پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

محمدعلی موظف رستمی


محمدعلی موظف رستمی
▪ سال تولد : ۱۳۴۶
▪ تحصیلات: کارشناسی ارشد
محمدعلی موظف رستمی هستم. در سال۱۳۴۶ در شهر رستم کلا(بهشهر) متولد شدم و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران می‌باشم. پس از پیروزی انقلاب در فعالیت‌های فرهنگی انجمن اسلامی مدرسه کار می‌کردم. در آن زمان با نوشتن مقالات و مطالب با الفبای نویسندگی آشنا شدم .
به مدت ۲ سال در حین تحصیل، در دبیرستان خبرنگار مجله‌ی امید انقلاب بودم. در زمان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از یادداشت‌های روزانه غافل نشدم و این نوشته‌ها باعث شد تا وارد عرصه‌ی نویسندگی شوم. سال ۱۳۶۹ در مسابقات مقاله و خاطره نویسی دانشجویان شرکت کردم و باخاطره‌ی آخرین شب هور مقام اول را به دست آوردم. بخشی از خاطراتم نیز در کتاب از لندن تا فاو چاپ شد. خاطرات دیگری از من با عنوان یک هفته‌ی پر التهاب، خاطرات سبز آسمانی و.... منتشر شد و بعد از آن به صورت مستقل با کمک مؤسسه‌ی انتشارات گویه چند کتاب در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس نوشتم، تا آن‌جا که به قلم من کتاب‌های از طوفان تا نسیم، یاد روزهای بارانی، راز عشق مانا، شالیزار تا نیزار، بال‌های آسمانی و.... به چاپ رسیده است.
در حوزه‌های دیگر ادبیات کتاب‌هایی با نام اصول برنامه‌ریزی اوقات فراغت، عصر یک روز پنج شنبه، بایسته‌های اعتکاف و .... نیز نوشته‌ام و در حال حاضر مشغول چاپ و نگارش ۳ کتاب دیگر هستم.

منبع:ماهنامه سبزسرخ - صفحه: ۷
منبع : پایگاه اطلاع‌ رسانی صبح


همچنین مشاهده کنید