چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ / Wednesday, 26 September, 2018

چگونه Adwords گوگل را قدرتمند آغاز کنید؟


چگونه Adwords گوگل را قدرتمند آغاز کنید؟
یک لحظه ! اجازه بدهید دوباره تکرار کنم که ترافیک پرداخت به ازاء کلیک برای امتحان کردن تقریبا ضروری است. خیلی رک بگویم ، این روش از ترافیک برای همه کسب و کارها جواب نمی دهد. همچنین موفقیت به روش ایجاد ترافیک با سیستم پرداخت به ازاء کلیک ، فقط با درج یک تبلیغات و بلافاصله ارسال ترافیک ممکن نیست . بستگی به فاکتورهای زیادی از قبیل تبلیغات شما ، بازار رقابت شما ، صفحات شما و بودجه شما برای انجام این کار دارد. بدیهی است که برای مطرح کردن همه این موارد شاید نیاز به نوشتن یک کتاب باشد ، به هر حال هدف از نوشتن این مقاله ویژه ، بالابردن تخصص شما در این زمینه است که : چگونه در یک زمان مساوی با پرداخت پول کمتر از رقبایتان، در رتبه بالاتری قرارگیرید ؟ گوگل یک سیستم واحد برای امتیازدهی به تبلیغاتشان دارد که شما را قادر می سازد با پرداخت هزینه کمتر برای هر کلیک در بالاترین رتبه باشید. چگونه ؟ فقط مطمئن شوید که شما بالاترین نرخ کلیک در تبلیغتان دارید.... دو مسئله مهم نیاز است که مطمئن شوید با کمترین پرداخت در رتبه بالا قرار می گیرید. ۱- خیلی قوی شروع کنید – خسیس نباشید، برای شروع، آنچه در توان دارید خرج کنید. ۲- مرتبا تبلیغات خود را برای بهبود نرخ کلیک محک بزنید. شماره ۱- شروع قوی یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام راه اندازی یک مبارزه تبلیغاتی مرتکب می شوند این است که آن را ضعیف شروع می کنند و خیلی در راه اندازی آن کند عمل می کنند. این خیلی اشتباه بزرگی است. به دو دلیل زیر لازم است خیلی قوی شروع کرده و مثل شیر به سراغ این مبارزه بروید: الف – اگر استراتژی شما عملی نیست سریعا آن را تغییر دهید و گرنه وقت گرانبهایتان را هدر ندهید. ب – خیلی مهمتر اینکه ، بیشترین انرژی را برای PER click در شروع کار مصرف کنید.چرا؟ اگر شما در شروع کار بیشترین نیرو را برای per click صرف کنید ( بیشترین هزینه را صرف کنید) ، این تنها راهی است که گوگل را قانع کنید که شما را در رتبه های بالا قرار دهد. شما هیچ رکوردی برای کلیک روی سایتتان ندارید، بنابراین برای بدست آوردن آن باید هزینه بیشتری بپردازید. با صرف هزینه زیاد برای شروع ، تبلیغات خود را در صفحه اول خواهید دید و سریعتر در معرض دید قرار خواهید گرفت. با این روش شما به سرعت رکورد کلیک برای خود خواهید ساخت و بلافاصله می توانید هزینه به ازاء هر کلیک یا cost per click خود را بدون از دست دادن محل (رتبه ) خود کاهش دهید . حال اگر شما با یک cost per click کم شروع کرده بودید شما در صفحات آخر بودید و هیچگونه نشانی از شما نبود و این می توانست هفته ها و چه بسا ماهها طول بکشد بدون اینکه هرگونه نرخ کلیک را برای خود ایجاد کنید. بنابراین ، درس اول ، سریع شروع کنید – بیشترین بودجه را برای per-click صرف کنید. با قدرت جلو بروید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت. شماره ۲- آزمایش ، آزمایش! بهترین راه بعدی برای افزایش رتبه تبلیغات و کاهش هزینه برای هر کلیک (per-click) این است که همیشه تبلیغات جدید را امتحان کنید. گوگل امکان اجرای دو بنر تبلیغاتی را در یک زمان برای یک کلمه کلیدی به شما می دهد، آنها بصورت اتومات بنرهای شما را یکی پس از دیگری می چرخانند. به این وسیله می توانید به آرامی تیترها ، تبلیغات ، نام دامنه وهرچیزی را جابجا کرده و ببینید کدام بهتراست . همیشه این کار را انجام دهید و کم کم شاهد بالارفتن نرخ کلیک خود خواهید بود ، به همان نسبت که کلیک ها زیاد می شود می توانید cost per click را کاهش دهید بدون اینکه تغییری در محل تبلیغات شما (رتبه ) انجام شود. بنابراین ، حتی اگر درگیر رقبای زیادی شده اید و می ترسید که کنار گداشته شوید ، هنوز هم می توانید پیروز شوید. قوی جلو بروید ، سعی کنید تبلیغات (بنرها) خود را بیشتر و سریعتر نمایش دهید و در نتیجه نرخ بالاتری از کلیک ها برای خود درست کنید و سپس سریعا شروع به کاهش هزینه ها برای هر کلیک نمایید. فقط یک اخطار خیلی سریع ، اگر از این استراتژی استفاده می کنید مرتب حساب adword خود را کنترل کنید. همچنین هزینه محدودی برای هر روز در نظر بگیرید که از عهده آن برآیید. خیلی شگفت زده خواهید شد از اینکه چگونه Google ی تواند به این سرعت پو*لهای شما را ببلعد ! بسیار خوب ، حالا مجهز به ابزار پیشرفته ای هستید که به سرعت می توانید به بالاترین رتبه درGoogle برسید.


