پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

۲۱ اردیبهشت


 ۲۱ اردیبهشت
● متولدین فروردین (بره):
به خاطر تلاشهایی که کردی سزاوار یک پاداش خوب هستی این پاداش چه مادی باشد و چه معنوی امید را به همراه خواهد داشت و میتواند روحیه تو را بازسازی کند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
حتی وقتی دچار شکست شدی باید سعی کنی ابروی خود را حفظ کنی شکست مقدمه ی پیروزی است و تو با اعتماد به نفس میتوانی موفقیتهای تازه ای را به دست اوری تو از اسب افتادی از اصل که نیافتادی.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
باید کسی را پیدا کنی که کلید حل این مشکل در دستهای اوست گاه در شرایطی مشکل فقط به دست یک نفر حل میشود گفتگو کردن بهترین راه برای رسیدن به چشم اندازی روشن است.
● متولدین تیر (خرچنگ):
فردی که فکر نمیکردی به این موضوع توجه داشته باشد تو را حمایت خواهد کرد این اتفاق برای تو امید بخش خواهد بود ویکباردیگر اثبات خواهد کرد که بر خلاف تصورت تو تنها نیستی.
● متولدین مرداد (شیر):
وقتی حقی را به صاحبش بر میگردانی احساس رضایت و خوشنودی خواهی کرد این رضایت بخاطر ان است که بشر ذاتا عدالتخواه است و حقیقت را دوست دارد حتی اگر به ضررش باشد.
● متولدین شهریور (سنبله):
باید یک سری امتیازیاتی به همسر بدهی تا در زندگی خانوادگی موفق باشی فراموش نکن که دادن این امتیآزات نشانه ی ضعف تو نیست فداکاری در عشق اوج موفقیت است.
● متولدین مهر (ترازو):
اوضاع به نحو نا مناسبی آشفته و در هم ورهم خواهد شد این تحول علل پیچیده ای دارد تو سعی کن در هر شرایطی برنامه های خود را پیش ببری و سلامتی هود و خانواده ات را در نظر بگیری.
● متولدین آبان (عقرب):
باید از این لجبازی و مغز خشکی دست برداری و دوباره جاده ی عقل را در پیش گیری زیرا این لجاجت فقط تو را دچار دردسر خواهد کرد.
● متولدین آذر (کمان):
هدیه ای خواهد رسید که تو را فرحبخش خواهد کرد پاداش کسی که عشق و صبر را در هم می آمیزد مراقب سلامت و تندرستی خود باشد.
● متولدین دی (بز):
هر کسی باید احترام و شخصیت خود را نگاه دارد تا دیگران آن را خدشه دار نکنند وقتی تو خود اشتباه میکنی بهانه را دست دیگران میدهی.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
در برابر شخصی که امکانات زیادی را به تو بخشیده باید به وظایف خود عمل کنی این مساله علاوه بر جوانمردی ظرفیت تو را برای کارهای بزرگتر نشان میدهد.
● متولدین اسفند (ماهی):
وظایف خود را انجام بده و منتظر نتیجه گیری سریع و فوری نباش زیرا پیروزی در این راه زمان میبرد و تو باید بردباری لازم را داشته باشی.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید