چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

شامپو ویتامینه دانه


شامپو ویتامینه دانه
شامپو ویتامین دانه یکی از محصولات شرکت سهامی عام کف، در پنج رنگ و رایحه به بازار عرضه شده است. از ویژگیهای مهم این محصول داشتن دانه‌های ویتامینه است که در ایران فقط در انحصار شرکت سهامی عام کف می‌باشد. خواص برجسته‌ی این محصول به لحاظ دارا بودن یک سری مواد مؤثره کارآمد در فرمولاسیون آن می‌باشد که به اختصار توضیح داده می‌شود:
۱) مواد فعال در سطح:
حاوی مواد فعال در سطح (سورفکتانتها) ملایم و بسیار جدید به ویژه گروه دسیل گلوکلوزاید که از جدیدترین سورفکتانت‌های مصرفی در جهان است. با توجه به اینکه تولید این ماده از منابع تجدید شونده (گلوکز حاصل از سیب زمینی و ذرت) امکان پذیر است نسبت به سایر مواد فعال در سطح حاصل از مشتقات نفتی ارجحیت دارد.
۲) مواد قوام دهنده:
در این شامپواز مواد قوام دهنده‌ی کاملاً جدید با خواص ویژه جهت ایجاد ژل شفاف استفاده شده است.
۳) مواد نرم کننده:
به عنوان نرم کننده از دایمتیکون کوپلی ال در فرمولاسیون این شامپو استفاده گردیده که سبب نرم کنندگی و آسان شانه شدن‌گیسوان قبل و پس از خشک کردن موها می‌گردد. همچنین الکتریسیته‌ی ساکن (که در هنگام شانه‌کردن مو باعث آشفتگی موها می‌شود) با استفاده از این ماده کاهش می‌یابد.
۴) ویتامین‌ها:
۱) دکسپنتنول (پرو ویتامین B۵) درحین شستشو‌ی موها دکسپنتنول به ساقه‌ی مو نفوذ کرده و به پنتنوئیک اسید (ویتامینB۵) تبدیل می‌شود. این پدیده باعث رطوبت‌گیری دراز مدت ساقه‌ی مو می‌گردد که موجب درخشندگی، پرحجم شدن، نرمی و لطافت مو و کاهش احتمالی مو خوره می‌گردد.
۲) گروه ویتامین‌های E وC: از ویتامین‌های دیگر این شامپو، ویتامین‌E و C با خواص و ویژگیهای برتر این دو ویتامین می‌باشد که در داخل دانه‌های رنگی این شامپو موجود می‌باشد.
منبع : هفته نامه پزشکی امروز


همچنین مشاهده کنید