شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

راه پول دار شدن


راه پول دار شدن
از آن جایی که این روزها همه در فکر پول دار شدن هستند و برای رسیدن به ثروت به دنبال راهی می گردند که یک شبه آن ها را به مقصود برساند بر آن شدم تا راه حلی منطقی و خفن برای این دسته از عزیزان ارائه کنم.در جامعه ما درحال حاضر چندین راه توپ برای پول دار شدن وجود دارد که فقط کافی است آن ها را بشناسید . من اولین و راحت ترین راه را به شما معرفی می کنم ، اگر پول دار شدید که هیچ، اگر نشدید بعدا راه های بهتری را برایتان می گویم.
● کلاس کنکور
از آن جایی که علم در کشور ما خیلی طرف دار دارد و از آن جایی که هر کس و در حد جلبک هم کافی است IQ داشته باشد یک کلاس کنکور می زند و از آن جایی که برای استاد شدن در خیلی از این کلاس ها ، برگزاری کلاس کنکور بهترین راه پول دار شدن است... در این روش یک مکان کوچک اجاره می کنید و کلی میز و نیمکت می ریزید توش و از جمیع فامیل هایتان که هوشی در حد قابل قبول دارند دعوت می کنید در این کلاس ها تدریس کنند (غصه حقوقشان را هم نخورید چون از صد هزار تومانی که قرار است بدهید پنجاه تومانش مال شماست و بیست تومان هم مال بیمه که باز می رود توی جیب شما !) و چون علم خیلی بهتر از ثروت است پس همه می آیند و پول می دهند که کنکور قبول شوند و ثابت کنند که علم ، خیلی زیاد بهتر از ثروت است ! عکس چند نفر از در و همسایه را هم بزنید روی دیوار آموزشگاه و ادعا کنید این ها نفرات برگزیده آموزشگاه شما هستند و مطمئن باشید هیچ کس نمی آید بگوید چه طور ممکن است سه سال پیش کسی از طریق این آموزشگاه در کنکور قبول شده باشد در حالی که از تاسیس این مکان سه روز هم نمی گذرد؟!توجه داشته باشید وجود یک فقره بوفه ( با کلاس ها می گویند تریا ) در آموزشگاه خیلی حیاتی است چون نصف بیشتر علم اندوزان عزیز به امید همان بوفه به آن جا می آیند !
خب ... کم کم به زمان کنکور نزدیک می شویم ، در آموزشگاه شایعه کنید که شما یکی از طراحان سوالات کنکور هستید و به آن دسترسی دارید.کم کم دانش آموزانی که خیلی پول دارند نزد شما می آیند و پیشنهادات چند میلیونی برای خرید سوالات به شما می دهند دفعه اول و دوم جواب رد بدهید و جملاتی در مورد اعتماد و از این جور چیز ها بگویید ! ولی دفعه سوم به ناچار قبول کنید و قول بدهید یک روز قبل از کنکور سوالات را به آن ها برسانید . حالا شما میلیونر شدید!
بروید و سوالات کنکور را بخرید و با قاطی کردن سوالات سال های مختلف ، سوالات جدید بسازید و به آن ها بدهید.
بعد از برگزاری کنکور شما نباید دیگر در دسترس باشید ،حالا پول دار شدید و باید فرار کنید.این جا دو حالت وجود دارد ، یا می آیند دستگیرتان می کنند و بدجوری ضایع می شوید یا فرار می کنید و در خوشبختی زندگی می کنید ... در هر حال فراموش نکنید علم خیلی بهتر از ثروت است .
منبع : روزنامه خراسان


همچنین مشاهده کنید