پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

برپایی جشن بزرگ هواداران فوتبال توسط فیفا


برپایی جشن بزرگ هواداران فوتبال توسط فیفا
آلمان شاهد بزرگترین و با شکوه ترین جشن فوتبال در تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی است. هم اکنون فیفا برای اولین بار جشن رسمی برای هواداران فوتبال در ۱۲ شهر برپاکننده مسابقات در آلمان برگزار می کند.
از هامبورگ در شمال آلمان تا مونیخ در جنوب، از لایپزیگ در شرق تا کلن در غرب، همگی برنامه‌های ویژه سرگرم کننده ای برای طرفداران فوتبال و جذب توریست فراهم شده است.
۵۶ بازی از کل مسابقات در محل برگزاری جشنهای هواداران فوتبال به طور زنده توسط تلویزیون‌های بسیار بزرگی در شهر به نمایش گذاشته می شود.
جشن بسیار بزرگی در مرکز آلمان، برلین برگزار خواهد شد که محل برپایی این جشن بزرگ از دروازه براندنبرگ شروع خواهد شد. برنامه های گسترده شهرهای آلمان برای سرگرم کردن مهمانانشان در طول ۳۰ روز بازی ها فقط به ساعات اجرای بازی ها محدود نمی شود.
استادیوم گلسنکیرشن کنسرت هایی را در این استادیوم تدارک دیده است که توسط هنرمندان به نام موسیقی پاپ نظیر براین آدامز (۷ جون)، سیمپل میندز (۸ جون) اجرا خواهد شد.
فعالیت های ورزشی سرگرم کننده و متعددی مانند مینی فوتبال، تست سرعت و رقابت های هیجان آمیز ورزشی برای هواداران فوتبال ترتیب داده شده است. مراکزی برای ارائه خدماتی نظیر ماساژ برای بانوان اختصاص داده شده است تا بتوانند پس از تماشای بازی ها از خستگی و فشار ناشی از آن بکاهند.
هواداران فوتبال همچنین می توانند از غذاهایی با کیفیت بسیار بالا از طریق رستوران های سیاری که در سراسر کشور تعبیه شده استفاده نمایند. به عنوان مثال در فن پارک هامبورگ یک کلاب ساحلی که غذاهای بین المللی را به توریست ها عرضه می کند برپا شده است.
جشن هواداران توسط فیفا در ۱۲ شهر برپاکننده بازیها در آلمان ترتیب داده شده و کمپانی های بزرگی نظیر کوکاکولا، هیوندا، توشیبا و مسترکارت و فیلیپز در برلین مسابقات را حمایت مالی می کنند و این کمپانی ها علاوه بر حمایت مالی به تنهایی برنامه های سرگرم کننده ای نیز برای مسافرین تدارک دیده اند.
FIFAworldcup.com
منبع : سایت فریا


همچنین مشاهده کنید