پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

چه کسانی به ”کلرلا“ نیاز دارند؟


چه کسانی به ”کلرلا“ نیاز دارند؟
پاسخ به این سؤال بسیار ساده است همه به‌خصوص کسانی‌که در معرض انواع آلودگی‌های زندگی شهری و تمدن، مانند آلودگی‌های هوا، آب و غذا قرار دارند؛ بنابراین منطقی به‌نظر می‌رسد که یکی از راه‌های رهائی از این مشکل و فائق آمدن بر مشکل‌های جاری زندگی شهری، استفاده از ”کلرلا“ است و از این رو ”کلرلا“ این قابلیت را دارد که در سبد مصرفی هر انسانی قرار گیرد.
”کلرلا“ یک غذای کامل است که ۵/۲ میلیارد سال از عمر آن می‌گذرد و بازمانده از دوران شکل‌گیری حیات بر روی کرهٔ زمین و جزء اولین زنجیره‌های غذائی است که به شکلی خالص و بدون آمیزش با سایر گیاهان توانسته است در این زمان طولانی، بدون کوچکترین تغییر ژنتیکی، به حیات باارزش خود ادامه دهد.
”کلرلا“ قادر است براساس مدارک پزشکی منتشر شده با خاصیت‌های تنظیم‌کننده، تقویت‌کننده، تجدید حیات سلولی و پیش‌گیری‌کننده خود، فایده‌های فراوانی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، با هر جنسیتی داشته باشد. حتی کهنسالان از این دایرهٔ سلامتی، جداشدنی نیستند. از همه مهمتر، در این گروه‌بندی، ورزشکاران و بیماران را با توجه ویژه موردنظر قرار می‌دهیم.
افراد سالم به ”کلرلا“ به دیدهٔ عالی‌ترین غذای طبیعی و سلامتی‌بخش می‌نگرند. غذائی که با تنظیم دستگاه‌های مختلف بدن و در اختیار قرار دادن موادغذائی مورد نیاز سلول‌ها، از یک منبع صددرصد طبیعی و ارمغان سلامی است. این افراد با مصرف مداوم گامی مؤثر در پیش‌گیری از بسیاری بیماری‌ها برمی‌دارند و هر کام، آنان را به سلامتی نزدیکتر می‌کند.
بیماران با مصرف ”کلرلا“ خود را به یک سلاح مؤثر در مبارزه با بیماری مجهز می‌نمایند. فایده‌های استفادهٔ مستمر از ”کلرلا“ در این گروه از افراد، بسیار درخشان و غیرقابل انکار می‌باشد. علاوه بر این، دام، پرندگان و آبزیان از دیگر موجوداتی هستند که با مصرف، ”کلرلا“ از خواص سلامتی‌بخش آن، سود می‌برند.
انسان‌ها در کنار سایر موجودات زنده مانند جانوران، آبزیان و ... به روش‌های متفاوتی در معرض خطر مسمومیت با حشره‌کش‌ها، آفت‌کش‌ها، غذاهای کنسروشده، موادغذائی نیمه‌آماده و آمادهٔ مصرف، سم‌های حاصل از فلزهای سنگین و سم‌های پایدار قرار دارند؛ بنابراین در جهان معاصر، نیاز به استفاده از روش‌های طبیعی و بیولوژیک در جهت سم‌زدائی بدن در محیط آلودهٔ ساختهٔ دست بشر به شدت حس می‌شود.
اگر بیماری، درد و ناراحتی، در بدن جای گرفته است ”کلرلا“ پاسخی مناسب در جهت معکوس ساختن این روند روبه فرسایش است. ”کلرلا“ پاسخی است در حفظ تعادل طبیعی بدن. بازگشت از بیماری و رنج حاصل از آن به همین تعادل طبیعی، وظیفهٔ اصلی ”کلرلا“ است. ”کلرلا“ قدرت و نیروی طبیعی بدن را بیدار می‌کند و نیروی شفابخشی را که در بدن وجود دارد، تحریک کرده و به جریان زندگی در بدن می‌پیوندد. ”کلرلا“ تمامی آنچه را که بدن و سیستم‌های مختلف درونی آن نیاز دارند، در اختیار قرار می‌دهد و بدن را به سطحی مجهز می‌کند تا به روش طبیعی، خود را از چنگال بیماری نجات دهد. بدن انسان در هر لحظه با مهاجان، بیگانگان، عامل‌های بیماری‌زا، سم‌ها و ... در ستیز است؛ کافی است آن را مجهز کنیم تا پیروزی را شاهد باشیم.
پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که مصرف ”کلرلا“ در کودکان نشانگر روند بهبودی سلامت در آنان است: رشد آنان را سریع‌تر و قدرت دفاعی بدنشان را تقویت می‌کند. در واقع مطالعه‌های انجام شده با دوقلوهای یکسان و مصرف ”کلرلا“ در آنان، نشان‌دهندهٔ افزایش میزان رشد تقویت توانائی شفادهی بدن و مقابله با بیماری‌های ویروسی در یکی از دوقلوهائی که مصرف نموده است، می‌باشد.
حتی در یک تحقیق و مطالعه تأثیرهای مثبت ”کلرلا“ بر روی زنان باردار و زنانی که دچار فقر آهن می‌باشند. منتشر گردیده است. در این تحقیق، نتیجهٔ مصرف ”کلرلا“ به‌عنوان یک مکمل غذائی بدون عارضه‌های جانبی در این گروه منتشر گردیده است. به هر تقدیر، اگر شما خوانندهٔ این مبحث باردار هستید، جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر، با پزشک و مشاور تغذیهٔ خود مشورت نمائید.
امروزه فقط عدهٔ کمی از افراد جامعه کلیهٔ مواد غذائی مورد نیاز بدن خود را به‌طور کامل مصرف می‌نمایند؛ بنابراین با توجه به وجود ترکیب‌های بسیار حیاتی و اساسی در درون ”کلرلا“ که همگی از یک منبع صددرصد طبیعی حاصل گردیده‌اند، کلیهٔ افراد جامعه با مصرف این مادهٔ حیاتی، خود را در مقابل بیماری‌ها، بیمه می‌نمایند. یک ”کلرلا“ خالص و باکیفیت در شرایط حاضر، تنها مادهٔ غذائی است که ضمن در اختیار قرار دادن عالی‌ترین منبع‌های حیاتی تغذیه، به سادگی بدن را از فلزهای سنگین، سم‌های شیمیائی و حشره‌کش‌ها و .. پاکسازی می‌نماید و یک مشکل بزرگ را در راه رسیدن به سلامتی از پیش روی برمی‌دارد.
”کلرلا“ چرخهٔ معیوب سقوط به سطح حادتر بیماری و درد و رنج را معکوس نموده و آرام آرام انسان را به سطح بالاتری از سلامتی بازمی‌گرداند. ”کلرلا“ یک پاسخ صددرصد مناسب به نیازهای طبیعی بدن است. ”کلرلا“ در تعادل بدن و حفظ سلامتی یک اقدام شایسته و ضروری است. ”کلرلا“ شایستگی دارد، چون همه بدان نیازمندیم. نیازمند تأمین اساسی‌ترین مولد حیاتی برای تک تک سلول‌های بدن خود هستیم. مواد حیاتی نظیر ویتامین‌ها، املاح، ریزمغذی‌ها، آنزیم‌هائی که هرگز در بدن ساخته نمی‌شوند و اگر هم ساخته شوند، نیازمند مصالحی هستند که در ”کلرلا“ وجود دارد. ”کلرلا“ یک مادهٔ گیاهی و خالص است و این مزیت منحصربه‌فرد باعث می‌گردد که هرگز ”کلرلا“ در بدن، تبدیل به یک مادهٔ سمی نگردد. به همین دلیل، در سال‌های متمادی استفاده از این ماده در سراسر جهان تاکنون هیچ اثر سمی حاد یا مزمن با مصرف ”کلرلا“ گزارش نگردیده است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم خود و کسانی را که دوستشان دارید، به روش‌های نوین و طبیعی درمان مجهز نمائید.
منبع: برگرفته شده از: http://www.biochlorella.com/whoneedschlorella.html
منبع : مجله شادکامی و موفقیت


همچنین مشاهده کنید