جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا


مجذوب نمودن خانمها


مجذوب نمودن خانمها
متاسفــانـه بـرخـی از مــردان بسیاری از ارزشـهـای والای انسانی را نادیده گرفته و وقـتـی زنـی را مـورد تـوجـه قـرار می دهند، دو فكر نكوهیده و ناپسند زیر به سرعت از ذهنشان خطور مینماید:
۱) او بدون لباس چگونه بنظر خواهد رسید؟
۲) روابط جنسی او چگونه خواهد بود؟
هنگامی كـه زنـان مـردی را مورد توجه قرار می دهند، معمولا سه فكر از ذهنشان عبور میكند:
۱) آیا شاغل است؟
۲) آیا شغل خوبی دارد؟
۳) آیا او میتواند شغل خوبی را تـا مـدتی كـافی حفظ كند تا هر دو بتوانیم از مـنفعت آن بهرمند شویم؟
شاید این دلیل آن باشد كه چرا مردان احـساس میكنند پذیرفته شدن آنها توسط یك زن منوط به گذراندن یك تست مشكل در مورد وضعیت جسمانی و مالیشان است.
مردها نگاهی سر سری دارند، زن ها موشكافانه میبینند
بـرخـلاف بـاور عـمومی، زنـها بـیشتر از مردان به مسائل دیداری اهمیت می دهند. آنـها تـمایل دارنـد آنچه را كه دوست دارند ببینند. این دیدن لـزوما همـراه با خـیـره شـدن و زل زدن نیست و لزومی ندارد كه آن چیز كاملا واضح و آشكار باشد. یك نـگـاه گذرا كافیست كه تمام جزئیات در ذهن آنها ثبت گردد. مردان تحسین می كنـنـد زنـان تـفتیش؛ یك زن ممكن است قبل از اینكه چشم در چشم یك مرد دوخته باشد و یـا ایـنـكه توجهش را به خود جلب نموده باشد، بخواهد تصمیم به علاقمند شدن به آن مرد بگیرد.
مـردان پـستی بلندی ها و برجستگی ها را مورد توجه قرار می دهـنـد، زنان ساخـتـار و بـنیان را. آنها به چشمها، دستها، دندانها، لبـخـند و كلاس مردان نـیـز توجه می كـنـنـد. زنهایی كه بیشتر به خصوصیات وجودی مردان اهمیت می دهنـد، به مردان صادق، اهل گردش روی، قابل اعتماد و با استیل، زیرك، خوش مشرب و باكلاس توجه میكنند. چنین مردانی به عـنـوان افرادی دوست داشـتـنی، مـهربان و علاقمـنـد بـه دیـگران درنظر گرفته می شوند. آنها محدوده وسیعی از تماسها و بـرخـوردهای شـخـصی را ایجاد و نگهداری میكنند.
زن ها از چشمهایشان بـرای برقراری ارتبـاط با مـرد مورد علاقه خود استفاده میكنند. از طرف دیگر مردها، از تماسهای چشمی و دیداری در مورد زن مورد علاقه خود اجتناب مینمایند.
با اینكه زنها می گویند كه دوست ندارند یك مرد به بدن آنها خیره شود، وقتی مـردی كه ممكن اسـت به او عـلاقمند باشند عمیقا در چشمهایشان نگاه میكند، بدون اینـكه ابراز كنند، احساس شعف و شادمانی بسیار می نمایند. مردی كه میداند برای انتقال علاقه خود به همسر آینده اش چگونه باید از چشمهایش استفاده كند موفقتر از مردی خواهد بـود كه از نگاه كردن مستقیم به چشمهای زن مورد علاقه اش خودداری می كند. تبادل تماسهای چشمی مرحله آغازین ابراز علاقه محسوب میگردد.
● چگونه میتوانید او را علاقمند نگهدارید؟
▪ راز چشم ها
موثرترین روش نگاه كردن به همسر آینده تان چیست؟ از او می خواهید برق دلربـایی را در چشمهای شما ببیند؟ مستقیما در چشمهایش نگاه كرده، گویی كه می خـواهید او را هیپنوتیزم كنید، لبخند بزنید و با خود بیندیشید: آنچه را كه میبینم دوسـت دارم. توجه داشته باشید كه نگاه شما باید عاری از شهوات نفسانی باشد چراكه زنها خیلی راحت میتوانند به این موضوع پی ببرند و پیامدش كاملا مشخص است.
بكار بردن موثر و صحیح چـشمها در مـورد یك زن دو هدف را دنبال میكند. اول اینكه شما علاقه خود نسبت به او را ابراز می دارید. دوم اینكه میتوانید آنچكه او از طریق تماسهای چشمی سعی در بیانش دارد را تشخیص داده و حدس بزنید. روی بـرگـردانـدن از یك زن بعد از اینكه با او تماس چشمی برقرار نمودید، بیانگر ضعف و سستی می باشد. وقتی برای اولین بار با زن مورد علاقه خود تماس چشمی برقرار كردید، اجازه دهیـد كـه او این تماس را قطع كند. ممكن است احساس ناراحتی كنـید، امـا امـتـحان كـنـیـد؛ این روش جواب میدهد!
اغلب زنها می توانند بگویـند كه آیا یـك مـرد چشم های خـائن، چشم های دروغگو، چشم های متقلب، چشم هـای مـتــاهل، چشمهای منحرف و چشمهای صادق دارد یا خیر.