منبع : شبکه رسمی بازاریابی و تجارت الکترونیک

مطالب مرتبط

بازاریابی از طریق موتور جستجو

بازاریابی از طریق موتور جستجو
بازاریابی از طریق موتور جستجو به قدر کافی برای رشد بازاریابهای B۲B موثر است ؟ شرط بندی می کنید؟ این هم دلیل آن ، همیشه دانش متداولی بوده که سریعترین و کارامدترین راه برای تحقیق محصولات و قیمتها در وب وجود دارد . طی تحقیقات و بررسیهای مستندEnquiro به عنوان یک قانون در موتورهای جستجو برای مبادلات B۲B در آمده است.
بازاریابی از طریق موتور جستجو
اهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B۲B - بخش ۱-۲
بازاریابی از طریق موتور جستجو به قدر کافی برای رشد بازاریابهای B۲Bموثر است ؟ شرط بندی می کنید؟ این هم دلیل آن ، همیشه دانش متداولی بوده که سریعترین و کارامدترین راه برای تحقیق محصولات و قیمتها در وب وجود دارد . طی تحقیقات و بررسیهای مستندEnquiro به عنوان یک قانون در موتورهای جستجو برای مبادلات B۲B در آمده است .همانطور که میدانید مبادلات B۲B از بیشتر مبادلاتی که صرفا با مصرف کننده سروکار دارد متفاوت است زیرا این مبادله قطعا هماهنگی میان یک تعدادی از افراد متفاوت را قبل از ایجاد مبادله نهایی نیاز دارد . از اینرو فرایند به یک دوره زمانی میان بررسی محصول و سفارش خرید نیاز دارد ، این بیش از یک تصمیم گیری سریع است." نقش جستجو در تصمیمات خرید B۲B" یک مطالعه دقیق بر روی حدودا پاسخ ۱۵۰۰شرکت کننده در یک نمونه ۴۰ سوالی است که با یک تست قبل از اجرا تایید می شود . شما می توانید گزارش کامل آن را به صورت رایگان از آدرس http://www.enquiro.com/Downloads دانلود نمایید و در اینجا یک سری از نکات برجسته آن ارائه می گردد : زمانی که از شرکت کنندگان نحوه خرید به طریقه B۲B سوال شد پاسخ ۹۳.۲ درصد آنها این بود که خرید آنلاین رابا بررسی قبلی انجام می دهند.زمانی که در مورد استفاده از یک موتور جستجو برای این کار سوال شد ۹۵.۵ درصد آنها به سوال ، جواب مثبت دادند.زمانی که از آنها در مورد اینکه جستجوی اطلاعات را از کجا را شروع می کنند سوال شد مشخص شد که ۶۳.۹ درصد از شرکت کنندگان یک موتور جستجو را در میان سایتهایی که مشتریان بازدید می کنند انتخاب کردند ، سایتهای تجارت الکترونیک ، سایتهای تولید کنندگان ، و پرتالهای صنعتی .زمانی که پرداخت بودجه مورد بررسی فرار گرفت ، سایتهای تولیدکنندگان و پرتالهای صنعتی بعنوان محل شروع امورد توجه واقع شدند. هر چند ۸۶.۹ درصد شرکت کنندگان مذکور آنهایی هستند که پس از دیدن آن سایتها از یک موتور جستجو نیز بازدید می کنند .مطالعات در مورد موضوع این مقاله زیاد است ولی مهمترین این موارد به شرح زیر می باشد : موتورهای جستجو یک نقش برجسته ای در خریدهای B۲B ایفا می کنند .موتورهای جستجو در ابتدا یا در مراحل میانی تحقیقات در چرخه خرید استفاده می شوند.گوگل از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر موتورهای جستجو برخوردار است .تصمیم گیری برای خرید معمولا یک تا دو ماه پس از بررسی از طریق موتور جستجو انجام می شود.تعادل خوب میان ساختار سایت و هزینه جستجو ضروری است .۷۰ درصد کلیکها از نحوه بهینه سازی ساختاری موتور جستجو حاصل می شود.موقعیت قرار گرفتن سایت در موتور جستجو یک عامل مهم است چرا که بیش از ۶۰ درصد کلیکها روی سه مورد اول فهرست می باشند.بسیاری ازبازدیدکنندگان خیلی سریع نسبت به اینکه روی چه لیستی ازصفحات جستجو کلیک کنند تصمیم می گیرند.با تمام ترافیک ایجاد شده بواسطه موتورهای جستجو، مطلب مهمتراینست که تمامی بازاریابهای B۲B ، عمده فروشان و مبادله کنندگان B۲B باید مطمئن باشند که وب سایتشان از لحاظ قرار گرفتن درموقعیت مناسبی از نتایج جستجو ،بدرستی بهینه شده است همچنین بهینه سازی موتورجستجو و مدیریت موتور جستجو به عنوان یک ابزار بازاریابی که کارکاربران را آسانتر می کند اهمیت دارد .
بازاریابی تنها از طریق موتور جستجو
ترافیک موتور جستجو هدف برتر است به این دلیل که خریداران بالقوه ای که پیشنهادات B۲B شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند در حال جستجوی محصولات و خدمات شما برای خودشان هستند بنابراین آنها در انتظار شنیدن پیام بازاریابی شما هستند شما نمی توانید شرایط را بیش از این پیش بینی کنید.دلایل متفاوت بودن بازاریابی بوسیله موتور جستجو با سایر روشهای تبلیغات (بازاریابی از طریق تبلیغات) به شرح زیر است :
۱- غیر ادارادی : بازاریابی جستجو یک ابزار بازار یابی غیر ارادی است بیشترین تبلیغات چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین مشتریان را گمراه می سازد اگر چه کاربر برای گرفتن اطلاعات به یک وب سایت مراجعه می کند بدون هیچگونه مقدمه ای و به صورت ارادی روی یک بنر کلیک می کند
روزنامه می خوانید ؟ تبلیغات باعث ادامه دار بودن مقالات صفحات بعدی میشود. با بازاریابی موتور جستجو ، کاربر فعالانه محصولات ،خدمات و اطلاعات شما را جستجو می کند آن تبلیغات و مقالات سبب می شوند که کاربر با ذوق و شوق به سایت شما وارد شود .
ـ ارادی : بازارایابی جستجو نتیجه رفتار واقعی کاربر است .
بازدید کنندگان شما از طریق موتورهای جستجو و فهرستهای موضوعی به صورت ارادی روی لیست شما بیشتر از سایر رقبا کلیک می کنند بدین معنی که آنها برای مرور پیشنهادات شما تحریک شده اند .
چگونه بازدهی سرمایه خوب می شود ؟ چقدر بازاریابی و بهینه سازی موتور جستجو برای B۲B موثر است ؟نقاط کلیدی برای بررسی در خصوص بهینه سازی موتور جستجو و طرح بازاریابی B۲B چه هستند ؟
ماه آینده برای بخش دوم ، زمانی که به این سوالات پاسخ می دهیم با من در تماس باشید.

