جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

شوچنکو در رؤیای یک فینال تاریخی با چلسی


اما هیج یك از اینها نمی تواند باعث خوشحالی مهاجم اوكراینی میلان در لحظات نفسگیر حرفه یی اش باشد. او اكنون تنها به میلان و مسابقات پیش رو فكر می كند. به لحظات سختی كه با توجه به فشردگی مسابقات سخت تر هم خواهد شد. او و میلان بی وقفه به لیگ قهرمانان و اسكودتو فكر می كنند. حتی تصور چشم پوشی از یكی از این دو افتخار هم برای آنها غیرممكن است. شوچنكو كه گل های او در بازی نفسگیر مقابل فیورنتینا نجات بخش میلان شد درباره ادامه فصل می گوید: «حالا كه به اینجا رسیده ایم امكان ندارد اسكودتو را به یووه واگذار كنیم. از سپتامبر تاكنون ما سایه به سایه هم حركت می كنیم و حالا امكان ندارد دست به انتخاب بزنیم. من همه چیز را با هم می خواهم.»
میلان چهارشنبه باید مقابل آیندهوون صف آرایی كند در حالی كه گل او در بازی رفت بسیار مهم و حیاتی بود. بازیكن اوكراینی درباره آن گل می گوید: «از اینكه آن گل را زدم خیلی خوشحالم. آن گل خیلی مهم بود چرا كه نتیجه را به نفع ما رقم زد. اما این تنها عامل خوشحالی من در بازی با آیندهوون نبود. ما موقعیت های زیادی در آن مسابقه خلق كردیم و من از بودن در زمین بسیار لذت بردم.» و آیا شوچنكو هم مثل آنچلوتی و گالیانی، میلان را یك پای فینال می داند؟ «نمی خواهم به این مسائل فكر كنم. ما بازی مهم برگشت را پیش رو داریم و باید به آن فكر كنیم.»
میلان روزهای سختی را سپری می كند و این می تواند استرس بازیكنان را چند برابر كند. او در این باره می گوید: «ما می دانیم كه ۴-۳ مسابقه آینده نتیجه تمام تلاش های ما را مشخص می كند. اینها مسابقات سرنوشت سازی برای ما هستند. در چنین شرایطی طبیعی است كه فشار روحی زیادی بر بازیكنان تحمیل شود. اما مطمئن باشید انگیزه ما اینقدر زیاد هست كه انرژی لازم برای ادامه كار را داشته باشیم.» اما اگر قرار باشد میلان در استانبول حاضر شود، شوچنكو كدام حریف را انتخاب می كند. چلسی یا لیورپول: «من چلسی را دوست دارم. به خاطر رومن آبراموویچ. به خاطر تمام تلاش هایی كه او برای این تیم كرده شایسته فینال است. من دوست دارم یك فینال تاریخی مقابل آبی ها برگزار كنیم.»
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید