سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

جبران می کنیم


جبران می کنیم
حسین بادامكی در اولین حضورش با پیراهن پرسپولیس رودرروی تیمی ایستاد كه شش سال برای آن بازی كرده بود و همواره جزء اركان اصلی آن به حساب می آمد. روز شنبه در بازی افتتاحیه لیگ ششم بادامكی در تیم بازنده پرسپولیس یك مهره انگشت نما بود و با گلزنی در آن دیدار نوید روزهای خوشی برای آینده داد، مهره ای كه شاید در روزهای آینده برای سرخپوشان پایتخت كارگشا باشد و در فینال جام حذفی برگ برنده مصطفی دنیزلی به حساب بیاید.
مصاحبه با بادامكی را در زیر می خوانید:
● بازی اول با پیراهن پرسپولیس چطور بود
▪ بازی خوبی بود. با توجه به اینكه بازی اول مان در لیگ بود و شرایط آرمانی نداشتیم بازی بدی انجام ندادیم و تنها ابومسلم از موقعیت هایش استفاده كرده و برنده شد.
● با وجود آنكه پرسپولیس باخت هواداران خیلی هم ناراضی نبودند
▪ درست است. تیم ما خوب بازی كرد. ما در ساختار دفاعی مشكل داشتیم و علت اصلی گل خوردنمان این بود احتیاج به زمان داریم تا این ضعف ها را برطرف كنیم طبیعتا زمان می برد تا تیم كامل تری شویم و بازی های بهتری ارائه كنیم.
● فكر می كنی علت اصلی باخت پرسپولیس چه بود
▪ همانطور كه گفتم به عنوان بازی اول بازی بدی نبود. ما در این بازی زمان هایی را از دست دادیم و در همین زمان ها بازی و نتیجه را به حریف واگذار كردیم. مطمئنا در بازی برگشت این نتیجه را جبران می كنیم و ابومسلم را شكست می دهیم.
● تو در تیم بازنده پرسپولیس مهره انگشت نمایی بودی. دلیل خوب بازی كردنت آشنایی با فضای ورزشگاه و جو مشهد بود یا اینكه فكر می كنی در بقیه بازی ها هم این طوری بازی كنی
▪ من همیشه تلاشم را می كنم. درست است كه فضای ورزشگاه و شرایط بازی با ابومسلم در بازی ام تاثیر داشت اما من هم مثل بقیه بازیكنان پرسپولیس سعی در موفقیت تیم مان دارم. هر بازیكنی روز خوب و بد دارد و من همیشه سعی می كنم در روز خوبم باشم.
● در بازی با ابومسلم حداقل در نیمه اول، پرسپولیس مهاجم نوك نداشت و به نظر می رسید همه مهاجم كاذب بودند. فكر نمی كنی این شیوه و تاكتیك كار گلزنی پرسپولیس را سخت تر كرده بود
▪ این تصمیم كادر فنی بود. بعد از بازی هم مربیان از شیوه بازی ما راضی بودند و فكر نمی كنم كه این تصمیم در امر گلزنی ما خیلی تاثیرگذار بوده باشد. من هم در پست هافبك نفوذی بازی كردم، البته كمی عقب تر ولی سعی می كردم در حملات شركت كنم و در محوطه جریمه ابومسلم برای گلزنی حاضر باشم.
● چطور شد كه به ابومسلم گل زدی و آن حركت بعد از گل...
▪ ابومسلم تیم سابقم بود. دوست داشتم كه در این بازی گل بزنم و خوشحالم كه اولین گلم را با پیراهن پرسپولیس ثبت كردم. اما از طرفی ناراحت بودم كه به ابومسلم گل زده ام. بعد از گل هم نمی خواستم خوشحالی كنم و وقتی بازیكنان به طرفم آمدند اجازه ندادم آن جشن كوچك برپا شود.
● برخورد تماشاگران ابومسلم با تو چطور بود
▪ من شش سال در ابومسلم بازی كرده ام و همیشه دوستش داشته ام. تماشاگران ابومسلم هم در روز بازی برخورد بدی با من نداشتند و من هیچ چیز بدی از آنها ندیدم.
● درباره بازی فینال جام حذفی چه نظری داری حتما می دانی كه سپاهان تفاوت های عمده ای با ابومسلم دارد
▪ صددرصد همین طور است. سپاهان تیم خطرناكی است و البته ما هم بازی به مراتب بهتری نسبت به دیدار با ابومسلم انجام می دهیم. مطمئن باشید روز چهارشنبه چهره دیگری از پرسپولیس می بینید. ما فقط به قهرمانی در جام حذفی فكر می كنیم و حتما آن را به دست می آوریم.
● تو با ابومسلم در این جام حذفی بازی كردی. برای بازی كردن تو در فینال مانعی وجود ندارد
▪ نه فكر نمی كنم منعی داشته باشد. در تركیب سپاهان هم چند بازیكن جدید حاضرند كه فصل گذشته با تیم های دیگری در جام حذفی بازی كرده اند.
● و بالاخره اینكه قول می دهی در فینال هم گل بزنی
▪ من تمام تلاشم را می كنم تا ببینم چه پیش می آید.
منبع : روزنامه شرق


همچنین مشاهده کنید