چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

عبور از پوست موز


جرارد در هر دو بازی رفت و برگشت تك گل پیروزی ساز تیمش را زد و بنیتز با اشاره به همین مسأله می گوید: «وقتی جرارد خوب ظاهر می شود، اكثر مشكلات ما حل می شود. او مهره یی حیاتی برای ما است و بهترین كار برای ما این است كه كل تركیب و نفرات و شكل بازی خود را براساس و دور و بر او بچینیم. من از آغاز هم می دانستم كه او برای تیم و هوادارانش چقدر مهم است.»
بنیتز با تمجید از كل بازی تیمش گفت: «ما با روحیه یی قوی و محكم بازی كردیم و هماهنگ و در قالب یك تیم بودیم و كنترل بر مسابقه نیز تا پایان در دست مان بود. یك مشكل مهم ما در حال حاضر آسیب دیدگی تعدادی از نفرات مان و غیبت آنها است. با این حال كاری كه ما باید انجام بدهیم، فتح جام اتحادیه انگلیس است و این چیزی است كه به هواداران تیم خود دین داریم. قدر مسلم اینكه كل بازیكنان ما در این راه زحمت كشیده اند و خود من نیز مسرورم كه در اولین فصل حضورم در فوتبال انگلیس به یك فینال رسیده ام.»
استیون جرارد نیز دیروز ضمن ابراز شادمانی بابت صعود تیمش به فینال از واتفورد تمجید كرد و گفت: «این جور بازیها مثل پوست موز و بسیار خطرناك است و به همین خاطر است كه فكر می كنم دوبار پیروز شدن مان در برابر چنین رقیبی ارزش فراوانی دارد. آنها واقعاً ما را به زحمت و دردسر انداختند. خوشحالم كه باز به فینال رسیدیم و هرجامی اهمیت خاص خودش را دارد.»
ژابی آلونسو مرخص شد
اما همه چیز در آنفیلد آنچنان هم روبراه نیست. دیروز خبر رسید ژابی آلونسو هافبك اسپانیایی لیورپول كه مدتی پیش مچ پایش شكست به احتمال قوی تا پایان فصل غایب خواهد بود. پیش از این گفته می شد او اوایل فروردین به صحنه باز خواهد گشت.
آلونسو كه هافبك محوری و بازیساز لیورپول در این فصل بوده است، در روز سال نومیلادی و طی شكست صفر-۱ لیورپول در برابر چلسی دچار این عارضه شد. او قبل از آن ۲۳ بازی در طول فصل برای لیورپول انجام داده و بالنسبه خوب هم كار كرده بود.
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید