پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024
مجله ویستا

تصاویر خود را مدیریت کنید!


تصاویر خود را مدیریت کنید!
FastStone Image Viewer یک نرم افزار سریع، قدرتمند و ساده برای نمایش، تبدیل و ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار ابزار ویژه ای برای مدیریت تصاویر موجود بر روی سیستم به شما می دهد و با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل کنید، اندازه آن ها را تغییر دهید و آن ها را از طریق ایمیل برای دوستان تان ارسال کنید. هم چنین از نقاط قوت نرم افزار می توان به پشتیبانی بسیاری از فرمت های تصویر به خصوص فرمت های تصاویر گرفته شده با دوربین های دیجیتال اشاره کرد.از مهم ترین ویژگی های کلیدی نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد FastStone Image Viwer ۳.۶
▪ رایگان و بدون محدودیت در استفاده از نرم افزار
▪ نمایش تصاویر با کیفیت بالا و ارائه امکانات فراوان در مدیریت نمایش آن ها
▪ پشتیبانی از انواع فرمت های رایج تصویری
▪ توانایی نمایش تصاویر با فرمت هایی چون: JPEGBMPICOTIFFPNGPCXTGAWMFPSDJPEGBMPGIFPNGTIFFPCXTGA
▪ پشتیبانی از انواع فرمت های ویژه دوربین های دیجیتال
▪ ابزار ویژه برای ویرایش تصاویر
▪ امکان ارسال تصاویر از طریق نرم افزار به ایمیل دوستان
▪ دارای بیش از ۱۵۰ افکت تصویری (سایه)
▪ امکان اعمال تغییرات در رنگ بندی تصاویر
▪ پشتیبانی از سیستم های چند مانیتوره
▪ پشتیبانی از تمامی ویندوزها
▪ محیط ساده و کاربرپسند با سرعت اجرای بالا
● نرم افزار دانلود از سایت راپیدشیر
همانطور که اکثر کاربران در دنیای مجازی اینترنت می دانند سایت هایی هستند که با دارا بودن سرورهای قدرتمند فایل ها را میان کاربران به اشتراک می گذارند.
یکی از این سایت ها که امروز و از چند سال قبل محبوبیتی فوق العاده بالا داشته است رپیدشیر نام دارد. سایتی که مدت زیادی را برای محبوب شدن و به اوج رسیدن صرف نکرد. این سایت به دادن قابلیت های مهمی توانسته به معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها تبدیل شود. اما به طبع محدودیت هایی را هم برای سرورها و فایل هایش در نظر گرفته است. کاربرانی که از این سایت اکانت پرمیوم خریداری کنند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت ممکن می توانند فایل های مورد نظر را دریافت کنند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان از رپیدشیر را دارند با مشکلاتی برای دانلود رو به رو خواهند بود. نبود قابلیت Resume ، یک دانلود در هر لحظه پایین بودن سرعت دانلود و مسدود شدن آی پی ها تنها نمونه ای از این مشکلات است.
RapidShare Plus نرم افزاری بسیار کم حجم است که هیچ گونه نیازی به نصب ندارد و بدون درد سر لینک های رپیدشیر را دانلود می کند. مهم ترین مشکلی که در حال حاضر این نرم افزار دارد قابلیت Resume است. اما بقیه قابلیت های این ابزار این مشکل را می پوشاند. مسدود شدن آی پی ها، دانلود هم زمان همگی در این ابزار برطرف شده است.
● قابلیت های کلیدی نرم افزار: RapidShare Plus
▪ دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
▪ بالا بودن سرعت دانلود
▪ دانلود هم زمان چندین فایل
▪ از بین رفتن محدودیت مسدود سازی آی پی ها
▪ قابلیت زمان بندی دانلودها
▪ حجم بسیار اندک در حدود ۴۰ کیلوبایت
▪ ابزاری بدون نیاز به هیچ گونه نصب و به صورت پرتابل
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید