پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

هر طور شده باید برگردم الشباب


هر طور شده باید برگردم الشباب
● با مهرداد اولادی در تمرین تیم ملی
آنهایی كه عصر پنجشنبه در تمرین تیم ملی حاضر بودند با چهره جدیدی از مهرداد اولادی روبه رو شدند. به راحتی می شد فهمید كه این مهرداد با اولادی ملبس به پیراهن پرسپولیس خیلی فرق كرده است. به غیر از تغییرات چهره، مهرداد خیلی هم شوخ و شنگ بود و سر به سر همه بازیكنان می گذاشت و همین موضوع جای تعجب داشت چون وضعیت او با الشباب چندان مشخص نیست و مهرداد بر لبه تیغ خداحافظی از امارات ایستاده است.
● مهرداد، اسم تو در لیست تیم ملی نبود. چطور به تمرینات تیم آمدی
▪ از من خواستند بیایم سر تمرین. من هم تابع نظر مربیان تیم ملی هستم و آمدم.
● اما تو باید در تمرینات الشباب باشی
▪ كارم برای خروج از كشور درست نشده و فعلا مجبورم در ایران بمانم و با تیم ملی تمرین كنم.
● چه اتفاقی رخ داد كه نتوانستی از كشور خارج شوی
▪ چند روز پیش قصد رفتن به امارات را داشتم كه در فرودگاه مهر آباد اجازه خروج به من ندادند و گفتند كه شما مشمول خدمت سربازی هستید و اجازه خروج ندارید.
● فكر می كنی چه اتفاقی بیفتد
▪ نمی دانم... فعلا كه بلاتكلیف هستم. الشباب من را می خواهد و منتظر آمدنم است. اما من فعلا در ایران مانده ام.
● بی دلیل كه نیست، تو باید مشكل خروج از كشور را حل كنی.
▪ من دانشجو علمی كاربردی هستم و در رشته زبان درس می خوانم. تمام مشكلات حل شده بود و نمی دانم چرا من را ممنوع الخروج كردند. من دوست دارم بروم چون رفتن من هم به نفع خودم است و هم به نفع پرسپولیس.
● باشگاه الشباب اقدامی نكرده است
▪ آنها كاری نمی توانند انجام دهند. فقط می گویند تو را می خواهیم و به هیچ طریقی نمی خواهند من را از دست بدهند. من برای مدیر الشباب مثل پسرش می مانم و هر روز زنگ می زند كه باید بیایم و جای من را خالی نگه داشته اند.
● هنوز با الشباب قرارداد داری
▪ بله، من یك سال دیگر بازیكن الشباب هستم و مدیر باشگاه می گوید تحت هیچ شرایطی ITC تو را صادر نمی كنیم و باید برگردی امارات. آنها قصد شكایت از پرسپولیس را دارند و اگر تا به امروز هم از پرسپولیس شكایت نكرده اند به خاطر من بوده است.
● چرا از پرسپولیس شكایت می كنند
▪ چون من بازیكن پرسپولیس هستم و آنها با الشباب مذاكره كردند و شرایط حضورم را در امارات باید خود آنها مهیا می كردند.
● مگر باشگاه پرسپولیس می توانست مشكل تو را حل كند
▪ بله می توانست. من دانشجوی زبان انگلیسی هستم و می توانستند كارم را درست كنند ولی باشگاه پرسپولیس كم كاری كرده است.
● با مسئولان پرسپولیس صحبت كردی
▪ نه، نتوانسته ام پیدایشان كنم. اما پرسپولیسی ها باید دنبال كار من باشند چون به سود خودشان هم خواهد بود. من با پرسپولیس قراردادی نداشتم و به دلیل اینكه به پرسپولیس علاقه داشتم قراردادم را با پرسپولیس تمدید كردم تا به باشگاه پول برسد اما بعضی ها می گویند اولادی به پرسپولیس خدمت نكرده است. من كاری كه می توانستم را انجام دادم اما پرسپولیس برای مشكل من هنوز كاری نكرده است و در بلاتكلیفی مانده ام.
● می دانی پول دنیزلی بستگی به قرارداد تو با الشباب دارد
▪ بله، این را خوب می دانم. من از رسیدن پول الشباب به پرسپولیس راضی هستم اما زمانی پول به پرسپولیس می رسد كه من بروم. فعلا كه هم من و هم پرسپولیس بلاتكلیف هستیم.
● جریان حضورت در تیم های نظامی چیست
▪ تا باشگاه الشباب ITC من را صادر نكند در هیچ تیمی نمی توانم بازی كنم. من بازیكن الشباب هستم و آنها باید برایم تصمیم بگیرند. من تمام سعی ام را می كنم تا به الشباب برگردم چون خودم هم دوست دارم در این تیم بازی كنم.
● چند درصد امیدواری
▪ پنجاه پنجاه اما اگر پرسپولیس بخواهد مشكلم حل می شود.
● خیلی ها اعتقاد دارند كه لیگ امارات ضعیف است، نظر تو چیست
▪ خیلی از آسیایی ها لیگ امارات را بهترین لیگ آسیا می دانند. با حضور بازیكنان سرشناس این لیگ بین المللی شده است. تیم های امارات تا نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود می كنند. مگر می شود این لیگ ضعیف باشد.
اما كار ما در لیگ امارات سخت است چون تیم دو بازیكن خارجی دارد و همه كارشناسان نگاهشان به این دو بازیكن است. بازیكنان ایرانی كار خیلی مشكلی پیش رو دارند.
● از حضور در لیگ امارات راضی هستی
▪ خیلی زیاد. بهترین انتخاب زندگی ام حضور در الشباب بود. وقتی در پرسپولیس بودم احساس می كردم در حال افت هستم. مدام به مو، خط ریش، بند كفش و... گیر می دادند. اما در امارات متوجه شدم كه فوتبال هیچ ربطی به این چیز ها ندارد و در امارات هر روز بهتر از گذشته كار كردم.
● الشباب چطور تیمی است
▪ وقتی به الشباب رفتم تیم نهم بود، اما در ۱۰ بازی كه حضور داشتم فقط یك بازی را باختیم. الشباب در كورس قهرمانان حضور داشت. به نظر خودم بد كار نكردم، هواداران تیم زیاد شده اند. امسال هم می خواهیم در كورس قهرمانی باشیم.
● نظرت در مورد زیادتر شدن بازیكنان ایرانی در لیگ امارات چیست
▪ حضور ایرانی ها در لیگ امارات نشان می دهد كه ما كار خود را خوب انجام دادیم. آنها از بازیكنان ایرانی رضایت كامل دارند و به بازیكنان ایرانی به چشم یك گنج نگاه می كنند.
● ارتباط تو با ایمان مبعلی چطور است
▪ عالی، یكی از بهترین دوستان من است. ایمان مهره كلیدی الشباب است و ارزش پاس های او را من می دانم.
● مربی تیمتان هم كه برزیلی است.
▪ بله آقای رنه مربی ما است و چیز های زیادی از این مربی یاد گرفته ام. او من را در زمین آزاد گذاشته است و همین كار او باعث شده از بازی در الشباب لذت ببرم.
علی خماند
منبع : روزنامه شرق


همچنین مشاهده کنید