سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا


سال ۲۰۰۶، سال جدائی


سال ۲۰۰۶، سال جدائی
سال ۲۰۰۶، برای موسیقی سال خوبی بود، فروش نوارهای موسیقی در سرتاسر جهان رکوردشکن بود و تسخیر بازار فروش اینترنتی موسیقی توسط کمپانی های بزرگ باعث سود چندصد میلیون دلاری این کمپانی ها شد، اما این سال پر از جدا شدن ستاره های موسیقی بود، البته از همراهان خود در زندگی خصوصی. سال ۲۰۰۶ سال طلاق بود چرا که در این سال؛
▪ ویتمن هیوستون بعد از هجده سال از بابی براون جدا شد. آنها را عاشق ترین زوج موسیقی دنیا می دانستند.
▪ کیدراک و پاملا آندرسون کمتر از سه ماه زندگی مشترک را با هم تجربه کردند. زمانی که آنها ازدواج کردند یکی از شاهدان ازدواج به خبرنگاران گفته بود؛ «پاملا معتقد است که تا آخر عمر همراه کیدراک خواهد بود.»
▪ امینم خواننده مشهور رپ به عنوان یک مرد خانواده شناخته می شد اما او با طلاق دادن همسرش کیم نشان داد که خیلی هم مرد خانواده نیست.
▪ شریل کرو قرار بود همسر مشهورترین قهرمان دنیای دوچرخه سواری لانس آرمسترانگ شود اما تنها یک هفته پس از اعلام نامزدی آنها، این زوج از هم جدا شدند.
▪ تراویس بارکر از شانا مواکلر جدا شد، این زوج با هم کار می کردند و به نظر می رسید کاملاً با هم هماهنگ هستند. علت طلاق آنها به صورت رسمی اعلام نشد. اما براساس گفته های برخی نزدیکان آنها علت طلاق دعوای این دو در مورد یکی از آهنگ های آلبوم جدید آنها بوده است.
▪ جان بون جوی پس از سال ها شلوغ کردن و ایجاد اخبار حاشیه یی در چند سال اخیر زندگی نسبتاً آرامی را گذرانده بود اما خبر جدایی او از کیت ریچاردز و حواشی که این جدایی ایجاد کرد نام او را مجدداً در رسانه های جنجالی بر سر زبان ها انداخت.
▪ هیتر همسر پل مک کارتنی با جدا شدن از همسر شصت وچهار ساله اش نشان داد که بالاتر رفتن سن هم باعث کم شدن اختلاف ها نمی شود.
▪ کارمن الکترا گفته بود که همسرش دیو ناوارو بهترین گیتاریست جهان است اما احتمالاً نظر او پس از جدایی از وی تغییر کرده است.
▪ برخی روزنامه های استرالیا مدعی شدند که هیلاری داف و همسرش جوئل مدن پس از یک بزن بزن اساسی از هم جدا شده اند، اما این دو این خبر را تکذیب کردند. هرچند از هم جدا شدند.
▪ لیشیا پس از جدایی از همسرش پیتر اعلام کرد که در آلبوم جدیدش تمام مراحل ازدواج و سپس طلاقش را توصیف خواهد کرد.
منبع : روزنامه اعتماد


همچنین مشاهده کنید