شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

برگومی و بوبان از دربی های قدیمی میلان می گویند/کلید دربی «شانس »است


همانطور كه همچنان در قلب هواداران دو تیم جای دارند. بپه برگومی و زوانمیر بوبان قبل از دربی امشب در كنار یكدیگر به سؤالات هزاران هوادار كه برای هم صحبتی با آنها بی قراری می كردند پاسخ گفتند و خاطرات گذشته را مرور كردند. قبل از هر چیز همه دوست دارند نظر دو كارشناس فوتبال را درباره شرایط میلان در غیبت شوچنكو بدانند و این بوبان است كه به این سؤال پاسخ می گوید: »به نظر من بهترین تركیب برای تیم سابق من بازی با دو مهاجم و خط هافبكی تهاجمی و تكمیل كننده در پشت آنهاست اما با توجه به عدم آمادگی توماسون شاید آنچلوتی مجبور شود كرسپو را به عنوان تك مهاجم تیم و كاكا و روی كاستا را پشت او به كار گیرد. مربی مطمئناً با توجه به شرایط تیم و تمرینات تصمیم می گیرد اما برای گیج كردن اینتر لازم است با دو مهاجم بازی كنیم. در این صورت كوردوبا نمی تواند راحت فضاها را ببندد و اگر ورون در سمت راست بازی كند، بهترین راه حل سرجینیو است.»
بپه برگومی هم در پاسخ به سؤالاتی كه درباره دفاع و خط هافبك اینتر مطرح می شود می گوید: »اینتر بالاخره به یك تعادل رسیده است. تركیب ورون، كامبیاسو، كریستیانو زانتی و استانكوویچ در مركز زمین بهترین راه حل است. در خط دفاع هم فكر می كنم كوردوبا و میهایلوویچ می تواند جلوی حركات كرسپو و كاكا را بگیرند.»خیلی ها معتقدند مانچینی هنوز نتوانسته مشكلات اینتر را حل كند و در این زمینه نظر دو كارشناس كاملاً متفاوت است. برگومی در این باره می گوید: »بدون شك سرمربی تنها كسی است كه می تواند درباره تیم تصمیم بگیرد.»بوبان اما می گوید: »او راه حل را پس از چند مدت پیدا كرد اما برای یك مربی جوان سخت است كه همه مشكلات را یكجا حل كند. من همیشه او را ستایش می كردم چه زمانی كه بازیكن بود و چه بعد كه مربی شد.»اما بالاخره چه چیزی می تواند كلید دربی امشب باشد؟ بوبان می گوید: »خوش شانسی، تلاش و برتری میلان این كار را انجام داده. آنها هرگز حرف نمی زنند بلكه مرد عمل هستند.»
برگومی در عوض می گوید: »شانس یك مهره بسیار مهم است كه میلان در چند مسابقه اخیر بهترین استفاده را از آن برده است اما اینتر باید نگران توان میلان باشد.» برگومی ۴۱ ساله معتقد است اینتر با نتیجه ۱-۲ پیروز می شود. در حالی كه بوبان می گوید این میلان است كه باز هم پیروز خواهد شد.
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید