سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

تعقیب چه شیرین است!


بزرگترین مشكل میلان در حال حاضر آسیب دیدگی پیرلو است.
او مهره مهمی در تركیب روسونری محسوب می شود و غیبت او می تواند برای تیم دردسرساز شود. در عوض شوچنكو كه هفته گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانست از دقیقه یك در تركیب اصلی بازی كند از این هفته كاملاً آماده است و آنچلوتی می تواند با خیال آسوده روی حضور او در تركیب حساب كند. كلارنس سیدورف همچون سایر بازیكنان میلان بعد از نزدیك شدن به یوونتوس از روحیه یی فوق العاده برخوردار است.
هافبك هلندی درباره بازی امشب می گوید: »تیم هایی كه مقابل میلان بازی می كنند همگی از یك قانون پیروی می كنند. بازی بسته و تدافعی در دستور كار همه حریفان میلان قرار دارد. به همین خاطر هم روش بازی ما خیلی مهم است. ما باید حریفان را تحت فشار قرار دهیم و بازی خود را انجام دهیم و نگذاریم كه بازی آنها روی ما تأثیر بگذارد به ویژه امشب در رجاكالابریا و هفته آینده باید سعی كنیم نهایت تلاش خود را به كار بگیریم و كاملاً هماهنگ باشیم. ما تركیب فوق العاده یی داریم كه می توانند كارهای بزرگی انجام دهند به ویژه آنهایی كه كمتر بازی می كنند وقتی در تركیب قرار می گیرند فوق العاده هستند و حضور آنها آرامشی خاص به تیم می دهد.»
اخبار خوب دراردوی میلان یكی پس از دیگری به گوش می رسد. الساندرو نستا كه به دلیل سرماخوردگی تمرینات تیم را از دست داده بود كاملاً آماده است و امشب بازی خواهد كرد. داریو سیمیچ نیز به طور مرتب در تمرینات حضور دارد آندره آ پیرلو هم هرچند امشب غایب است اما برای بازی لیگ قهرمانان و بازی مقابل منچستر حاضر خواهد بود. به جای او این هفته ماسیمو آبروزینی بازی خواهد كرد. در خط حمله نیز زوج كرسپو شوچنكو بهترین انتخاب هستند، به ویژه كه بازیكن آرژانتینی با درخشش مقابل آلمان اكنون انگیزه یی مضاعف یافته است.
رجینا نیز این هفته شرایط خوبی دارد و می تواند از تمام بازیكنان اصلی خود استفاده كند. بازی مقابل میلان در ورزشگاه خودی باعث شده بازیكنان این تیم با هیجان خاصی خود را برای این مسابقه آماده كنند.
كائتانو ده روزا بازیكن این تیم درباره بازی با میلان می گوید: »باید خودمان را به بهترین شكل آماده كنیم. مقابل میلان باید نهایت تلاش خود را به كار بگیریم تا بتوانیم بازی را كه بلدیم و روی آن تمرین كرده ایم به نمایش بگذاریم. میلان بازیكنان بزرگی دارد و به همین خاطر باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. باید با دقت و هماهنگ بازی كنیم. ما قبلاً هم این كار را كرده ایم و می توانیم باز هم موفق شویم.»
رجینا (۱-۲-۴-۳):پاوارینی، كانارسا، ده روزا، فرانچسكینی، مستو، پاردز، موتزارت، بالستری، كولوچی، ناكامورا و بوناتزولی
میلان (۲-۴-۴):دیدا، كافو، نستا، مالدینی، كالادزه، گاتوزو، آمبروزینی، سیدورف، كاكا، شوچنكو و كرسپو
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید