جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ / Friday, 19 January, 2018

فورست ویتاکر


فورست ویتاکر
<فورست ویتاكر> در مراسم اسكار كه در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ صورت پذیرفت، به عنوان برترین هنرپیشه مرد سال انتخاب شد. او پیش از این نیز بارها جوایز مختلف سینمایی از جمله <گلدن گلاب> و >SAG< را از آن خود كرده بود. ویتاكر علاوه بر سینما در تئاتر و تلویزیون نیز فعال بوده و به كار تهیه‌كنندگی و كارگردانی نیز پرداخته است. در اسكار امسال او با بازی در نقش<عیدی امین>، دیكتاتور معروف اوگاندا در فیلم <آخرین پادشاه اسكاتلند>، توانست این جایزه بزرگ را از آن خود كند.
● زندگینامه
<فورست ویتاكر> در ۱۵ جولای سال ۱۹۶۱ در <لانگ ویو> واقع در تگزاس چشم به جهان گشود. پدرش <فورست ویتاكرجونیور> كارمند اداره بیمه و فرزند فورست ویتاكر رمان‌نویس بود و مادرش <لورا فرانسیس اسمیت>، شغل آموزگاری داشت. مادرش <لورا> در كنار بزرگ كردن و تربیت فرزندان به دانشگاه می‌رفت و توانست دو مدرك دانشگاهی اخذ كند. فورست، دو برادر به نام‌های <كن> و <دیمون> و یك خواهر بزرگ‌تر به نام <دبورا> دارد. وقتی ویتاكر كوچك بود، خانواده‌اش به لوس‌آنجلس نقل مكان كردند و او در مدرسه جدید به تیم فوتبال پیوست و در قسمت دفاع بازی می‌كرد. مدتی بعد ویتاكر عضو تیم فوتبال دانشگاه <پلی‌تكنیك كالیفرنیا> شد، تا این‌كه بالاخره مجبور شد به‌خاطر مصدومیت از ناحیه كمر و ضعیف شدن آن قسمت از بدن، این ورزش را كنار بگذارد. پس از آن او در هنرستان هنرهای زیبای دانشگاه كالیفرنیای جنوبی در رشته موسیقی اوپرا پذیرفته شد و بعد به گرایش نمایش روی آورد. در سال ۱۹۸۲ در این رشته فارغ‌التحصیل شد و در همان زمان عضو شعبه استودیوی نمایش لندن در كالیفرنیا شد. او در طول مدت تحصیل برای كسب درآمد و رفع احتیاجات خود به شغل راننده تاكسی روی آورد. معروف است كه او دیگر عادت كرده بود كه شب‌ها افراد مست لایعقل را از كلوپ <هارپ> به خانه‌هایشان برساند. نخستین كارگردانی كه ویتاكر را كشف كرد، از او خواست در فیلم <اوپرای گدایان> آواز بخواند.
● كار حرفه‌ای
اولین كار قابل ملاحظه ویتاكر در عرصه سینما به سال ۱۹۸۲ باز می‌گردد. در آن سال او در كنار هنرپیشگان شناخته شده‌ای كه آن زمان مثل او تازه‌كار بودند، همچون نیكلاس كیج، فوب گیتس و شون پن در فیلم <زمان‌های سریع در بلندی‌های ریجمونت> بازی كرد. پس از آن او در فیلم‌هایی مثل <جوخه>، <صبح به‌خیر ویتنام> و <رنگ پول> ظاهر شد. در سال ۱۹۸۸ فورست در فیلم <پرنده> به كارگردانی <كلینت اسیت وود> نقش موسیقی‌دانی به نام <چارلی پاركر> را ایفا كرد و با این كار خود برنده عنوان بهترین هنرپیشه مرد جشنواره فیلم كن و نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب شد. گفته می‌شود قرار بود ویتاكر كار نویسندگی و كارگردانی فیلم اكشن‌‌ <آلبرت چاق> را انجام دهد ولی به‌خاطر اختلافاتی كه بین او و تهیه‌كننده وجود داشت ویتاكر این پروژه را رها كرد.
فورست ویتاكر در دهه نود به تهیه‌كنندگی و كارگردانی روی آورد. او در سال ۱۹۹۱ دستیار كارگردان و تهیه كننده فیلم <خشونت در درهارلم> بود و در سال ۲۰۰۲ تهیه كننده فیلم تلویزیونی>Door to door< با بازی <ویلیام میسی> بود كه برنده جایزه شد. ویتاكر در سال ۱۹۹۳ اولین فیلم خود را با نام <ركاب‌دار> كارگردانی كرد كه درباره خشونت‌های داخل شهری بود. درسال ۱۹۹۵ فیلم <در انتظار دم برآوردن> را كارگردانی كرد و در سال ۲۰۰۴ كارگردان فیلم كمدی رمانتیك، <اولین فرزند دختر> بود. سال ۲۰۰۶ سال پركاری برای فورست ویتاكر بود. در این سال او در سریالی تلویزیونی به نام <محافظ> در نقش ستوان <یان كاوانوف> به ایفای نقش پرداخت. یك پلیس با فشارهای روحی شدید كه بسیار مورد توجه سینمادوستان قرار گرفت. در پاییز سال ۲۰۰۶ ویتاكر در فیلم>ER< ظاهر شد. او در نقش مردی بود كه با یك سرفه ساده به بیمارستان مراجعه كرد ولی این بیماری سطحی به‌خاطر تشخیص غلط پزشكان در نهایت به سكته مغزی و فلج ناشی از آن انجامید. همین موضوع سبب شد كه او از پزشكان به شدت خشمگین شود. در همین سال، او در كنار <جیمی فاكس> در فیلم ویدئویی <زندگی در آسمان> ظاهر شد.ویتاكر به‌خاطر بازی در نقش <عیدی امین> در فیلم <آخرین پادشاه اسكاتلند> كه آن نیز در سال ۲۰۰۶ فیلمبرداری شد، مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست جایزه بهترین هنرپیشه را از سوی مراكزی همچون منتقدان فیلم نیویورك، اتحادیه منتقدان فیلم لوس‌آنجلس، هیئت ملی فیلم و اتحادیه منتقدان پخش فیلم به دست آورد. در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۰۷ او جایزه بهترین هنرپیشه مرد جشنواره گلدن كلاپ و در روز ۲۸ ژانویه ۲۰۰۷ جایزه صنف‌ هنرپیشگان سینما را نصیب خود كرد. ویتاكر برای بازی در این نقش تحقیقات مفصلی به عمل آورد، كتاب‌های بسیاری درباره عیدی امین، دیكتاتور اوگاندایی مطالعه كرد، چندین فیلم مستند درباره زندگی و روحیات او دید و با دوستان و خانواده امین از نزدیك ملاقات كرد. او لهجه شرق آفریقا را كاملا فرا گرفت و زبان <سواهیلی> را كه در طول فیلم به خوبی با آن صحبت می‌كند، آموخت.
● زندگی خانوادگی
<فورست ویتاكر> در سال ۱۹۹۶ در ۳۵ سالگی با <كیث ویتاكر> همكار بازیگر خود ازدواج كرد. آنها دو دختر به نام‌های <سونت> و <ترو> دارند. آنها از ازدواج‌های قبلی خود یك پسر به نام <اوشن> و یك دخترخوانده به نام <اوتم> دارند. ظاهر به یادماندنی فورست به‌خاطر نوع خاص چشم اوست كه باید گفت یك حالت مادرزادی است و از بدو تولد به همین صورت بوده. فورست ویتاكر انسانی ورزشكار و ورزیده است. او در رشته كنگ‌فو و در ورزش كاراته صاحب كمربند مشكی است ولی با وجود درشتی جثه جالب است بدانید كه او یك گیاهخوار بوده و به تازگی یك رستوران غذاهای خام و گیاهی با نام <طعم الهه> در غرب لوس‌آنجلس افتتاح كرده است.
● آخرین پادشاه اسكاتلند
در فیلم <صبح به‌خیر ویتنام>، فورست ویتاكر یك سرجوخه بشاش بود. در <رنگ پول> یك كلاهبردار سطح پایین بود و در <بازی گریه‌آور> در نقش یك سرباز اسیر انگلیسی ظاهر شد. او نقش‌های بزن بهادری مثل فیلم روح سگ تا نقش‌های كلاس بالایی همچون فیلم، Pret a porter را بازی كرده است ولی باز نقش او با همیشه تفاوت داشت؛ نقش عیدی امین، دیكتاتور آفریقایی در فیلم <آخرین پادشاه اسكاتلند> نقشی بود كه او را به سطح برترین‌های سینمای دنیا رساند و برنده اسكار كرد. هر چند كه او تقریبا هر نوع نقشی را بازی كرده بود ولی این نقش برای او تازگی خاصی داشت. او در زمان فیلمبرداری این فیلم در مصاحبه‌ای با <ساندی مورنینگ> می‌گوید: این نقش خیلی غیرعادی و جدید است. هنوز هم دارم سعی می‌كنم به آن عادت كنم. می‌فهمید چی می‌گویم؟ خیلی دوستش دارم. ویتاكر با آرامشی بزرگوارانه كه در هالیوود كمیاب است، از كارش سخن می‌گوید. موضوعی كه بیش از هر چیز در او جلب توجه می‌كند، انسانیت ذاتی اوست. او می‌گوید <نمی‌گویم آدمی خاكی هستم، ولی سعی می‌كنم از حد خودم فراتر نروم و بلندپرواز نباشم. سعی می‌كنم نجیب باشم و انسان بهتری شوم. نمی‌دانم می‌توانم یا نه؟>
● گفـتـگـــو پس از اسكار
هر ساله پس از اتمام مراسم اسكار برندگان در اتاق جمع می‌شوند تا از آنها عكس‌های ویژه گرفته شود. خبرنگاران نیز از این فرصت استفاده كرده و به آن‌جا می‌روند تا با آنها مصاحبه به عمل ‌آورند. در این‌جا بخشی از مصاحبه با ویتاكر را می‌خوانید:
- سلام فورست، مباركه.
_ متشكرم.
- بالاخره شب جادویی رسید. در مصاحبه قبلی گفتی باید نوعی انسانیت در وجود عیدی امین پیدا كنی و وقت زیادی را صرف این موضوع كردی. تو در یك دیكتاتور ظالم و قاتل چه‌چیزی را یافتی؟
_ خب، من سعی كردم بفهمم وقتی بچه بود، چه بر او گذشته است. او در مزرعه نیشكر كار می‌كرد. پدرش او را رها كرد. بعد كم‌كم زندگی او جنبه‌های تیره‌تر خود را به ما نشان‌ داد و توانستیم تا حدودی درك كنیم چطور این كودك كه شادمانه در مزرعه می‌دوید به مرحله‌ای می‌رسد كه مردم او را به چشم یك هیولا می‌نگرند.
- تو انسان نرم‌خویی هستی. آیا بازی در نقش یك انسان ستمگر بر روحیه خودت تاثیر منفی نگذاشت؟
_ می‌دانید من نقش او را بازی نمی‌كردم كه از دست او دیوانه شوم، من خود او شدم، ولی در مواردی مثل فیلم <پرنده> یا فیلم‌هایی كه باید در آن نقش یك انسان معتاد را بازی می‌كردم برایم سخت‌تر بود. این افراد از زندگی سیر
هستند، ولی عیدی امین زندگی را دوست داشت. ایفای نقش آنها سخت‌تر بود. هر روز صبح باید بیدار شوی و فكر كنی من می‌خواهم زندگی كنم، ولی مجبور باشی طور دیگری نشان دهی.
- شما برای افتتاحیه اكران این فیلم در اوگاندا بودی، بازتاب در آن‌جا چطور بود؟
_ من سه روز پیش آنجا بودم. این فیلم را برای مردم اوگاندا و رییس‌جمهور آن كشور نمایش دادیم. مردم واقعا، آن را پذیرفتند و رییس‌جمهور گفت از این به بعد وقتی قرار باشد درباره آن دوران صحبت كنم، همه را به این فیلم ارجاع می‌دهم. بنابراین این فیلم بازتاب خوبی داشت. آنها می‌گفتند این یكی از مهم‌ترین اتفاقات اوگاندا پس از سال‌های طولانی است.
● كوتاه از زندگی ویتاكـر
- كیث و فورست نخستین‌بار در بوستون و در زمان فیلمبرداری فیلم <رانده شده> یكدیگر را ملاقات كردند.
- آنها در چهارم می سال ۱۹۹۶ در خلیج مونتگو در جامائیكا ازدواج كردند. در این مراسم <اوشن> پسر فورست حلقه ازدواج و <اوتم> دختر كیث دسته‌گل عروس را حمل می‌كردند.
- كیث درباره فورست می‌گوید: وقتی برای اولین بار فورست را دیدم با خود گفتم او مرد نجیب و خوبی است. او مرد خوش برخوردی است و خیلی راحت می‌شود با او دوست شد.
- آنها با داشتن چهار فرزند اوقات فراغت خیلی كمی دارند. ویتاكر با حرفه بازیگری، آهنگسازی و كارگردانی گاه ماه‌ها از لوس‌آنجلس دور است، ولی هر روز تلفنی با همسرش صحبت می‌كند.
- با وجود رقیق‌القلب بودن ویتاكر، چهره ظاهری‌اش سبب شده كه به او لقب بدهیبت‌ترین برنده اسكار را بدهند.


منبع : مجله خانواده سبز

مطالب مرتبط

نمی توانم میان سینما و تلویزیون یکی را انتخاب کنم


نمی توانم میان سینما و تلویزیون یکی را انتخاب کنم
آتیلا پسیانی بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد ۱۳۳۶ تهران است.
ورود او به عرصه هنر به واسطه حضور هنری زنده یاد جمیله شیخی مادرش در این عرصه، رقم خورد. او دانش آموخته هنرهای نمایشی است و در تئاتر، نمایشهای زیادی را کارگردانی کرده است که البته هنوز هم با علاقه این عرصه را دنبال می کند.
پسیانی، طراح صحنه، دستیار کارگردان، بازیگردان و حتی نویسنده بسیاری از آثار هنری بوده است. در آثار سینمایی او می توان به دو زن، آب و آتش، نیمه پنهان، شام آخر، مجردها، کما، عروسک فرنگی، کشتی آنجلیکا، آتش بس، چه کسی امیر را کشت و... و در آثار تلویزیونی می شود به آخرین گناه، زیر تیغ، راه بی پایان، بیداری و... اشاره کرد. پسیانی مشغله های زیادی دارد و شاید به همین دلیل اصلاً اهل گفتگو نیست.
اما پس از مدتی پیگیری، قبول می کند که کمی از خودش و فعالیتهای هنری اش بگوید و این طور شروع می کند: «من درست وقتی ۱۹ ساله بودم، یعنی در سال ۱۳۵۵، به عرصه هنر وارد شدم. از کودکی تحت تاثیر هنرنمایی مادرم، با این فضا آشنا بودم و خودم دوست داشتم در تئاتر نقشی داشته باشم و به همین خاطر علاقه هایم به بازیگری از تئاتر شروع شد و هنوز هم عاشق صحنه ام. به عقیده من آنچه از دنیای پرفراز و نشیب بازیگری قرار است یاد بگیریم، در تئاتر به راحتی در دسترس است. تئاتر فضایی زنده و متفاوت با سینما و تلویزیون دارد. کار کردن در این فضای زنده که با تماشاچی همنفس می شوی، بسیار سخت است؛ چون تماشاچی همان جا می تواند واکنش نشان دهد و این چیزی جز برقرار شدن یک ارتباط دو جانبه پویا بین بازیگر و تماشاچی تئاتر نیست. از همین بابت، تئاتر برای من ارزش بسیاری دارد»
اما از آنجا که پسیانی در سینما هم تجربه های متفاوتی را پشت سر گذاشته، در این مورد از او می پرسم که در ادامه می گوید: «سینما فرصت خوبی است که اندوخته های یک بازیگر به نمایش عمومی گذاشته شود.
