پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا


اینترکنتیننتال پاریس


اینترکنتیننتال پاریس
اینتركنتیننتال پاریس
نشانی:
۳ Rue de Castiglione
۷۵۰۰۱ Paris
France
Tel: +۳۳ ۱ ۴۴ ۷۷ ۱۱ ۱۱, Fax: +۳۳ ۱ ۴۴ ۷۷ ۱۴ ۶۰
پست الكترونیكی:
http://paris-ic.intercontinental.com/icparfra/email.html
هتل "اینتركنتیننتال پاریس" یكی از مجلل ترین هتل ها در پاریس است. این چشم انداز معروف پاریسی، كه قبلا صومعه بوده است، یكی از پرطرفدارترین هتل ها برای مسافران تجاری و آسودمند است. اینتركنتیننتال پاریس در مكانی عالی واقع شده، و "باغ های تویلری" كه توسط "لنوتر" در سال ۱۶۶۴ طراحی شده اند، "پلس وندوم" و "پلس دو لا كنكورد" به نحو زیبایی احاطه شده است. بنابراین در قلب نواحی تاریخی، فرهنگی و معاملاتی پاریس قرار گرفته.
همه ۴۳۸ اتاق و سوئیت این هتل طوری طراحی شده اند كه احساس "اقامت در یك آپارتمان خصوصی دلپذیر پاریسی" را القا نمایند. این هتل دو رستوران فوق العاده، باشگاه ورزشی به سبك مراكشی (با سونا و حمام بخار مراكشی) و خارق العاده ترین فضاهای ملاقات در تمام پاریس را دارا است، از جمله "لو سالن امپریال"، كه در قرن نوزدهم ساخته شده و صحنه نمایش چند تن ازطراحان معروف فرانسوی بوده است: "گوی لاروش، یوس سنت لورنت، كریستین لاكروا، و ...".
تاسیسات هتل یك مركز تمرینات جسمانی را شامل می شود كه تجهیزات پیشرفته تمرین در آن ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس هستند. مركز تجاری هتل برای كمك به میهمانان حقوقی دامنه ای جامع از خدمات را ارائه می كند.
این هتل گنجینه ای تاریخی است، كه قدمت اش به دومین امپراطوری فرانسه بازمی گردد. مكان هتل در دهه ۱۶۰۰ در اصل یك صومعه راهبان كاپوچین بود، و در واقع، مدخل ورودی هتل بر روی غذاخوری صومعه واقع شده. این ساختمان تا "انقلاب كبیر" در سال ۱۷۹۲ همچنان صومعه بود، و لویی شانزدهم و ماری آنتوانت آخرین روزهای عمرشان را در آن سپری كردند. در هفتم جولای ۱۸۸۰، اعضای اتحادیه امریكا-فرانسه و فردریك آگوست بارتولدی (پیكرتراش) در هتل ملاقات كردند تا درباره یادبود دوستی امریكا-فرانسه بحث كنند، كه البته این یادبود همان مجسمه آزادی است.
●پارك هایات پاریس
http://paris.vendome.hyatt.com/parph/index.shtml
آدرس:
۵ Rue de la Paix
۷۵۰۰۲ Paris
France
پارك هایات پاریس-وندوم واقعا یك هتل لوكس است، كه به نحو ایده آلی در قلب پاریس و در خیابان مشهور "ریو دو لا پا" قرار گرفته، و فاصله اش با "پلس وندوم" و "پلس دو لا كنكورد" بسیار كم است. موزه "لوور" و "دورسای"، و نیز دیگر مناطق دیدنی پاریس مثل "اپرا"، و همچنین اختصاصی ترین مغازه های پاریس، در نزدیكی این هتل قرار گرفته اند.
اد توتل، طراح داخلی هتل، از معماری كلاسیك فرانسه الهام گرفته، و آن را با طراحی معاصر هتل درآمیخته است. فضاهای موزون و متقارن، سقف های بلند، ستون ها و صحن های داخلی از استفاده ساده و نوین از مواد كلاسیك همچون ماهون و سنگ آهك بهره می برند. این معماری، همراه با تاكید بر "یك نوع احساس سكونت" و انتخاب دقیق آثار اصیل هنری معاصر در سراسر پارك هایات پاریس-وندوم، آلترناتیو بی نظیری بوجود آورده كه انگیزه ای فوق العاده در فضایی گرم و دلپذیر به میهمانان هتل ارائه می كند.
۱۷۷ اتاق جادار هتل، از جمله ۳۵ سوئیت، بصورت سفارشی طوری طراحی شده اند كه بصورت همزمان هم پناهگاهی آرامش بخش باشند و هم از آخرین فناوری های روز بهره ببرند.
تاسیسات هتل یك باشگاه ورزشی، با كف چوبی، دیوارهای ماهونی، دوش های سنگی و گچبری های طلاكاری شده همراه با تاسیسات جداگانه برای زنان و مردان، با اتاق های بخار و سونا برای استراحت بدنی، را شامل می شود.
رستوران اصلی هتل "لو پارك"، از سه شنبه تا شنبه (بجز شنبه ظهر) برای نهار و شام باز است و ارائه كننده "هنر خوراك شناسی" ابتكار آمیز می باشد.
از صبحانه تا نوشیدنی آخر وقت، "لو اركیده" یك مكان ملاقات عالی برای صرف نوشیدنی ها یا خوراكی های سبك در داخل هتل فراهم می كند.
"لا تراس"، مشرف بر صحن داخلی هتل، یك كافه (بار) بسیار زیبا در قلب هتل است كه انواع خوراكی ها و نوشیدنی ها را سرو می كند.
پارك هایات پارس-وندوم مجموعا هشت اتاق ملاقات دارد، از جمله شش اتاق پذیرایی چندكاربردی، كه برای میزبانی رویدادهای پاریس (از ضیافت شام و جشن گرفته تا سمینارها و ملاقات های تجاری مهم) ایده آل هستند. دو اتاق هیئت رئیسه هتل، با نور طبیعی، خلوت مطلوب برای ملاقات های تا ۱۴ نفر، یا ملاقات برای یك شام بسیار خصوصی، را فراهم می كند.
این مكان متمایز در پاریس برای برآوردن نیازهای مسافران هنرسنج طراحی شده، و قابلیت سرویس دهی بسیار مطلوب در مقیاس شخصی و صمیمانه را دارد.
ترجمه : سیروس آزادی
منبع : مسافران


همچنین مشاهده کنید