جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

افسانه کهکشانی ها به پایان رسید/پیروزی زیبای یووه


روزی كه به دوره یك تیم افسانه یی پایان داد؛ تیمی كه متشكل از ستاره های محبوب فلورنتینو پرس بود.» روزنامه ماركا با تمام جانبداری هایش این بار با نوشته هایی از این دست رئال را زیر سؤال برد تا خداحافظی نزدیك ستاره های از كار افتاده دیگر چیز عجیبی نباشد.
درام در مادرید
بعد از سومین شكست پیاپی مادریدی ها مقابل یوونتوس و پس از خداحافظی تلخ از لیگ قهرمانان تمامی اعضای باشگاه قول قهرمانی لیگ اسپانیا را دادند اما این هرگز برای هواداران كافی نبود. در دو روز گذشته همه چیز علیه رئال بود. شعارهای هواداران در فرودگاه، استقبال تلخ از ستارگان و نظرسنجی های تلویزیونی و اینترنتی همه و همه به ضرر كهكشانی ها بود. لوكزامبورگو سرمربی تیم به طور رسمی به خاطر اشتباهات خود عذرخواهی كرد. به خاطر تأكید بر حضور رائول و زیدان نا آماده در تركیب و به خاطر همه آنچه در تورین روی داد.

پایكوبی در تورین
هرچند كاپلو در پایان مسابقه همچون یك گلادیاتور قهرمان مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد اما جشن در تورین همچنان ادامه دارد. حالا همه چیز به نفع یووه است. حتی نرخ سهام بازار بورس. سرمربی یووه درباره این پیروزی گفت: »هرگز تصور چنین اتفاقی را نمی كردم. این بزرگترین شادی زندگی من بود.
از خوشحالی فریاد كشیدم. فریادی كه برای خودم هم عجیب بود. خیلی مهم بود كه قبل از ضربات پنالتی تكلیف مسابقه را روشن كنیم. ما خیلی زرنگ بودیم كه بدون هیچ ریسكی بزرگترین پیروزی را كسب كردیم.» كاپلو نگاهی هم به آینده می اندازد یعنی روزهای پنجم و شش آوریل كه بازیهای مرحله بعد برگزار می شود: »چهارشنبه ما با قلب مان پیروز شدیم. حالا هم برایم فرقی نمی كند حریف مرحله بعد ما چه تیمی باشد.»
الكس دل پیرو هم هرچند جای خود را به ترزگه داد اما به عنوان یك كاپیتان از پیروزی خوشحال است: »غلبه بر رئال كار ساده یی نبود فكر می كنم رمز پیروزی ما در همدلی، دقت و جدال تا آخرین دقیقه بود.
به هر حال ما خیلی بیشتر از حریف موقعیت گل خلق كردیم. حالا باید بگویم این یك شب رؤیایی بود. استادیوم پر از جمعیت بود و همین سرمای تورین را به گرمایی دلچسب تبدیل كرده بود.»
و برنامه آینده
حالا اهالی یووه باید به فكر برنامه های آینده باشند. هرچند مرحله یك چهارم نهایی با حذف بارسلونا، منچستریونایتد، آرسنال و رئال حداقل روی كاغذ از یك هشتم ساده تر است. به غیر از دربی خطرناك با میلان یا احتمالاً اینتر تنها رقیب خطرناك می تواند چلسی مورینیو باشد.
هرچند بایرن مونیخ هم برای یووه می تواند حریف بدی باشد. تیمی كه كم و بیش به روش تیم كاپلو بازی می كند و پس از دو دیدار مرحله مقدماتی می تواند بدترین حریف دور یك چهارم باشد. جدال با سایر تیم ها هم چندان ساده نیست اما با حذف رئال دیگر هیچ ترسی وجود ندارد.
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید