سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

هر مربی غیر از آنچلوتی، مرا نیمکت نشین می کرد


هر مربی غیر از آنچلوتی، مرا نیمکت نشین می کرد
● انتقادات
«وقتی از خانه راهی محل تمرین می شوم و سپس به خانه بازمی گردم، هیچ احساس خوبی ندارم. اینجا ایتالیا است؛ كشوری لبالب از تضادها و موارد مثبت و منفی. وقتی یك بازیكن دچار افت می شود، به بدترین نحو مورد انتقاد قرار می گیرد.
مطمئن باشید تمام بازیكنان آماده پذیرش صحبت های منتقدان و بهبود عملكرد خود هستند. نوشته های مطبوعات باعث نگرانی ودل شكستگی من نمی شود. شخصاً برای رسیدن به اوج آمادگی تلاش می كنم. در این مقطع اعتماد به نفس، حلال مشكلات است.»
● میلان
«اول خانواده، سپس دوستان و در ادامه میلان. برای مربی و همتیمی هایم احترام زیادی قایل هستم. هر مربی غیر از آنچلوتی، مرا نیمكت نشین می كرد اما او اعتماد كرد و در حد توان جواب محبت هایش را دادم. همتیمی هایم نیز دلگرمی ایجاد می كنند. قبل از بازی مقابل كیه وو راجع به بازیكنان داخل زمین صحبت می كردیم كه ناگهان كاكا و سیدورف مرا شرمنده كردند! آنها خواهان حضور من در میدان شدند. برای یك مهاجم هیچ چیز به اندازه اعتماد بازیكنان امیدبخش نیست. با انگیزه رقم زدن روزهای طلایی، قراردادم را تمدید می كنم.»
● گیلا و شوا
«هنوز زود است مرا با او مقایسه كنید. شوا سلطان گلزنی میلان بود؛ حال آنكه من تنها دومین سال حضور در باشگاه را سپری می كنم. افسوس نمی خورم، زیرا تلاش لازم را انجام دادم. هنوز جوانم و راه زیادی پیش رو دارم. اگر روزی بگویند «گیل» عضو طلایی میلان بود، خوشحال خواهم شد.»
● گل ها
«وقتی گل نمی زنم نیز آرامش دارم اما جو ایجاد شده كمی فشار وارد می كند. گلزنی برای یك مهاجم ضروری است. هنگام حضور در پارما بارها دروازه رقیبان را گشودم. هم اكنون اعتماد به نفس فوق العاده ای دارم.»
● تهاجم
«وقتی گل نمی زنید زیر تیغ انتقادات قرار می گیرید. خط حمله ما آنقدرها هم ضعیف نیست. زوج های مختلفی را كنارم دیدم كه جالب توجه نیست. بازی در خط حمله را دوست دارم و اصلاً مهم نیست چه كسی مرا یاری می كند.»
● سری A و لیگ قهرمانان
«نمی توانید بگویید لیگ قهرمانان مهمتر است. در هیچ یك از ۲ جبهه كار آسانی پیش رو نداریم. تاكنون امتیازهای زیادی از دست داده ایم اما مسلماً جبران خواهیم كرد. داوران گاهی اوقات به ضرر ما سوت زده اند، با این وجود مسأله اهمیت چندانی ندارد. اگر گل من مقابل پالرمو پذیرفته می شد...»
«گیلاردینو » در گفت و گو با كانال میلان
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید