پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

خودشناسی تصویر شما


خودشناسی تصویر شما
به این ۹ تصویر خوب توجه كنید و از بینشان شكلی را برگزینید كه رنگ و شكل آن هر دو برای شما خوشایند باشد. سپس توضیح مربوطه را بخوانید تا خودتان را بهتر بشناسید.
▪ تصویر (۱): درون گرا، حساس و متفكر
از سطحی بودن نفرت دارید، بیشتر دوست دارید تنها باشید تا اینكه شنیدن حرف های بیهوده را تحمل كنید. با دوستان خود رابطه محكمی برقرار می كنید كه این امر یك آرامش درونی را برایتان ایجاد می كند تا احساس خوبی داشته باشید. به هر حال تنهایی طولانی مدت برای شما مشكل ساز نیست و از این بابت خسته نمی شوید.
▪ تصویر (۲): آزاد و مستقل
به یك زندگی آزاد و بدون قید و بند نیاز دارید كه به شما فرصت می دهد مسیر خود را مشخص كنید. فعالیت های هنری در كار و اوقات فراغت شما دیده می شود. گاهی اصرارتان برای آزادی موجب می شود برخلاف آن چیزی باشید كه از شما انتظار می رود. شیوه زندگیتان مستقل است و هرگز از كسی كوركورانه تقلید نمی كنید. زندگی را بر طبق ایمان و عقیده خود جست وجو می كنید، حتی اگر در این زمینه رفتار غیرمعمولی داشته باشید.
▪ تصویر (۳): فعال، پویا و برون گرا
برای پذیرش خطرات ویژه در زندگی كاملاً راغب هستید و دوست دارید كارهای متنوعی انجام دهید. بیشتر از هر چیز علاقه مندید كه نقش فعالی را در وقایع مختلف داشته باشید. بدین ترتیب ابتكار عمل شما بخوبی مشخص می شود. گرفتار شدن در روزمرگی و روال عادی زندگی بر فعالیت های شما تأثیر می گذارد.
▪ تصویر(۴): واقع بین، معقول و سازگار
در زندگی به رفتار و روش ساده و طبیعی اهمیت می دهید. اطرافیانتان به دلیل داشتن ایستادگی و مقاومت شما را تحسین می كنند و می توانند به شما متكی باشند. به نزدیكانتان امنیت و آرامش می دهید و شخص خونگرمی هستید كه بخوبی دیگران را درك می كنید. هر چیز زرق و برق دار و پیش پا افتاده را نمی پذیرید. لباس پوشیدن شما ساده و در عین حال شیك است.
▪ تصویر (۵): عملگرا، ماهر و مطمئن به خود
مسؤول زندگی خودتان هستید و بیشتر به رفتار و عمل خود اعتقاد دارید تا بخت و اقبال. مشكلات را از راه معقول و ساده حل می كنید. یك تصویر منطقی از مسائل در زندگی روزمره شما وجود دارد و می توانید بدون تردید و دو دلی از پس مشكلات برآیید. در محیط كاری بخوبی با مسؤولیت هایتان كنار می آیید.
▪ تصویر (۶): صلح جو، آرام و محتاط
شخص راحت ولی با احتیاطی هستید. براحتی با افراد دوست می شوید اما از خلوت و استقلال خود لذت می برید. گاهی اوقات می خواهید تنها باشید تا به معنای واقعی زندگی بیندیشید. مخفیگاه زیبایی دارید كه به آن پناه می برید ولی یك انسان تنها و منزوی نیستید. با دنیای اطرافتان ارتباط خوبی دارید و قدر نعمت هایی را كه این جهان به شما ارزانی می كند، می دانید.
▪ تصویر (۷): بی خیال، سرزنده و خوشرو
عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می كنید از زندگی حداكثر لذت را ببرید. شعار زندگی شما این است: «هر انسانی فقط یك بار زندگی می كند.» بسیار كنجكاو هستید و از پی بردن به مسائل تازه خوشحال می شوید. برای شما هیچ چیز بدتر از آن نیست كه احساس محدودیت داشته باشید. همیشه آماده مواجه شدن با رویدادهای غافلگیركننده هستید و دوست دارید محیط اطرافتان متنوع باشد.
▪ تصویر (۸): رمانتیك، خیال پرداز و احساساتی
شخص بسیار حساسی هستید و از دیدگاه عقلانی و منطقی به مسائل نمی نگرید. تنها چیزی برایتان مهم است كه احساستان به شما می گوید و بر این باورید كه خیال پردازی در زندگی اهمیت دارد. به افرادی كه احساسات را نادیده می گیرند و توسط عقلشان راهنمایی می شوند، بی اعتنا هستید و اجازه نمی دهید كه هیچ چیز احساسات شما را محدود كند.
▪ تصویر (۹): تحلیلگر، قابل اعتماد و متكی به خود
همیشه مایلید كه اطرافتان را با چیزهای زیبا محصور كنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می كند و به سطح فرهنگی افرادی كه با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید. روش شخصی خود را در زندگی پیدا می كنید كه برازنده و انتصاری است. ایده های شما بر پایه زندگیتان شكل می گیرد.

ترجمه: آناهیتا درودیان
منبع : روزنامه ایران


همچنین مشاهده کنید