جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا


هتل‌های جهان


هتل‌های جهان
●Hotel Quinta do Lago
هتل ۵ ستاره «كوینتا دو لاگو» یكی از هتل‌های عمده و بزرگ دنیا است. دكور و طرح آن، آمیخته‌ای از سبك‌های سنتی و مدرن می‌باشد. و در فضایی آرام و زیبا، در میان باغی سرسبز و عظیم به وسعت ۶۷۹ هكتار، مملو از درختان كاج و تپه‌های كوچك و جنگلی، مشرف به اقیانوس و خلیج كوچك «ریافورموسا» (Ria Formosa)- ماوای مشهور و قدیمی پرندگان- احداث شده است. بعد از حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و عبور از پلی كوچك، به ساحل زیبا و اختصاصی هتل می‌رسید. زیباترین لحظات عمر خود را در محیط آرام و طبیعت زیبای «كوینتا دو لاگو» تجربه كنید.
۱۲۱ اتاق بزرگ و زیبا مجهز به سیستم خنك‌كننده، ۲۰ سوئیت رو به دریا و باغ كه همه از جهاتی مختلف مشرف به خلیج می‌باشند، و یا رو به مرداب. كلیه‌ی اتاق‌ها مجهز به بالكن، ماهواره، تلویزیون، VCD و سرویس مینی‌بار می‌باشند.
رستوران «سادورو» (CaOro) ارایه دهنده‌ی بهترین غذاهای ایتالیایی است و رستوران «بریزا دومارو» (Brisa Do Maro) خوش طعم‌ترین و مطبوع‌ترین غذاهای پرتقالی و بین‌المللی را سرو می‌كند.
كافی‌شاپ سرباز، استخر شنای آب گرم سرباز و سرپوشیده، ورزش‌های آبی، سواركاری، تنیس، سالن بدنسازی و سونا، چشمه‌های آب معدنی، تسهیلات زیبایی و سلامت، حمام تركی، حمام سونا و بخار، دوچرخه كرایه‌ای، امكان تماشای پرندگان، زمین بازی گلف و … شماری چند از سرگرمی‌ها و تسهیلات هتل می‌باشند.
هزینه‌ها به ازای هر نفر، شامل پرواز بین‌المللی، صبحانه، اتاق كنار خلیج و با شرایط و ویژگیهای زیر عبارت است از: اتاق رو به خلیج، دریافت ۳ یورو هزینه‌ی اضافه، مشرف به دریا ۷ یورو اضافه، رو به دریا، كنار مرداب ۱۴ یورو اضافه. فاصله‌ی هتل تا فرودگاه ۲۰ دقیقه است. امكان رزرو قبلی و نیز امتیازات ویژه دیگر هم وجود دارد.
●Le Meridien Dona Filipa
هتل ۵ ستاره «لومریدین دونا فیلیپا» در چند قدمی اقیانوس آتلانتیك، در كشور پرتقال در بردارنده‌ی ویژگی‌ها و امتیازات خاص و منحصر به فردی می‌باشد. از سبك و سیاق سنتی با رنگهای آبی و صورتی آن گرفته تا سرویس‌ها و خدمات برجسته هتل، همه دست به دست هم داده‌اند تا محیط كم نظیری را به وجود بیاورند، این امر باعث می‌شود تعداد زیادی از میهمانان در سال‌های بعد در جستجوی خاطرات و لحظات به یادماندنی خود دوباره به این هتل بازگردند.
۱۵۴ اتاق شامل ۲۲ سوئیت. در سوئیت‌های دولوكس و كوچكتر تا دو نفر زیر ۱۱ سال می‌توانید همراه خود ببرید. این در حالی است كه در اتاق‌های دبل استاندارد شما تنها یك نفر زیر ۱۱ سال می‌توانید همراه داشته باشید. كلیه‌ی اتاق‌ها رو به باغ، زمین گلف یا ساحل دریا هستند و همه با تسهیلات و استانداردهای هتل‌های ۵ ستاره مجهز شده‌اند. در عین حال رنگ و بوی دكورها و تزیینات سنتی، احساس آرامش را در سراسر فضای هتل به ارمغان می‌آورد.
چهار كافی‌شاپ و رستوران ارایه دهنده بهترین غذاها برای انواع ذائقه‌ها، از جمله، منوهای مدیترانه‌ای است. استخرهای شنا، زمین تنیس، اسب‌سواری، مجموعه بهداشتی و زیبایی، ورزش‌های آبی، ماهیگیری، غواصی، موج سواری، پاراگلایدینگ، و گلف … در فاصله‌ی ۱۰ كیلومتری از هتل قابل استفاده و دسترسی هستند. مجموعه‌های تفریحی سرگرمی كودكان، در طول تعطیلات كریسمس و تابستان دایر می‌باشد. هم چنین برنامه‌های آموزشی برای كودكان در تمام رده‌های سنی وجود دارد.
هزینه‌ها به ازای هر نفر شامل پرواز بین‌المللی، صبحانه، اتاق دبل با شرایط و ویژگیهای زیر عبارت است از: اتاق دبل رو به دریا ۸ یورو اضافه بر هزینه كل، سوئیت‌های بزرگ ۲۳ یورو اضافه بر هزینه كل، سوئیت‌های آتلانتیك ۹۷ یورو، اضافه بر هزینه كل.فاصله فرودگاه تا هتل ۴۰ دقیقه، امكان رزرو قبلی نیز وجود دارد.
●Sheraton Algarve
یكی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره بین‌المللی، هتل «شرایتون آلگارو» در كشور پرتقال است، كه بر روی صخره‌ی عظیم و وسیعی قرار گرفته و دور تا دور آن را درخت‌های كاج فرا گرفته است. و در اطراف آن، سواحل و طبیعت دست نخورده‌ی حاشیه‌ی اقیانوس آتلانتیك منظره‌ی دلفریبی را به وجود آورده است. سبك معماری هتل، آمیخته‌ای از فرهنگ پرتقالی- عرب دوران‌های گذشته است و باعث ایجاد تركیبی خیالی و فضای بسیار زیبا و مطبوع شده است.
۲۲۵ سوئیت و اتاق مجلل و جادار، دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی‌اند: كلاسیك، دولوكس بزرگ، دولوسك معمولی .. البته این ویژگی برای خانواده‌های پر جمعیت حائز اهمیت است. اتاق‌ها دارای سیستم خنك‌كننده، تراس مخصوص و مجزا، ماهواره، تلویزیون، تلفن و مینی‌بار می‌باشند. آپارتمان‌های صد درصد مجهز نیز قابل استفاده‌اند. ۹ رستوران و كافی‌شاپ (كه چهار تای آنها در طول سال به طور مداوم در حال فعالیت هستند) ارایه دهنده‌ی انواع غذاها با بهترین كیفیت می‌باشند. كافی‌شاپ Ice Cream / Snack Café، زمین گلف، غواصی، كلینیك زیبایی و بهداشتی، ورزش‌های آبی، استخرهای شنای سرباز و سرپوشیده، زمین تنیس، فروشگاه‌های متنوع، بازیهای سرگرم كننده تیمی، پرستار بچه در صورت نیاز و … برخی از تسهیلات هتل شرایتون هستند. مجموعه‌ی تفریحی كودكان بین ۳ تا ۱۲ سال، از ۹ صبح تا ۶ عصر، ارایه دهنده بازی‌های فصلی متنوعی می‌باشند، این مجموعه از ماه آوریل تا اكتبر و نیز در طول تعطیلات كریسمس دایر می‌باشد. فعالیت‌ها و سرگرمی‌های آن شامل موارد زیر است: شنا، دوچرخه‌سواری، فوتبال، والیبال، بسكتبال، شكار، مسابقات سبك المپیك، گلف كودكان، قایق كنترل از راه دور و …
هزینه‌ها به ازای هر نفر شامل پرواز بین‌المللی، صبحانه و اتاق دبل كلاسیك با شرایطی به شرح زیر می‌باشند: ۱۷ یورو اضافه بر كل مبلغ برای اتاق‌های رو به دریا (دبل كلاسیك)، اتاق دولوكس دبل رو به دریا ۲۹ یورو اضافه بر كل مبلغ، سوئیت رو به باغ ۳۴ یورو اضافه بر كل مبلغ، سوئیت رو به دریا ۵۱ یورو اضافه بر كل مبلغ.فاصله هتل تا فرودگاه ۳۰ دقیقه است.
مترجم: فاطمه مهران فر
منبع : مسافران


همچنین مشاهده کنید