چنانچه مردی از چشمهایش به صـورتی نادرست استفـاده كند، مـمـكن اسـت شـانس موفقیت در برگزیدن همسر مورد علاقه اش را از دست بدهد. زنها قوه درك بالایی دارند. آنها می تـوانند از نگاه یك مرد احساس كنند كه آیا او صادق و قابل اعتماد است یا خیـر.
اگر مردی از بـرقرای تـمـاس چشمـی بـا زن مـورد عـلاقـه اش خـودداری كـنـد، پـیـغـامـی میفرستد مبنی بر نداشتن تجربه كافی درمورد زنها،خجالتی بودن و عدم اعتماد بنفس و اگر خیلی شدید به وی خیره شود، باعث ناراحتی او خواهد شد. مـردانـی كـه تـجـربـه زیادی در مورد زن ها ندارند بصورت شهوانی و نادرست به آنها نگاه میكنند. مردانی كـه نگاهی مطمئن حاوی پیغام میتوانم ترا داشته باشم!، بـه همسر آینده اشان دارند، او را مجذوب خودشان میكنند.
بغیر از اینكه زن هـا دستان یـك مـرد را برای اینكه ببیند آیا حلقه ازدواج دارد یا خیر، نگاه میـكنند، یك دلیل دیگر را نیز دنبال میكنند. اگر انگشت انگشتر یك مرد از انگشت سبابه او بلندتر باشد، مفهومش این است كه سطح تستوسترون ( تستوسترون هورمونی در بدن است كه برای تحركات جنسی، تنظیم مقدار چربی، نگهداری عضلات، تعدیل قند و فشار خون و جلوگیری از افسردگی مورد نیاز است ) بـالایی دارد. اگـر انـگشـت انـگشتر كوتاه تر از انگشت سبابه باشد، مقدار تستوسترون كمتر از میزان متوسط آن است.
مـردها به سادگی و به اندازه زنها لبخند نمی زنـنـد. اگـر یـك زن خـوشـحـال بـاشـد و یـا احساسات مسرت بخشی را تجربه كند، لبخند میزنـد. در میـهمـانی های فامیلی خود اگر دقت كنید كمتر مردی را میـبینید كه لبخند بر چهره اش باشد. اغلب آنها طوری بنظر میرسند كه گویی از حضورشان در میهمانی خوشنود نیستند.
افرادیكه دارای چهره ای مـعمولی هستـند و لبخند میزنند اغلب جذاب تر از مردان خوش قیافه و زنـان زیـبـایی هستند كه لبخند نمیزنند.
لبخند یك مرد نشان دهنده دلربایی، خوش بینی، مهربـانـی و با احـسـاسی او اسـت و بیانگر آن است كه آنچه را كه می بینـد دوسـت دارد و از هـمه مـهمتر شخصی است كه می توان با او ارتباط برقرار نمود. هنگامیكه ما لبخند میزنیم عضـلات صـورتمان سیستم عصبی را برای تولید هورمون خاصی بنام مورفین مغزی تحریك میـنماید. ایـن هورمون در ما احساسی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد میكند. ترشح آن یك اثر بی حـسی نـیز به دنبال خواهد داشت.
اكنون وقت آن رسیده كه بیشتر از یك مرد معمولی باشید.
▪ یك مرد بـعـد از مـلاقات بـا همسر آینده خـود در یـك مـیهمانی چهار چیز را بخاطر خواهد سپرد:
۱) آیا با او رقصید؟
۲) آیا او را بوسید؟
۳) آیا به او شماره تلفن داد؟
۴) آیا شبی كه او را ملاقات كرد با او صحبتهای عاشقانه رد و بدل نمود؟
یك زن نـیز بعد از این كه همسر آینده اش را ملاقات نمود همین مسائل را به یاد خواهد سپرد. اگر چه زنها موارد زیر را نیز در مورد شوهرشان به یاد خواهند داشت:
۱) چگونگی برقراری ارتباط اولیه توسط او
۲) لباس او
۳) ادوكولون او
۴) نوشیدنی و غذایی كه برای خوردن انتخاب كرد
۵) آیا مرد با ادب و با تربیتی بود؟
۶) آیا با مردها و زنهای دیگر برخوردی داشت؟ و اگر داشت چگونه
۷) آیا او را خنداند؟
● قیافه زیبا همه چیز نیست
این باور كه زنها فقط به مردهای خوش تیپ و خوش اندام توجه میكنند افسانه ای بیش نیست. مردانی كه خود را برای تحت تاثیر گذاشتن دیگران آماده میـكنند، مـهربان و اهل گردش هستند و خوش مشربی خویش را به نمایش می گذارند، كـسـانی هــستند كه برای زنان دیگر جنبه رقابتی پیدا می كنند. وقـتـی در مورد آن فـكر كـنید، بـه بـسیاری از مسائل پی خواهید برد.
از آنجایی كه لباسـها معمولا ۹۵ درصد از بدن یك مرد را میپوشانند، منطقی است كه از زنها انتظار داشــته باشید كه به آنچه كه بر تن دارید توجه كنند. همچنین مردانی كه با مـردان و زنـان دیگر معاشرت می كـنـند، نـا امید و افسرده بـه نـظـر نـمی رسنـد. زن ها احساسات خود را دنبال كرده و به آنها پاسخ میدهند. خنده برانگیزنده احساس مسرت است، و زنها عاشق خندیدن می باشند. این نكته را هنگامیكه به دنبال همسری برای خود میگردید به ذهن بسپارید.
منبع : دوستان


همچنین مشاهده کنید