چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا

سنگ آهک


سنگ آهک
چنانچه این سنگ به صورت پودر باشد خروج انرژی خاص و تعدادی از مدارات لایه ی مغناطیسی درونی آن باعث سوزش چشم و بینی می شود اما در حالت سنگ بودن، این اثرات بسیار ناچیز بوده و به هیچ عنوان چشم نمی سوزد.
● فوائد آن شامل:
▪ درمان تیک های عصبی و درد زانو
▪ درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی
▪ درمان انواع جوش های پوستی بدن
▪ آرام بخشی
● درمان تیک های عصبی و درد زانو
▪ طریقه استفاده:
ـ جهت درمان تیک های عصبی:
یک قطعه از آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب بگذارید و سپس به مدت داخل یک لیوان آب سرد گذاشته و پس از آن سنگ را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و آب را نیز بنوشید.
ـ جهت درمان زانو درد:
پس از برداشتن سنگ از داخل آب، یک تکه پارچه ی نخری آبی و یا سفید رنگ را آغشته به آب داخل لیوان نموده و بر روی محل درد زانو قرار داده و سنگ را نیز بر روی چشم سوم خویش بگذارید. چنانچه این روش را در آفتاب انجام دهید بهتر اثر می کند. (البته گاه درمان قطعی و کامل انجام نمی شود که ممکن است به کارفرمای فرد باشد).
همچنین درمان باید تا زمانی ادامه یابد که شما احساس گرما داشته باشید( در سنگی که بر روی چشم سوم خویش قرار داده اید).
● درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی مفید
▪ طریقه استفاده:
همیشه یک قطعه از این نوع سنگ را به همراه داشته و بر روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید.
● درمان انواع جوش های پوستی بدن
▪ طریقه استفاده:
مقداری ماست شیرین و کمی پودر سدر و کمی آب لیمو ترش تازه و یا آبلیمو را با یکدیگر مخلوط نموده و یک قطعه سنگ آهک ضدعفونی شده را به مدت ده دقیقه داخل آن بگذارید و سپس سنگ را خارج نموده و این موراد بر روی محل جوشهای پوستی بمالید و پس از گذشت پانزده دقیقه با آب ولرم محل را بشویید.
جهت بهبودی سریعتر، بجای آبلیمو از میوه های طالبی، خیار، هلو و یا زردآلو نیز می توانید استفاده کنید. همچنین بهتر است در این مدت از مواد شیمیایی استفاده نگردد و مواد نیز حداقل دومتر با اشیاء فلزی فاصله داشته باشد.
● آرام بخشی
این سنگ دارای نیروئی است که دارای حرکت ملایم و آرام بخش بوده و گرمای بسیار ملایمی را ساطع می کند که باعث می شود تا انرژ ی های موجود در مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن انسان ها دارای حرکت آرام گردند.
▪ طریقه استفاده:
جهت آرامش کافیست یک قطعه از این نوع سنگ را به مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در محلی آرام دراز بکشید.
هنگامی که این نوع سنگ بر روی چشم سوم فرد قرار گیرد به رنگ های سرد آبی و سبز دیده می شود و باعث آزاد شدن انرژی های آرامبخش و انرژی زا گشته و چون بسیار حساس می باشند، بر روی مدارات اطراف بدن انسان ها اثر گذاشته و گاه نیز بی تاثیر بوده و همچون یک آینه این نوع انرژی ها را انعکاس می دهند.
ـ توصیه :
۱) افراد مبتلاء به بیماریهای دیابت، سرطان خون و ریه از لمس نمودن و یا قرار دادن این سنگ در هاله ی خویش اجتناب نمایند چرا که مضر است. از علائم آن سردرد و حالت گیج و منگ شدن می باشد.
۲) سنگ آهک بسیار حساس است و نباید در کنار فلزات قرار گیرد.
منبع : سازمان آموزش و پرورش استان خراسان


همچنین مشاهده کنید