پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

افشین قطبی پر


افشین قطبی پر
ای افشین: ای قطبی! ای قطب تپنده پرسپولیس!
ای ناشناخته! ای به دبی گریخته! ای چند دفعه استعفا داده، ولی پذیرفته نشده!حال و در این برهه حساس از زمان، تو را چه شده است و تو را چه بود که چنین یک شبه ساکت را بستی و به فرودگاه رفتی و از آن جا به دبی گریختی؟ اصلا هر کی با مادرش یا همسرش قهر می کنه، فرتی بلند می شه میره دبی!
حالا دبی یا جای دیگه فرقی نمی کنه مهم اینه که قطب فوتبال پرسپولیس قرمزها را قال گذاشت و رفت که دیگه بر خلاف دفعه قبل با هیچ رقم افزوده ای برنگرده چون ۷۰ درصد مبلغ قراردادش را گرفته و الباقی را هم به همین زودی ها خواهد گرفت (تا قرون آخر)رفتن قطبی و دوام نیاوردنش در ایران یک موضوع کاملا مشهود در رفتار و لحن صحبت های اخیر قطبی بود و الا وقتی که قطبی خودش از خریدهای میلیونی قرمزها راضی است!
از مدیر باشگاه هم راضی است! از تماشاچیان و بازیکنان هم راضی است! حتی از مبلغ قرارداد خودش هم راضی است.پس چرا؟ آخه چرا؟ قرمزها را تک و تنها گذاشت و رفت؟
هنوز توی این فکر بودیم که یک پرونده بلند بالا واسه موفقیت های افشین خان ترتیب دهیم به اضافه کلی القاب درست و حسابی و دهن پر کن مثل ژنرال، سلطان، امپراتور شیر، پلنگ، گربه... (!) ولی این افشین خان با خروج بدون وقت قبلی، همه ما را توی خمار یک نام و لقب متناسب با خودش باقی گذاشت و دست کمش اینه که ما چند تا از این القاب خوشگل مشگل خودمان را ارائه دهیم و مطرح کنیم بعد از آقای قطبی بخواهیم خودشان را یکی انتخاب کنند پس شروع می کنیم.
سلطان خالی بند-امپراتور جام های به دست نیامده- اسطوره بی بهانه- استاد آه و اشک و ناله- شیر خاموش.
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید