جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

مشایخی و زندگی شخصی:(فرزندان؛ ثمره زندگی)


مشایخی و زندگی شخصی:(فرزندان؛ ثمره زندگی)
او دو پسر و یک دختر دارد. نادر(نادر مشایخی که معرف حضورتان هست) بزرگترین فرزند او می باشد که در حال حاضر سه فرزند دارد.فرزند دوم او نغمه می باشد که در آمریکا زندگی کرده و مشغول تدریس است و دارای دو فرزند است.
سام نام فرزند کوچک مشایخی می باشد که در دفتر چهره آزاد (دفتر بازیگری) مشغول است در چند فیلم نیز بازی کوتاهی داشته اما بیشتر به تهیه کنندگی و تولید علاقه دارد و او نیز دارای یک دختر است.(مشایخی در حال حاضر دارای ۶ نوه است).
نادر مشایخی: او که فرزند ارشد خانواده مشایخی می باشد، در ابتدا در ایران به هنرستان عالی موسیقی می رفته است اما بعدها برای ادامه تحصیل به اتریش رفته و در آنجا مشغول می شود.(به گفته پدرش تا سال ۱۳۵۹ برای تحصیلش پول می فرستادیم که بعدها اعلام شد، کسانی که در رشته های هنری در خارج تحصیل می کنند،نمی توان برایشان پول ارسال کرد به همین دلیل روی پای خودش ایستاد و زحمات زیادی کشید).(منبع؛ایسنا)
نادر مشایخی بعد از سختی های زیاد و پایان یافتن درسش از اتریش به ایران برمی گردد و به عنوان ارکستر سمفونیک تهران انتخاب می شود.مشایخی علاوه بر خدمات ماندگار و زیبایش در دنیا و عرصه تصویر توانسته اسطوره ای قدرتمند را به دنیایی موسیقی تحویل دهد، تا نام ماندگارش را ماندگار تر کند.
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید