه خود صرفه‌جویی نموده و بخشی از امور بانکی خود را از طریق این سیستم به انجام رسانید.
▪ خدمات قابل ارائه از طریق سیستم پیام کوتاه تجارت:
۱) دریافت مانده وسه گردش آخر حساب.
۲) انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام.
۳) پرداخت قبوض آب،برق،گاز،تلفن ثابت و همراه.
▪ نحوه ثبت نام سرویس پیام کوتاه تجارت
مشتریان محترم،شما می‌توانید ضمن مراجعه به شعبه خود و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هر یک از حسابهای بانکی خود ( قرض الحسنه جاری،سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز) اقدام نمایید.
▪ فعال سازی سرویس پیام کوتاه تجارت
پس ازتکمیل فرم درخواست در شعب بانک تجارت نسبت به فعال نمودن سرویس مذکور وتولید رمز اقدام می‌نماید و شما به محض دریافت رمز خود قادر به استفاده از سرویس پیام کوتاه تجارت خواهید بود.
● دریافت مانده و سه گردش آخر حساب:
با معرفی هر یک از حسابهای خود می‌توانید از طریق ارتباط با مرکزسرویس پیام کوتاه تجارت وارسال پیام،مانده و سه گردش آخر حساب خود را دریافت نمایید.
● انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام
در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می‌توانید برای هر یک از حسابهای معرفی شده (حسابهایی که می‌خواهید ازآنهابرداشت نمایید)تا ۵ شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه (حسابهایی که می‌خواهید به آنها واریز شود)معرفی نمایید.این حسابها(حسابهای واریزی) می‌تواند متعلق به شما و یا دیگران باشد.(شماره حساب‌های فوق درهنگام ثبت نام درفرم مربوط توسط مشتری مشخص می‌گردد.)
مشتریان محترم توجه نمایید در این مرحله حداکثر وجه قابل انتقال مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال در هر روز کاری می‌باشد.
● پرداخت قبوض آب،برق و...
از طریق ثبت شناسه‌های پرداخت غیر حضوری درقبوض مصرفی خود(شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت)و ارسال پیام در فرمت تعریف شده،بانک نسبت به کسر مبلغ قبوض ازحساب معرفی شده شما اقدام خواهد نمود.با پرداخت قبوض از طریق ‌sms ، شماره پیگیری ثبت به هنگام اخذ تایید عملیات از طریق سیستم به شما اعلا‌م و در صورتحساب بعنوان شماره سریال سند قید می‌گردد.
منبع : روزنامه سیاست روز


همچنین مشاهده کنید