وبگردی
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر
ویدئوی جنجالی وزیر بهداشت؛ #خودت_بمال / تمسخر و تحقیر بیمار نیازمند توسط وزیر - وزیربهداشت بهترین توصیه رو به اون پیرمرد بیچاره کرد که گفت: خودت بمال. پیرمرد باید دستش رو محکم می‌مالید به گوش وزیر تا یک بار هم که شده از تخت اخلاق فرعونی بیاد پایین
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص
نیاز شدید تلویزیون به بدحجابها در روزهای خاص - کاش در این میان یکی به ما بگوید که بالاخره بی حجاب بد است، خوب است؟ چه زمانی بد است؟ چه زمانی خوب است؟
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی
حال فعلی ! یا ناتوانی در تشخیص حال قبلی - حمید رسایی عضو جبهه پایداری در صفحه شخصی خود در شبکه توییتر نسبت به اهانت زشت امیر تتلو به امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش واکنش تندی نشان داد.
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+)
ویدئو/ وحشت پزشکان از تولد نوزاد تک چشم در اندونزی (۱۶+) - پزشکان هنگامی که یک نوزاد دختر اندونزیایی را در یکی از بیمارستان های این کشور به دنیا آوردند بسیار وحشت زده شدند. نوزاد تازه متولد شده با یک چشم بزرگ روی پیشانی اش متولد شد و پس از هفت ساعت درگذشت.
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای !
بازنشر نامه استاد به امیر تتلو! / معیار تشخیص حق از باطل گشته ای ! - فردی به نام علی‌اکبر رائفی‌پور كه رسانه‌‌های اصولگرا از او به عنوان «استاد، محقق و پژوهشگر» یاد می‌كنند! در تاریخ 29 اردیبهشت 96 (در كوران انتخابات ریاست‌جمهوری) در نامه‌ای سرگشاده به امیرحسین مقصودلو (تتلو) نوشت: «امیر جان بخوان، تو باید بخوانی، عیبی ندارد! سرت را بالا بگیر و خدا را شکر کن که به واسطه تو این همه نفاق را آشکار کرد! دلت محکم باشد پهلوان! تو فقط بخوان، بخوان
جنجال احمد خمینی در VIP عزاداری حسینی
جنجال احمد خمینی در VIP عزاداری حسینی - انتشار عکس‌های نشستن احمد خمینی زیر کولر در بخش وی‌آی‌پی هیات که پوششی شیشه‌ای دارد و از سینه‌زنان جداست، پس از توضیح او که گفت آن جایگاه مربوط به «روحانیون درجه یک و دو قم» است و «اون بالا معممین میشینن که لباسشون چون زیاده باعث گرمازدگی نشه»، با واکنش‌های تندتری هم همراه بود.
واکنش جالب رهبری به روبوسی کیارستمی با داور خانم جشنواره کن!
واکنش جالب رهبری به روبوسی کیارستمی با داور خانم جشنواره کن! - واکنش جالب مقام معظم رهبری به روبوسی کیارستمی با خانم داور جشنواره کن از زبان عزت الله ضرغامی
لحظه هولناک در چاه انداختن دختر بچه توسط پسرعمویش
لحظه هولناک در چاه انداختن دختر بچه توسط پسرعمویش - این فیلم که توسط دوربین های امنیتی گرفته شده لحظه به چاه انداختن دختر 5 ساله ای در اصفهان توسط پسر بچه ای کوچک را به تصویر کشیده است.
آشنایی با لامبورگینی! کاملا ایرانی
آشنایی با لامبورگینی! کاملا ایرانی - جوان خوش ذوق ایرانی لامبورگینی! تماما ایرانی را طراحی و تولید کرده است.
سلطان سکه
سلطان سکه - اولین جلسه دادگاه "وحید مظلومین" معروف به سلطان سکه به همراه ۱۴ نفر از همدستانش امروز در شعبه دو دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی زرگر و به صورت علنی برگزار شد.
ریحانه یا لیلا؟! / حاشیه سازی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر
ریحانه یا لیلا؟! / حاشیه سازی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر - با وجود اینکه چند روزی است سریال پر حاشیه "پدر" به پایان رسیده است، اما انتشار تصاویر ریحانه پارسا بازیگر نقش اول زن این سریال جنجال تازه‌ای به پا کرده است. این جنجال در حالی ایجاد شده که سازندگان سریال "پدر" به دنبال تولید فصل دوم آن هستند.
لیلای سریال "پدر" مدل شد / عکس‌ها
لیلای سریال "پدر" مدل شد / عکس‌ها - ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال "پدر" فعالیت خودش را به عنوان مدل تبلیغاتی آغاز کرد. این بازیگر متولد سال 1377 است.