من از سال ۶۲ به سینما قدم گذاشتم و البته در آثار بسیاری ایفای نقش کردم، اما از این میان «کشتی آنجلیکا» برایم جایگاه ویژه ای دارد، چرا که در این فیلم با آن تجربه های سنگین، به فرصتهای خوبی برای تثبیت بازیگری ام دست پیدا کردم. هر چند در این سالهای اخیر دیگر سخت می شود نقش متفاوت و جذابی پیدا کرد و سینمای ما گاهی دچار تکرارهای نه چندان دلچسب می شود و این مسأله انتخاب را نه برای من که برای بسیاری از هنرمندان این عرصه سخت می کند. من عقیده ای به منفی و یا مثبت بودن نقش ندارم و نکته مهم در بازیگری برایم تأثیرگذاری و ماندگاری است. کما اینکه در فیلم سینمایی «آتش بس» این اتفاق را تجربه کردم و احساس می کنم در شرایط اکران این فیلم خیلی ها سعی می کردند از کلمات و دیالوگهای روانشناس فیلم استفاده کنند. کلماتی مثل «کودک درون خودت را بشناس» و... احساس کردم که تلاشم نتیجه داشته و تا حدودی آن ارتباط پویا برقرار شده است که از این بابت خوشحالم، هر چند متاسفانه در حال حاضر بسیاری از سینماگران ما به این قضیه توجهی نشان نمی دهند و فقط استفاده از چهره هنری جذاب و گیشه پسند برایشان مطرح است. در حالی که همه عقیده داریم تلویزیون، سینما و همه رسانه های تصویری ما باید به جنبه های ارتباطی و تاثیرگذاری و گاهی آموزشی توجه داشته باشند. اما... بگذریم.»
از آن جا که پسیانی تجربه زیادی در کارهای تلویزیونی از مجموعه ها و سریالهای هفتگی گرفته تا سریالهای مناسبتی مثل ماه رمضان را در کارنامه هنری اش دارد، از او در مورد جایگاه مجموعه های تلویزیونی و البته آخرین کارش «بیداری» می پرسم که این طور ادامه می دهد: «تلویزیون با توجه به حجم گسترده مخاطبان متفاوتش، جایگاه خوبی برای حضور یک بازیگر است، بخصوص اینکه نگاه تلویزیون به موضوعات مختلف با سینما تفاوت دارد. تلویزیون عرصه گسترده ای برای کسب تجربه های مختلف برای یک بازیگر است و من همیشه سعی کرده ام در این فضا تجربه هایی را کسب کنم.
اما در مورد بیداری باید بگویم، تجربه نقش وکیل برای من چندان سخت نبود، بخصوص اینکه در این سریال هنرمندان با تجربه بسیاری در کنار من بودند. اما تلاش کردم از فضای موجود برای همراه کردن مخاطب با قصه استفاده کنم. «بیداری» داستان متفاوتی داشت و این ما (بازیگران) بودیم که به عنوان ایفاگران نقشهای مختلف در این مجموعه باید تفاوتها را به نمایش می گذاشتیم. در مجموعه های تلویزیونی به خاطر زمان طولانی پخش آن هم به صورت هفتگی، خواه ناخواه این همراهی بیننده با مجموعه و حتی همراهی با بازیگران ایجاد می شود و این یکی از مهمترین حسن های رسانه جمعی است. به هر حال «بیداری» هم یک تجربه متفاوت بود.»
از پسیانی می خواهم در مورد آخرین کارهایش بگوید که خاطر نشان می کند: «از آخرین کارهایم می توانم به فیلمهای «سه زن»، «حس پنهان»، «فرزند صبح» و این آخری ها «کنعان» اشاره کنم. همیشه سعی می کنم بهترین کارها را انتخاب کنم، هر چند نمی توانم بین سینما و تلویزیون یکی را برای همیشه انتخاب کنم و دوست دارم در هر دو عرصه فعالیت کنم.»

وبگردی
کشتی قرآن مطلا و واقعیت جامعه
کشتی قرآن مطلا و واقعیت جامعه - خبر «قرآن مطلا» در روزهای اخیر احساسات بسیاری را جریحه­ دار کرده است. اگربه جامعه و واقعیت ­های آن سری بزنیم چه می توانیم بگوییم؟ گیریم که قران مطلا کار درستی است. آیا با توجه به وجود فقط 100 خانوادۀ زیر فقر در جامعه، باز هم باید برخلاف سیره رسول خدا و امیرمومنان(علیهما السلام) آنان را نادیده گرفت و به کاری ازین دست پرداخت؟ در آن صورت، آیا قرآن مطلا با سیره و سنت رسول...
ابعاد حقوقی جدال علی مطهری با آستان قدس
ابعاد حقوقی جدال علی مطهری با آستان قدس - 38 شرکت که جزء بزرگترین کارتل های اقتصادی کشور هستند، متعلق به آستان قدس است. بنابراین آستان قدس کنونی، آستان قدسی نیست که حضرت امام در نامه خود از آن سخن گفته‌اند.
مقایسه بودجه مراکز حوزوی با دانشگاه ها
مقایسه بودجه مراکز حوزوی با دانشگاه ها - به‌جز وزارت ارشاد، هیچ‌یک از این 40 ارگان و نهاد در قبال میلیاردها تومان بودجه‌هایی که دریافت می‌دارند پاسخگو نبوده نیستند.
ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار
ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار - ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی و انفجار
فیلم/ گریه شدید وزیر کار در گفت‌و‌گوی تلفنی با خانواده خدمه نفتکش «سانچی»
فیلم/ گریه شدید وزیر کار در گفت‌و‌گوی تلفنی با خانواده خدمه نفتکش «سانچی» - علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده یکی از خدمه نفتکش «سانچی» اظهار همدردی کرد.
تصاویر هولناک از آخرین لحظات کشتی سانچی
تصاویر هولناک از آخرین لحظات کشتی سانچی - توقف عملیات خنک سازی و مهار آتش در شب گذشته، موجب رسیدن آتش به مخازن سمت چپ کشتی و انفجارهای شدید صبح امروز شد که در نهایت پس از چند ساعت به غرق شدن کامل نفتکش ایرانی انجامید.
عکس خواستگاری کریم انصاریفرد از دختر یونانی با زمرد گرانقیمت
عکس خواستگاری کریم انصاریفرد از دختر یونانی با زمرد گرانقیمت - رسانه های مطرح یونانی با انتشار تصاویری از رابطه عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی - آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند.
چرا حداد و ولایتی بیشتر از 50 شغل دارند؟
چرا حداد و ولایتی بیشتر از 50 شغل دارند؟ - بخشی از تکثر مسئولیت های بعضی چهره‌های سیاسی به بی‌اعتمادی نظام به افراد کارآمد برمی‌گردد و علت دیگر این موضوع، اعتماد غیرمعقول به این افراد است. با این حال این افراد هرچقدر هم که توانمند باشند، از نظر روان شناسی و انسان شناسی در بخشی از مسئولیت های خود ناموفقند.
فیلم نابغه ۱۰ ساله‌ طراح خودرو / قبلی هم انرژی هسته ای کشف کرده بود!
فیلم نابغه ۱۰ ساله‌ طراح خودرو / قبلی هم انرژی هسته ای کشف کرده بود! - فیلم - حسین عطایی ۱۰ سال دارد و در حوزه طراحی مفهومی خودرو فعالیت می کند. او ۶ اختراع ثبت شده دارد، مدرسه نمی رود و از دو شرکت تسلا و ولوو دعوت به همکاری شده است. او مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه است. گفتگوی رضا رشیدپور با نابغه ١٠ساله طراحی خودرو را اینجا ببینید.
تست تصادف سمند در انگلیس / فقط با سرعت 50 کیلومتر در ساعت !
تست تصادف سمند در انگلیس / فقط با سرعت 50 کیلومتر در ساعت ! - تست برخورد جلوی خودرو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت برای سمند TU5 ، توسط یکی از سازمانهای معتبر ارزیابی خودرو در انگلستان صورت گرفت.
فیلم جنجالی از حجت الاسلام قاسمیان در کرمانشاه
فیلم جنجالی از حجت الاسلام قاسمیان در کرمانشاه - این فیلم حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
جنجال نیوشا ضیغمی: من اصلا ایشان را آدم حساب نمیکنم
جنجال نیوشا ضیغمی: من اصلا ایشان را آدم حساب نمیکنم - اولین قسمت از برنامه هاردتاک کاکتوس را با صحبت های جذاب نیوشا ضیغمی در مورد خانواده و همسرش ، ماجرای صحبت های جنجالی یک هواپیما ، 8 سال احمدی نژاد و ...
    پربازدیدها