پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

گشت‌و‌گذاری در وب - معرفی سایتهای دیدنی


گشت‌و‌گذاری در وب - معرفی سایتهای دیدنی
● ماشین حساب www.calcoolate.com
این ماشین كارآمد علاوه بر انجام عملیات معمول، قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی (acos ،asin ،atan ،tan ،cos ،‌sin)، جذرگیری، لگاریتم‌گیری، تغییر مبنا و پشتیبانی از هر دو واحد رادیان و درجه در محاسبات مثلثاتی را دارد. همچنین در قسمت convert این سایت ابزار جامعی برای تبدیل واحد گنجانده شده است.
تبدیل واحدهای طول، سرعت، دما، وزن، حجم، مساحت و ارزی (پولی) به آسانی در این سایت امكان‌پذیر است.
● پانزده‌ آنتی‌ویروس http://virusscan.jotti.org
منطقی است كاربران هیچ‌گاه بیش از یك آنتی‌ویروس روی كامپیوتر خود استفاده نكنند، اما مطمئناً بی‌خیال‌ترین كاربران هم به مقایسه نتایج احتمالا‌ً متفاوت آنتی‌ویروس‌ها در اسكن فایل‌های آلوده كنجكاو هستند؛ مخصوصاً اگر این عملیات بدون نیاز به نصب و پیكر بندی هیچ بسته نرم‌افزاری و تنها از طریق یك سایت و فقط در عرض چند ثانیه امكان‌پذیر باشد.
● تبدیل عكس به متن www.text-image.com
شاید نرم‌افزار‌هایی را دیده باشید كه عكس را به متن تبدیل می‌كنند. این سایت هم دقیقاً همین كار را انجام می‌دهد؛ البته با سرعت پردازش، تبدیل و كیفیت عالی! این عكس‌های متنی علاوه بر جلوه جالبی كه دارند بسیار كم‌حجمند.
جدیداً استفاده از این قالب به عنوان آرم و لوگو بسیار رایج شده است. البته این عكس‌های متنی فقط كاربرد تجاری ندارد و شما هم می‌توانید از این ابزار رایگان به راحتی برای تبدیل تصاویر استفاده كنید.
● تبدیل ارز www.xe.com/ucc/uss
برای آگاهی از ارزش واحد پول كشورهای مختلف، مقایسه‌های ارزی بین تمام واحدهای رایج، انجام محاسبات مربوط به تبدیل مقداری از یك واحد به واحد دیگر، و اطلاعاتی از این قبیل می‌توانید از مبدل واحد‌های ارزی این سایت استفاده كنید.
● امضای دیجیتال http://services.nexodyne.com
این ابزار بسیار كوچك كه با عنوان E-Mail Icon Generator معرفی شده است، تنها با یك كلیك برای E-Mail address های شما آیكون (ICON) می‌سازد.
مهم نیست در چه سرویس‌دهنده‌ای حساب كاربری دارید. چون لوگوی ۲۵ سرویس‌دهنده معروف در این سایت موجود است.
كافی است شناسه (ID) خود را وارد كنید، از منوی موجود سرویس‌دهنده ایمیلتان را انتخاب نمایید و كلید Generate را فشار دهید. می‌توانید از این آیكون به عنوان یك امضای دیجیتال در اسناد و ایمیل‌هایتان استفاده كنید.

● آموزشگاه آنلاینCSS
www.westciv.com
در این سایت آموزش جامع و كاملی در مورد CSS در قالب یك E-book آنلاین در پنج فصل، همراه با فهرست موضوعی مقالات هر فصل و ارائه لینك مستقیم برای تمام مقالات موجود در فهرست برای دسترسی آسان و انتخابی، ارائه شده است.
● رنگ‌ساز آنلاین
http://wellstyled.com/tools
رنگ‌ها همواره به عنوان اولین و مهم‌ترین فاكتور جلوه بصری هم در دنیای حقیقی و ملموس و هم در عالم مجازی و پرمخاطب امروزی مطرح بوده و هستند.
این رنگ‌ساز آنلاین می‌تواند رنگ‌های مختلف را در درجاتی متنوع، از روشن‌ترین حالت تا تیره‌ترین درجه را به شما نشان دهد.
تركیبات رنگی مختلف مورد نظر شما را برای مقایسه دقیق‌تر به صورت چندتایی، در كنار هم نمایش دهد و بسیاری امكانات دیگر كه شما را در رسیدن به رنگ مورد نظرتان برای طراحی وب‌سایت و محصولات نرم‌افزاری و حتی رنگآمیزی منزل، محل كار و ... یاری رساند.
كاوه مهدی‌زاده‌
منبع : ماهنامه شبکه


همچنین مشاهده کنید