پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

درمان بیماری دیابت با لیزر کم توان


فقط در امریکا در حدود شانزده میلیون نفر از دیابت شیرین رنج میبرند. از این تعداد یک میلیون نفر دیابت نوع یک و هفت میلیون نفر دیابت نوع دو و هشت میلیون نفر نیز دارای دیابت نوع دو بدون اطلاع و تشخیص هستند . این بیماری و عوارض آن همه ساله پانزده درصد از بودجه مراقبت های بهداشتی آمریکا را بخود اختصاص میدهد دانشمندان پیش بینی نموده اند که شش سال دیگر (سال۲۰۱۰) ۲۲۰ میلیون نفر از دیابت رنج میبرند . ترک نمودن کنترل دیابت باعث پدید آمدن عوارض خطرناکی مثل کوری ، بیماری کلیوی ، آسیب عصبی ، بیماری قلبی ، سکته مغزی و غیره میشود . در این گیر و دار سازمان هوا فضایی آمریکا (ناسا) نیز به جمع مبارزین با این بیماری اضافه شده است. هدف انها رشد دادن یک کریستال انسولین در ایستگاه شاتل فضایی است که این کیفیت در روی زمین قابل دستیابی نیست.
بهر حال تولید انسولین فضایی بنظر نمیرسد انسان را از دست بیماری دیابت برهاند چون علت بروز انواع دیابت چیز های دیگری نیز میباشد .در عوض ما مجبوریم روشی بیابیم که بر ارگانیزم انسانی اثر نماید بطوری که در عملکرد سلولی ، بافتی ، عضوی و سیستمی آنچنان تغییری ایجاد نماید که قند خون به محدوده طبیعی برگشته و عوارض دیابت نیز ناپدید گردد. این آرزو فعلا با روشهای دارویی امروزی مثل تزریق داروی پایین آورنده قند خون و یا خوردن قرص ممکن نیست . ولی با روش Bioresonance Information Quantum باعث یاد آوری اطلاعات لازم برای عملکرد طبیعی بدن که بخاطر پیشرفت بیماری از دست رفته است میشود، و نیز انرژی لازم برای ارگانیزم فاقد انرژی را جهت برگشت عملکرد فیزیولوژیک آن به مقادیر طبیعی و ریشه کنی بیماری تامین مینماید.
با توجه به تجربیات سودمندی که در زمینه علم جدید لیزردرمانی بدست آمده است روش ماهرانه ای برای درمان دیابت نوع یک و دو بکمک لیزردرمانی Bioresonance Information یا (BILT) ابداع شده است که در آن بیماران دیابتی بدون نیاز به انسولین و قرص قند و یا رژیم غذایی شدید به زندگی طبیعی بازمیگردند.
جراحی و درمانهای شیمیایی هیچکدام نتوانسته اند بیماری قند را درمان نمایند. طب لیزری بکمک طب کوانتوم آمده و تاثیر پیشرونده و سودمندی در درمان بیماری ها گذاشته است. لیزردرمانی کم توان (Low Level Laser Therapy) یا LLLT ابتدا بمنظور انرژی بخشیدن به ارگانیزم بیمار مورد استفاده قرار گرفت. بعدهادر طی کار LLLT پدیده جذب رزونانس (resonance absorption phenomenon)کشف شد .در همان اوایل کاربرد لیزردرمانی کم توان پدیده جذب رزونانس بعنوان راه رسیدن ادراکی به ماهیت بیماری، به جهت اثر گذاری مستقیم بر آن ارگانیزم در سطح اتمی و مولکولی توسعه پیدا کرد .
لیزردرمانی کم توان میتواند بصورت لیزردرمانی Bioresonance Information انجام شود از آن جهت که اولا هیج عارضه خطرناکی ندارد ثانیا میتواند بصورت یک درمان بسیار مؤثر در برطرف نمودن هر قسمتی از بیماری و حتی قوی تر کردن ارگانهای سالم نیز بکار رود. لیزردرمانی Bioresonance Information به اشکال گوناگونی میتواند انجام شود مثل لیزرپانکچر ، لیزردرمانی چاکرا (energy center) ، از روی پوست (transcutaneous) ، ازروی ارگان(transorganic) ، از راه حفرات بدن (intracavitary) ، از درون رگ(intravenous) و سایر روشها . اشعه لیزر قرمز و مادون قرمز میباشدکه در حالت بیورزونانس مدوله شده است و با تاباندن اشعه لیزر در رژیمهای ایمپالس متغیر از یک هرتز تا کمتر از ۱۰۰۰ هرتز بسته به نتایج هدف اعمال میشود . عامل کلیدی در اثر Bio-activating لیزردرمانی کم توان ، فعال شدن آنزیمها است که منجر به قویتر شدن فرایندهای بیو سنتتیک و بیو انرژتیک در سلول میگردد. فعال شدن آنزیمهای بیو انرژتیک باعث افزایش سطح ATP و دیگر مواد فعال بیولوژیکی میشود. چون دوره زمانی فرآیندهای اصلی آنزیمی از ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۱ ثانیه تجاوز نمیکند بنابراین حداقل interval بین ایمپالسهای نور لیزر نبایستی کمتر ۰.۰۰۱ ثانیه باشد که مطابق با فرکانس کمتر از ۱۰۰۰Hz میباشد و بنابراین با فرآیندهای آنزیمی که قبلا شروع شده است تداخل نمی نماید.
بنابر آنچه که گذشت، و با مشاهده نتایج LLLT انجام شده در گروه دیابتی های با سنین مختلف ،این عقیده را که هر بیماری ( با توجه به سطح عملکرد و وسعت ضایعه و نوع آسیب به آن ارگان) قابل برگشت است ثابت میشود.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد


همچنین مشاهده کنید