پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

دوست داشتم چلسی را بدون مورینیو هم می دیدم


دوست داشتم چلسی را بدون مورینیو هم می دیدم
پیتر كنیون می گوید چلسی در راه سبقت گرفتن از منچستریونایتد و به دست آوردن عنوان بزرگترین باشگاه فوتبال جهان است. این گفته وی در حالی است كه ۲ تیم، امروز دیدار مهمی را در لیگ برتر برگزار می كنند.مدیر اجرایی آبی های لندن همچنین افزود: «باید در آینده استمفوردبریج را ترك كنیم. هدف ما این است كه در سال ۲۰۱۴ به عنوان باشگاه فوتبال شماره یك دنیا شناخته شویم اما كاملاً واضح است كه برای دستیابی به این هدف باید تلاش فراوانی داشته باشیم و بدانیم در حال حاضر در چه جایگاهی حضور داریم و با طی یك پروسه كامل و از قبل برنامه ریزی شده خود را به هدف نزدیك كنیم.»
«كریستیانو رونالدو» بازیكن یونایتدها هم در اظهارنظر خود درباره تیم چلسی می گوید: «اگر خوزه مورینیو، سرمربی چلسی این تیم را ترك می كرد، بدون شك انسجام آنها به هم می ریخت و نظم كل تیم از هم گسیخته می شد. رونالدو درباره مورینیو می گوید: «او یك مربی طراز اول جهانی و بسیار باهوش است كه یك پرتغالی هم می باشد.»
رونالدو در ادامه می افزاید: «خیلی دوست داشتم چلسی بدون مورینیو را هم می دیدم. شاید آنها بدون مورینیو از عهده كسب این نتایج عالی برنمی آمدند.» یونایتدی ها امروز در ورزشگاه خانگی خود (اولدترافورد) میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی چلسی هستند. این دیدار مهم در حالی صورت می گیرد كه یونایتدی ها در این فصل با كسب نتایج بسیار عالی توانسته اند در صدر جدول رقابت ها قرار گیرند.
رونالدو معتقد است با در نظر گرفتن این شرایط منچستر خیلی از فصل گذشته قوی تر شده است و فوتبال زیبا و روان تری را ارایه می دهد و این در حالی است كه چلسی حركت رو به جلویی نداشته و حتی شاید به عقب هم حركت كرده است.هافبك پرتغالی منچستری ها می گوید: «آبی ها تقریباً در همان جایگاه فصل گذشته خود قرار دارند. با وجود اینكه بازیكنان بزرگ دیگری مانند آندری شوچنكو و میشاییل بالاك به ستاره های این تیم اضافه شده اند، نتوانسته اند به برتری مطلق نسبت به دیگر تیم های حاضر در رقابت ها داشته باشند. آنها باید تلاش بیشتری برای انجام بازی های بهتر و بردن دیدارهایشان انجام دهند و این طور كه مشخص است فقط به اندازه همین مقدار تلاش می كنند. در این فصل رقابت اصلی بین ما و چلسی خواهد بود اما بازی با چلسی حرارت و گرمای دربی مقابل آرسنال و لیورپول را ندارد.»
پیتر كنیون همچنین معتقد است نتیجه بازی حساس روز یكشنبه ممكن است در سرنوشت قهرمان نیم فصل رقابت ها تأثیر فراوانی داشته باشد اما قطعاً باید برای تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ برتر امسال، تا انتها همه بازی ها را تماشا كرد و این بازی نمی تواند از هم اكنون قهرمان رقابت ها را تعیین كند.
وی ادامه داد: « بازی قطعاً آن طور كه ما و بقیه رسانه ها سعی در جلوه دادن این بازی به عنوان دیداری سرنوشت ساز برای قهرمانی از آن هستیم ، تعیین كننده نیست و همه می دانیم هنوز راه زیادی تا پایان فصل وجود دارد.
كنیون كه همواره با تیم و بازیكنان در ارتباط مستقیم است، می گوید: «من فكر می كنم چلسی امسال از تیم ۳ سال گذشته ما بهتر و قوی تر به نظر می رسد. تیم ما هنوز به انسجام كامل و قدرت حقیقی خود در این فصل نرسیده است و مطمئنم هیچ كس تاكنون در این مرحله از فصل، بازی های خوب ما را ندیده است؛ چرا كه هنوز جای فراوانی برای كار كردن داریم و باید از پتانسیل های فراوان خود استفاده كنیم.»اما دروازه بان بزرگ هلندی منچستریونایتد با كنیون درباره این دیدار خاص موافق نیست و معتقد است این بازی مهمترین بازی فصل است.
ادوین ون درسار می گوید: «این دیدار واقعاً مهم و تعیین كننده است. باید همه تلاشمان را انجام دهیم. وقتی در فصل گذشته در شرایط میزبانی روبروی آنها قرار گرفتیم ۱۰ امتیاز عقب بودیم اما در حال حاضر ۳ امتیاز از آنها جلوتر هستیم، پس بدون شك در شرایط بهتری قرار داریم؛ مطمئن هستم همه تیم ها و بقیه سران باشگاه و هواداران آنچه روز سه شنبه گذشته مقابل سلتیك اتفاق افتاد را فراموش خواهند كرد و حواس خود را بر روی این دیدار متمركز می كنند. ما توان این را داریم كه با تمركز كافی، آبی های لندن را با شكست بدرقه كنیم و با قدرت بیشتر گام های محكمی به سوی قهرمانی این فصل لیگ برتر برداریم.»
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید