شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا
سرگرمی،تنوع و جذابیت / عیدی سیما به مخاطب
تلویزیون به عنوان یكیاز پرمخاطبترین رسانههای جمعی كهاز وجوه سرگرمی بسیاری برای پركردن اوقات بیكاری مخاطبان درقالب گروههای سنی مختلف از جایگاه ویژهای برخوردار است.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
اسرائیل ایران اصفهان ایران و اسرائیل انفجار استان اصفهان حمله ایران به اسرائیل گشت ارشاد حجاب ارتش جمهوری اسلامی ایران دولت وعده صادق
سیل فراجا طرح نور تهران زلزله هواشناسی فضای مجازی قتل قوه قضاییه سیلاب شهرداری تهران سازمان هواشناسی
بانک مرکزی قیمت خودرو ایران خودرو فرودگاه قیمت طلا بازار خودرو خودرو قیمت دلار تورم حقوق بازنشستگان قیمت سکه بورس
تلویزیون سینمای ایران احسان علیخانی کتاب دفاع مقدس موسیقی تئاتر
اینترنت
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا سازمان ملل جنگ غزه روسیه امیرعبداللهیان اتحادیه اروپا عملیات وعده صادق چین اسراییل
فوتبال شمس آذر قزوین پرسپولیس لیگ برتر علی دایی باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا صنعت نفت آبادان رئال مادرید بارسلونا بازی تراکتور
هوش مصنوعی گوگل تلگرام ناسا فناوری سامسونگ ایلان ماسک اپل وزیر ارتباطات عیسی زارع پور
خواب چاقی پیاده روی گیاهان دارویی