شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

۲۹ اردیبهشت


 ۲۹ اردیبهشت
● متولدین فروردین (بره):
روابط تو و همسر فقط به شما دو نفر مربوط میشود و بنابراین دیگران به هیچ وجه حق دخالت در آنرا ندارند وقتی رابطه ای بر پایه ی یك عشق متقابل و شفاف بنا شده باشد از هیچ طوفانی نباید بیم داشت.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
باید بدهكاریهای خود را به موقع و مرتب پرداخت نمایی تو چه میدانی كه فرداها چگونه خواهد بود؟! بنا براین از همین امروز باید حساب خود را با دیگران تصفیه كرد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
روش تو در كارها مغایر با روش و شیوه ای است كه دوستان در پیش گرفته اند برای همین كارهای تو برای آنها چندان مفهوم نیست باید نه در حرف بلكه در عمل نشان دهی كه روش موفق آمیزی را در پیش گرفته‌ای.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امكانات و توانمندیهای تو به اندازه ای است كه میتوانی خود را ارتقا داده و خود را به سطح بالاتری برسانی پس به جای گوش سپردن به بعضی از حرفهای نومید كننده اراده و پشتكار خود را تقویت كن.
● متولدین مرداد (شیر):
این توجه بیش از اندازه ی تو به خانه و خانواده است كه بعضی دوستان را رنجیده میكند باید بین روابط خانوادگی و اجتماعی تعادل برقرار كرد زیرا هیچ كدام را نمیتوان فدای دیگری كرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
برای تفهیم اندیشه ی خود فقط حرف زدن كافی نیست باید كانالهای ویژه ای را پیدا كنی كه بتوانند فكر تو به گوش مقامات مسؤل برسانند در آن صورت تو موفق خواهی شد.
● متولدین مهر (ترازو):
بعضی از احساسات تو مشكل ساز میشود با یكی از دوستان و یا آشنایان بیهوده بر سر مسائلی مشاجره میكنی كه هیچ نتیجه ی روشنی را در بر نداردبهتر است یك برنامه ی واقعی برای زندگی خود داشته باشی.
● متولدین آبان (عقرب):
باید صفحه ی تازه ای را در زندگی خود بگشایی دور اندیشی و واقع نگری لازمه ی این كار است به نحوی باید برنامه ریزی كنی كه روزهای پر بركت و موفقیت آمیزی را پیش و رو داشته باشی.
● متولدین آذر (کمان):
كسی یا كسانی هستند كه همیشه از دستاوردهای دیگران تقدیر میكنند این افراد با خصلتهای انگلی و طفیلی خود از دیگران سوء استفاده میكنند اما نباید به آنان اجازه ی چنین كاری را داد.
● متولدین دی (بز):
اگر وضعیت شغلی وكاری رو به بهبود رود بقیه ی مسائل نیز خود به خود درست خواهد شد فقر ریشه ی تمام مشاجرات بدبختیهاست باید كاری كرد كه این افریت بدبختی از زندگی ما رخت بربندد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
اعتمادی كه به یكی از دوستان داشتی چندان دقیق و درست نبوده است این درس عبرتی خواهد بود تا بدانی برای اعتماد كردن باید از شناختی درست و كامل برخوردار بود نگران نباش خطری تو را تهدید نمیكند.
● متولدین اسفند (ماهی):
به تو مسئولیتهای مهم و سرنوشت سازی سپرده شده است اگر از تمام توان و هشیاری خود استفاده كنی میتوانی مسؤلیتها را به خوبی انجام داده و خود و دیگران را شادمان سازی.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید