پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

سوسه


سوسه
نیکلا سارکوزی را که می شناسید! همان نیکلای ناقلا را می گویم که خواننده ها را خیلی دوست می دارد برای همین سومین همسرش را از میان بانوان خواننده انتخاب کرده حالا این نیکلای ناقلا با اون قد کوتاهش با اون قیافه زشت و خیر ندیده اش رفته یک حرفایی زده؟ یک حرفایی زده که آدم به فرانسوی بودنش شک می کنه!
هر چند این نیکلای ناقلا، مامان جونش یهودیه و فک و فامیلای مامانش اینا حتما توی اسرائیل دارن زندگی شونو می کنن اما این که نشد دلیل که آقای نیکلا این قدر یهودی نوازی کنه و یک خط در میان با ملت و کشور ما بحث سیاسی کنه! و همه مشکلات دنیا و علی الخصوص یهودیان صهیونیسم را به موضوع هسته ای ایران مربوط بداند! و بعد خودش ببرد و خودش هم بدوزد هر چند مسئولان خودشان بهتر می دانند با این نیکلای ناقلا چه رفتاری باید داشت! هر چند این نیکلا هم مثل بقیه رئیس جمهور های کشورهای دیگر بیاید و هر چه می خواهد شعار بدهد تا شعار دانش پر شود!
هر چند اسرائیل هنوز هم غده سرطانیه و باید با عمل جراحی درست بشه.هر چند امروز فرانسه، فردا انگلیس و باز امروز انگلیس فردا فرانسه و الی آخر ... قصه هم چنان ادامه دارد مثل این که پاسخ ها یا به گوششان نمی رسد یا گوششان دچار مشکل شده یا هر مشکل دیگری که ممکن است پیش آمده باشد هر چند از قدیم گفته اند جواب ابلهان خاموشی است!
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید