سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

برابر بایرن از جایگاه VIP


این مربی که قبلا به دلیل توهین با داوری مورد تذکر یوفا قرار گرفته بود، همچنین سیزده هزار یورو جریمه نقدی شد.
مورینهو در بازی برابر بارسلونا داور را متهم کرد که با همکارش در تیم مقابل، یعنی فرانک رایکارد (Frank Rijkard) هلندی در رختکن بارسلونا خصوصی صحبتی داشته و احتمالا تبانی کرده. پس از این ادعا، داور آن دیدار، آندرس فریسک (Adres Frisk) از قضاوت در فوتبال خداحافظی کرد. فریسک اعلام کرد که بعد از شایع شدن این تهمت، اشخاصی او و خانواده اش را به مرگ تهدید کرده اند.
حدود ۵۰ هزار یورو جریمه
اما محرومیت از دو دیدار در چهارچوب قهرمانی اروپا و ۱۳ هزار یورو جریمه نقدی تنها جرایم این عمل نبودند. آبی پوشان چلسی بهمراه مسوولان دیگر این باشگاه می بایست ۴۸ هزار یوروی دیگر نیز به عنوان جریمه به UEFA پرداخت کنند، چراکه عملی که مربی آنها انجام داده جو دنیای فوتبال را نامطلوب کرده و مسوولیت مشکل ایجاد شده را نه فقط خود مربی بهعده دارد بلکه بازیکنان و مجریان این باشگاه نیز عهده دار آن هستند.
بایرنی ها بی تفاوت
با انتشار این خبر انتظار می رفت تا مونیخی ها به ویژه مربیانشان عکس العمل نشان دهند. اما بنظر می رسد که آنها بی تفاوت نسبت به این موضوع مانده اند.
اولی هونس (Uli Hoeness) مدیر باشگاه بایرن مونیخ در تنها اظهار نظر خوداعلام کرد: "حیف که او (مورینهو) در دیدار با ما می بایست از سکو بازی را دنبال کند. ما می خواستیم با تیمی بازی کنیم که صد در صد روی فرم است و مشکلی را از نظر بازیکنان و مربیان خود ندارد."
دو دیدار محروم شده مورینهو برابر باین مونیخ در روز ششم و دوازدهم آوریل خواهد بود.
عکس العمل مورینهو
با شنیدن خبر محرومیت، خوزه مورینهو اظهار کرد: "می دانم که عمل خوبی انجام ندادم. منتظرم تا همه مرا سرزنش کنند."
او در مورد رفتار خود چنین نظری دارد: "من همیشه اینطور بوده ام و فکر می کنم هم در سالهای آینده مربی گری ام همینطور باقی بمانم!"
منبع : خبرگزاری ایلنا


همچنین مشاهده کنید